Antwerpen Shoplog / IciparisXl, Forever21 & Mac

Hallo beauty's, dinsdag heb ik aan jullie de Photo Diary laten zien van Antwerpen en vandaag ga ik mijn aankoopjes laten zien die ik heb gekocht tijdens ons weekendje Antwerpen. Ik heb niet zo veel gekocht maar het is toch leuk voor mijn aankoopjes aan jullie te laten zien, nieuwsgierig wat ik zoal heb gekocht? Kijk dan snel verder!



Ici Paris XL / Marc Jacobs Decadence 30ml 60€:

De eerste winkel die we tegen kwamen was Ici Paris XL en Manon en ik wou al een tijdje de parfum van Marc Jacobs Decadence, ik ben zo blij dat ik eindelijk deze parfum kan toevoegen aan mijn parfum stash want de geur is zo heerlijk! Ik kan uren kijken naar het prachtige flesje, we zijn blij dat we de parfum te samen hebben gekocht want telkens als ik de geur ga dragen ga ik denken aan ons weekendje Antwerpen. Het is een winterse geur maar ik vind het geurtje ook perfect voor tijdens de zomeravonden als je eens op stap gaat. 

*De geur fascineert met een zwoele top van sappige, Italiaanse pruim, goudkleurige saffraan en fluweelzacht iris. Het hart is een boeket van kostbare Bulgaarse roos dat zich vermengt met weelderige iriswortel en romige nuances van jasmijn sambac. Sexy vloeibaar amber, bedwelmend vetiver en warm papyrushout ontwikkelen zich in de basis tot een signatuur van geraffineerde luxe.


Forever 21 / Earrings Mint & Gold 6€:

Ik heb ook nog twee basic topjes gekocht bij Forever 21 maar ik vond het niet de moeite voor het aan jullie te laten zien, maar ik heb wel prachtige oorbellen gekocht in de kleur mint. De oorbellen vind ik zo mooi en ik ga ze vaak dragen tijdens de zomer. 




Mac Store / Prep + Prime ( Travel Size 30ml ) 10€:

Bij de Mac store aan de kassa hadden ze Travel Size producten liggen in bakjes en ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de Prep + Prime van Mac. Ik heb er al veel goeds over gelezen maar het is toch altijd leuk dat je eerst een mini kunt uitproberen vooraleer je een Full Size aanschaft, ik kan niet wachten voor deze Prep + Prime uit te proberen. 


Mac Lustre Lipstick / Plumful 19,50€:

Oehh.. ik ben zo blij met mijn nieuwe Mac lipstick en deze keer heb ik gekozen voor Plumful een mooie paarse kleur, de lipstick heeft een lustre finish en deze finish vind ik erg fijn voor tijdens de zomer want de lipstick heeft een mooie glans zoals een lipgloss.


Mac Mineralize Blush / Dainty 24,50€:

Ik ging enkel een Mac lipstick kopen maar toch kwam ik in de verleiding en ging ik met meer Mac producten naar buiten dus ook met deze prachtige welbekende Mineralize Blush Dainty. Oehh.. ik ben er zo blij mee want Dainty is een snoeperige roze blush en zoals jullie ondertussen al weten ben ik dol op roze blushes en kan ik er nooit genoeg van hebben. 


Giordani Gold / Jewel Powder: 

Van Manon heb ik deze Jewel Powder gekregen van Oriflame uit de Giordani Gold collectie, de verpakking is zo mooi en luxueus tegelijk! Dankjewel voor dit mooi cadeautje, ben er heel erg blij mee!

Zo dit waren mijn aankopen en zoals jullie zien heb ik niet zoveel gekocht , maar ik ben ontzettend blij met al mijn aankoopjes en met mijn lief cadeautje die ik heb gekregen van Manon.

Ik wens jullie nog een fijne donderdag,

26 opmerkingen

  1. Leuke aankopen! Ik vind vooral de oorbellen heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aankoopjes. MAC Dainty en de Marc Jacobs parfum heb ik ook, daar ga je sowieso geen spijt van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik ga er inderdaad geen spijt van krijgen, ben dolblij met mijn aankopen :)
      X

      Verwijderen
  3. Wow je hebt echt onwijs veel moois gekocht! Ik ben zelfs een beetje jaloers. Al die prachtige MAC spullen. Heeeel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie spulletjes heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten heb je gekocht. Ben heel benieuwd naar de geur van de parfum.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is heerlijk, vooral als je van zware warme geuren hou dan is deze parfum zeker iets voor jou :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat jij ook de geur Decadence gekocht heb, net als Manon haha! Die parfum staat ook al een tijdje op mijn wishlist; ik wil hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha inderdaad ik heb ook het geurtje gekocht omdat het geurtje al een tijdje op mijn wishlist stond :)
      X

      Verwijderen
  7. Marc Jacobs Decadence wat een prachtige verschijning! Dat is leuk om leuke dingen te mogen kopen als je op reis bent. Giordani Gold / Jewel Powder die is ook mooi. Je hebt goede aankopen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke aankoopjes heb jij ook gedaan mop! Die blush stond je echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw prachtige aankoopjes! Vooral je Mac producten! Ben benieuwd hoe die lipstick je staat. Die oorbellen zijn ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lipstick ga ik zeker en vast laten zien in een apart artikel ;)
      X

      Verwijderen
  10. Leuke aankoopjes! Die parfum van Marc Jabobs ziet er zo mooi uit! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige aankopen en wat lief dat Manon nog een cadeautje voor je meenam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, superleuke aankopen heb je gedaan! Prachtige foto's heb je ook gemaakt, zeg. Je MAC aankopen zijn natuurlijk prachtig, ik ben gek op MAC! Ik ben benieuwd geworden naar het geurtje, maar zou dan toch voor Daisy gaan in die leuke verpakking!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind het leuk om te zien dat jij en Manon zo close zijn geworden, en mooie items heb je gekocht geniet er lekker van x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk geshopt! Ik ben gek op Dainty, je zal er zeker veel plezier van gaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankoopjes. Decadence is echt een heerlijke geur :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️