Winactie Met Sweetbeauty.nl / Nail Art Pakket!

Hallo beauty's, vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie klaarstaan! In samenwerking met Sweetbeauty.nl mag ik één iemand van jullie blij maken met een nail art pakket. Ik vind deze winactie zo leuk want dit is het ideale pakket voor nail art liefhebbers, wil jij kans maken op dit pakket? Kijk dan snel verder! 



Oehh...al die mooie nail art spulletjes, met dit pakket kan je leuke nail arts creëren op je nagels! 
Wat zit er zoal in het pakket: 
-Glimmers 
-Glitterpoeders
-Strass Steentjes 
-Nagel Piercing
-Nagelvijl
-Bokkepoot 
-Nagellakhouder Roze
-Swirl Trendy Dottingtool

Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je nog een paar stapjes voor mij doet, zo maak je extra kans voor het Nail Art pakket: 

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel: vind je hier
-Volg mij op Instagram: vind je hier
-De Facebook pagina volgen van Sweetbeauty.nl: vind je hier
-Meldt je aan voor de nieuwsbrief op de webshop van Sweetbeauty.nl: vind je hier

Als je deze stapjes volledig hebt gedaan, laat dan een reactie achter + een geldige mailadres zodat ik de persoon die dit pakket heeft gewonnen kan contacteren! 
Ik wens jullie alvast veel succes en deze winactie loopt tot 31/03/16. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 



*Gesponsord winactie met sweetbeauty.nl


12 opmerkingen

  1. Wat een super leuke winactie! Ik doe graag mee. Ik vind nail art steeds interessanter worden. Ik heb alle stappen gevolgd. Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    Liefs, Chantalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke winactie! Ik doe graag mee. Ik vind nail art steeds interessanter worden. Ik heb alle stappen gevolgd. Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    Liefs, Chantalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit organiseerd! Ik ben zelf niet zo goed in nailart dus ik pass..Maar succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke en originele actie!! Ik doe zeker mee, want binnenkort begin ik weer met nageltjes zetten. Daar kan ik dit zeker voor gebruiken! Ook ga ik nieuwe workshops voor nailart volgen. Ik ben benieuwd en ga duimen. Mijn email adres is: samantha.danielle@hotmail.com

    Liefss Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie! Het is dat ik zelf niet zo handig ben met nailart, maar anders had ik zeker meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingetjes. Ik doe graag mee. Ik volg je via bloglovin en heb het bericht gesaved.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag graag een kansje. Ik heb alle stappen gedaan om kans te maken. Zodra de zomervakantie weer van start gaat wil ik het nail arten weer gaan oppakken. Helaas lukt dat nu niet omdat ik nu in de zorg stage loop. Ik wens iedereen succes :) Mijn e-mail is: mmnlestuny@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke winactie! Ik ben nu de laatste tijd erg veel bezig met mijn nagels en natuurlijk ben ik graag creatief met mijn nagels. Ook deze spulletjes zouden erg leuk zijn om creatief bezig te kunnen zijn met men nagels. Ik heb alle stappen gedaan, dus ik doe graag mee!
    E-mailadres: emke.dejonghe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en mooie winactie. Toch sla ik even over omdat ik veel van deze producten eigenlijk al zelf heb ;-) Hoe kan het ook anders haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke actie, ik volg je al via verschillende kanalen maar hoef dit pakketje niet te winnen, ik ben niet zo handig met nailart en laat het dan liever voor de creatievelingen onder ons :)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke winactie! Ik doe heel graag mee. Ik volg via BL en heb gesaved, via Instagram (paramara1982) en FB (Tamara Mara Großmaul) en heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief. paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee!
    Ik heb alle stappen gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    en mijn email is zoe2308 at live.nl

    liefs, Zoë

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️