Primark / PS...3D Nail Polish

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een prachtige nagellak laten zien die ik eens heb gekocht bij mijn eerste bezoek aan de Primark. Het lakje ligt al een hele tijd in mijn review bakje en het werd eens tijd dat ik het lakje uitprobeer, maar het is een pastel paars lakje van kleur en tijdens de winter draag ik wat meer donkere kleuren maar nu word het steeds wat mooier weer buiten dus is het tijd voor mijn nagels te lakken in een lente kleurtje. Nieuwsgierig naar het resultaat op mijn nagels? Kijk dan snel verder! 


Het flesje nagellak vind ik er mooi uitzien, een glanzende goudkleurige dop en op het flesje is het afgewerkt met goudkleurige details. 


Op de achterkant van het flesje staat de ingrediëntenlijst maar spijtig genoeg heeft dit lakje geen naam gekregen, wat ik wel jammer vind!


Het lakje is pastel paars van kleur en het bevat kleine zilveren shimmers, wat ik erg mooi vind! Wat het verschil is met een 3D lakje en een gewoon lakje ga je zo meteen zien want ik heb het lakje uitgeprobeerd op mijn nagels. Het kwastje van het lakje vind ik perfect van breedte want zo kan ik in één beweging volledig mijn nagels lakken! 


Het resultaat op mijn nagels: ik heb twee laagjes aangebracht en ik vind het resultaat erg mooi, wil je net iets meer dekking dan breng je gewoon nog een laagje aan. Het droogtijd van het lakje vind ik super want na 5 minuten was het lakje volledig droog en kon ik een topcoat aanbrengen. Het effect van het lakje vind ik er zo bijzonder uitzien, want in bepaalde licht ziet het lakje er lichter uit en dan ziet er het opeens donkerder uit en dat ziet je ook op de foto. Is dit nu het 3D effect? Ik denk van wel, "hahaha! Het lakje heeft een Sand effect, de zilveren Shimmers in het lakje vind ik erg mooi in combinatie met het Sand effect. Ik vind dit kleurtje zo mooi voor tijdens de lente/zomer! De houdbaarheid van het lakje vind ik erg goed want het lakje blijft perfect 5 dagen zitten op mijn nagels. 



Ik ben blij met dit prachtige pastel paars lakje, het PS...3D Nail Polish is te verkrijgen bij de Primark filialen voor 2,50€.

 Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







20 opmerkingen

  1. Mooi dat sand effect ! Dit is een prachtig kleurtje voor nu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind het sand effect ook erg mooi vooral met die zilveren shimmers erdoorheen :)
      x

      Verwijderen
  2. Hij is ook erg mooi en het potje vind ik ook zo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is niet mijn ding, maar leuk dat Primark ook zoiets heeft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je moet ervan houden van het sand effect, jaa de Primark geraakt geleidelijk aan mee met de trend :)
      x

      Verwijderen
  4. Mooi lakje heb je gekocht! Ik had niet verwacht dat de nagellak van Primark ook daadwerkelijk fijn was. Ik vind dit kleurtje erg mooi voor de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook niet verwacht dat de nagellak van de primark mij ging bevallen, maar ik vind ze fijn en inderdaad de perfecte kleur voor tijdens de lente :)
      x

      Verwijderen
  5. Wauw wat een gave kleur is dit zeg! Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de Primark.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ik ben benieuwd welk kleurtje jij ga aanschaffen :)
      x

      Verwijderen
  6. Ik vind het effect altijd zo leuk, maar een rot werk om het er weer van af te krijgen. Wel een mooi lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, inderdaad een rot werk om het lakje te verwijderen :)
      x

      Verwijderen
  7. Wat een super leuk kleurtje! En wat een prachtige foto's heb je erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet een lakje naar mijn smaak persoonlijk, maar wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️