Unboxing / Yves Rocher Bestelling

Hallo beauty's, vorige week heb ik een bestelling geplaatst op de webshop van Yves Rocher en vandaag ga ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien. Nieuwsgierig naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder! 



Tweemaal Hydra Végétal Hydraterende Reinigingslotion 7,90€ ( per stuk): 

Ik heb twee back-ups gekocht van mijn favoriete reinigingslotion, ik vind deze reinigingslotion zo fijn en omdat er 50% korting was op de volledige webshop heb ik er meteen twee besteld. 

*De review over de reinigingslotion vind je hier


Hydra Végétal Scrub 5,95€: 

Ik heb ook een gezicht Scrub besteld uit de zelfde lijn van mijn reinigingslotion, ik vind de verpakking er alvast zomers uitzien. Ik ga deze scrub eens uitproberen en ik ga deze Scrub dan aan jullie laten zien in een apart artikel. 


Radiant Lip Crayon Mauve Tendre 6,95€: 

Na een paar goede reviews te lezen over deze lip grayon wou ik het zelf eens uitproberen dus zonder enige twijfelen heb ik de kleur Mauve Tendre besteld, ik kan niet wachten voor deze lip crayon uit te proberen. 


Oogschaduw Marmer Bleu Dore 8,95€: 

Oehhh...ik vind deze gebakken oogschaduw met een marmer patroon zo mooi, ik heb eens geen bruine kleur besteld maar een mooie donkere blauwe kleur. Ik ben zo benieuwd naar het pigment van deze oogschaduw!


Lipliner Mauve Boise 4,95€: 

Ik heb nog geen lipliner uitgeprobeerd van Yves rocher en ik ben er natuurlijk nieuwsgierig naar. Ik heb een Mauve kleurtje besteld maar ik vind de kleur er toch iets anders uitzien, het gaat meer naar een donker bruine kleur. Ik ben benieuwd naar het resultaat op mijn lippen! 


Geschenk / Lash Plumping Mascara 01 Noir: 

Het leukste aan Yves rocher is dat je altijd een geschenkje mag uitkiezen naar keuze bij je bestelling en ik heb de Lash Plumping mascara uitgekozen, ik heb nu al veel back-ups liggen maar je hebt nooit genoeg mascara's. 

Dit zijn mijn aankoopjes en ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 










21 opmerkingen

  1. Leuke shoplog! De Hydra Végétal lijn is echt heerlijk en die lip crayon lijkt mij een mooi kleurtje. Ik vind het ook fijn dat je bij Yves Rocher altijd een geschenkje mag uitkiezen en een mascara is toch een mooi cadeau vind ik X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Vanessa, jaa een mascara als cadeau is inderdaad mooi ;)
      X

      Verwijderen
  2. Ik vond het bestellen daar altijd een groot feest! Maar gezien ze niet dierproefvrij zijn, kan dat helaas niet meer voor mij! Wel leuk dat je er een artikel van maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een leuk feest voor daar te bestellen, jammer dat Yves rocher niet dierproefvrij is :(
      X

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke bestelling! Ik ga ook eens even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gescoord. Ik heb ook een paar producten van het merk besteld. Ik ben er heel blij mee, maar zoals Marielle zegt zo jammer dat ze niet dierproefvrij is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer dat Yves rocher niet dierproefvrij is!
      X

      Verwijderen
  5. Wat een toffe producten heb je gescoord!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd naar de reinigingsproducten & de scrub! Ze zien er qua verpakking fris uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Reinigingslotion heb ik al gereviewd, de link staat er bij vermeld :). De scrub ga zeker uitproberen en het laten zien in een artikel!
      X

      Verwijderen
  7. Fijne aankopen heb je gedaan! Ik ben benieuwd naar de lipproducten x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een te leuke bestelling heb je gedaan :D Ik ben ontzettend benieuwd naar die oogschaduw :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de Oogschaduw ga ik zeker laten zien in een apart artikel :)
      X

      Verwijderen
  9. Voor mij was Yves Rocher een beetje een vergeten merk. Ik mocht dit vroeger vaak bestellen van mijn moeder via het boekje. Dit artikel geeft mij dus een beetje een nostalgisch gevoel. Super mooi producten heb je besteld! Misschien moet ik dit ook maar weer een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger deed ik ook wat vaker bestellingen, nu enkel nu en dan eens :). Mijn reinigingslotion ga ik dan eens gaan halen bij de Yves rocher filialen. X

      Verwijderen
  10. Fijne producten heb je besteld! Ik ben wel benieuwd naar de lip crayon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️