ShopBlog / Primark!

Hallo beauty's, zaterdag ben ik naar Gent geweest en natuurlijk wou ik meteen gaan shoppen bij de Primark! Het is al lang geleden dat ik nog een Shopblog aan jullie heb laten zien en vandaag ga ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien van de Primark, nieuwsgierig naar mijn aankopen? Kijk dan snel verder! 


Jurkje Vlindermotief 13€:

Ik ben verliefd op dit jurkje want er staan leuke zomerse vlinders op het jurkje, ik kan al niet wachten tot het wat warmer word buiten want dan kan ik dit prachtig jurkje dragen met een leuk sandaaltje eronder. 


Witte Blouse 13€ & Basic T-shirts Met Streepjes 4€ ( per stuk): 

Ik hou van blouses en draag het dan ook erg graag, deze witte blouse is ideaal voor te dragen tijdens de lente met een leuke jeansbroek eronder! De t-shirtjes heb ik gekocht voor te gaan werken want ik vind het wel leuk met die streepjes, een t-shirt zit comfortabeler voor te werken dan bijvoorbeeld een blouse. 


Rode T-shirt Met Een Tekening 4€:

Dimitri heeft niet veel gevonden naar zijn smaak enkel dit rode t-shirt met een witte tekening, wat hij wel jammer vond maar wie weet bij onze volgende bezoek aan de Primark dat hij dan de volledige winkel leeg koopt!


Accessoires / Zonnebril 3€, Armbanden 3€ & Oorbellen 3€:  

Dimitri heeft een zonnebril gevonden die ik wel mooi vind maar ik moet niet kijken naar de zonnebrillen want ik draag een zonnebril met glazen op sterkte omdat ik niet goed kan zien van ver want anders ben ik een gevaar op baan als ik met de auto rij! Ik kijk graag eens bij de juwelen afdeling en natuurlijk ging met een setje armbanden naar huis en een paar oorbellen!



Accessoires / Glass Screen Protector Iphone6 3€, Heel Shields 1,50€ & Smokey Brush 2€:

Ik ben zo blij dat ik een glas screen protector heb gevonden voor mijn Iphone6, zodat mijn Iphone beter is beschermd tegen krassen. Telkens als ik pumps draag heb ik blaren op mijn hielen door de wrijving van mijn schoenen en daarom ben ik benieuwd naar deze heel shields of ik minder last ga krijgen van blaren. Het laatste wat ik heb gekocht is deze smokey brush want ik heb nog geen make-up kwasten geprobeerd van de Primark dus ik ben wel benieuwd naar het kwaliteit van deze kwast! 


Ik heb niet zoveel gekocht bij de Primark maar ik vind het wel leuk voor het aan jullie te laten zien!
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 





27 opmerkingen

  1. Leuke aankopen heb je gedaan! met die witte blouse heb ik mee in dr handen gestaan! ik ben benieuwd hoe dat jurkje je staat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het jurkje wel eens aan je laten zien, maar voor nu is het nog te koud buiten brrr!
      x

      Verwijderen
  2. Leuke aankoopjes! De armbandjes vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke shoplog :) Wat fijn dat Primark screen protectors verkoopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa dat had ik ook niet verwacht, daarom dat ik direct één heb gekocht :)
      x

      Verwijderen
  4. Wat een leuke items heb je geshopt! Vooral het jurkje met de vlinders vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ik ben zo blij met mijn vlinders jurkje :)
      x

      Verwijderen
  5. Emke Christiana 💕7 maart 2016 om 21:34

    Leuke shoplog! Mooie items ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die armbanden en de smokey brush lijken me wel fijn, zeker voor die prijs!!!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die armbanden zijn inderdaad mooi voor 3€, de kwast ga ik natuurlijk uitproberen dus weet nog niet of het een fijne kwast is dus daar ga ik nu ook niet over oordelen:)
      x

      Verwijderen
  7. Lang geleden dat ik nog bij Primark was :) Je hebt toffe spullen gekocht! Ik ben vooral benieuwd naar de kwast :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jaa ik ben ook benieuwd naar de kwast :)
      x

      Verwijderen
  8. Fijne spulletjes heb je gekocht! Zo'n basic shirts komen altijd goed van pas :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jaa je hebt nooit basic shirts te kort :)
      x

      Verwijderen
  9. Ah ik hou van shoplogs! :) Vooral de juwelen accessoires vind ik mooi. Donderdag ga ik naar de Primark in Eindhoven en ik denk dat ik achter jouw zonnebril ga zoeken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was laatst nog bij Primark maar kon niet zoveel leuks vinden. Maar je hebt leuke dingetjes gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen!! Ik passeer er bijna dagelijks met mijn nieuwe job, heeel gevaarlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke shoplog! Ik vind die basic t-shirts met streepjes en de t-shirt van Dimitri heel leuk. Stiekem vind ik de kleren bij Primark vaak tegenvallen en koop ik meer accessoires en dergelijke X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Het is een goeie screenprotector want hij zit nog steeds op mijn iPhone :)
      X

      Verwijderen
  14. Echt leuk artikel! Al wezen shoppen in Amsterdam bij de Primark?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️