Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush / Something About Berry

Hallo beauty's, ik heb een eindje geleden een Sweetheart Flush blush bestelt van Too Faced op de webshop van beautybay. De sweetheart flush Blush Something About Berry stond al een hele eind op mijn wishlist en ik ben blij dat ik dit pareltje kan toevoegen aan mijn stash, nieuwsgierig naar deze prachtige Blush? Kijk dan snel verder! 

De Sweetheart Flush blush zit verpakt in een roze kartonnen doosje en is afgewerkt met glanzende goudkleurige details, ik vind de verpakking zo mooi en schattig tegelijk!


Op de zijkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 

*Too Faced is dierproefvrij! 


Als je het kartonnen doosje opent komt er een prachtige roze hartvormige verpakking tevoorschijn en die is ook afgewerkt met glanzende goudkleurige details. De verpakking ziet er zo schattig uit alleen vind ik het jammer dat de verpakking van karton is, een plastic doosje had leuker geweest omdat een kartonnen verpakking sneller vuil word maar ondanks dat de verpakking van karton is voelt het wel stevig aan! 


De sweetheart Flush Blush is verkrijgbaar in drie kleuren: Candy Glow, Peach Beach & Something About Berry. 

De Sweetheart Flush blush die ik vandaag aan jullie laat zien is Something About Berry! 



Oehh..de blush is zo mooi, ik ben verliefd en kan er uren naar kijken! De blush is zo mooi dat ik het gewoon niet wil aanraken, zoals je ziet is het een gebakken blush met drie verschillende roze tinten. 


Het pigment is zo goed en dat had ik ook wel verwacht van Too Faced, ik heb de drie kleuren naast elkaar geswachts maar eerlijk gezegd zie ik het verschil niet. De middelste kleur heeft wel een mooie gouden glans en de andere twee kleurtjes bevatten zilveren glansdeeltjes, doordat de blush een mooie glans heeft kan je eventueel een highlighter overslaan maar heb je liever een extra glow dan kan je natuurlijk nog een highlighter aanbrengen op je jukbeenderen. Je kunt de drie kleurtjes apart gebruiken of gewoon zoals ik door elkaar! 


Het resultaat: De blush brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, zoals je ziet laat de blush een frisse roze kleur achter op mijn wangen. De glans van de blush is niet te zien op de foto maar in werkelijkheid is de glans aanwezig wat ik erg mooi vind, de blush is gelukkig niet poederachtig! De houdbaarheid van de blush vind ik erg goed want na een volledige werkdag is de blush nog steeds aanwezig op mijn wangen, ik ben fan van deze Sweetheart Flush blush! Hou jij ook van schattige verpakkingen en roze blushes dan is deze blush waarschijnlijk ook iets voor jou! 

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush / Something About Berry is spijtig genoeg niet meer te verkrijgen op de webshop van beautybay maar op de webshop van sephora.fr verkopen ze ook Too Faced en de prijs voor de Sweethearts Perfect Flush Blush is 28,50€. 


Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 









13 opmerkingen

  1. Wat een geweldige verpakking <3 Heel mooi product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking vind ik geweldig maar de kleur is me net iets te roze.. Bij jouw staat hij wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aahh wat een plaatje! Die wil ik ook echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen de verpakking is mooi, de kleur van de blush vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat een plaatje <3 Heel erg mooie blush :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi product, de verpakking alleen al is té leuk om hem te laten liggen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw hoe prachtige is de verpakking en de blush niet! Wel jammer dat je bijna geen verschil merkt tussen de 3 kleuren. Maar ik graag zo'n blushes toch meestal als 1 kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige blush, hij staat je beeldig! En wat ben ik blij dat Too Faced dierproofvrij is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze staat echt nog op mijn verlanglijstje, de verpakking is gewoon zo mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️