Chanel / Rouge Coco Stylo 212 Récit

Hallo beauty's, een tijdje geleden heb ik eens voor de eerste keer besteld op de Online Boutique van Chanel. De verzendingskosten waren wel hoog maar als ik mijn pakje had ontvangen was ik de verzendingskosten al snel vergeten want ik had namelijk een Rouge Coco Stylo besteld en het was luxueus verpakt in een Chanel geschenkdoos, ik ga de doos bewaren want het is veel te mooi voor weg te gooien. Vandaag ga ik aan jullie de Rouge Coco Stylo 212 Récit laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder!


De Rouge Coco Stylo is luxueus verpakt in een glanzend zwart doosje met onderaan een glanzende goudkleurige omranding, het doosje is afgewerkt met wit kleurige details. Ik vind het doosje er mooi strak eruit zien zoals we gewent zijn van Chanel! 


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


De Rouge Coco Stylo is een lipstick in een vorm van een pen en ik vind dit formaat handig voor overal mee naartoe te nemen. De pen ziet er strak zwart uit en is afgewerkt met wit kleurige details, ik vind de pen er luxueus uitzien! 


De Rouge Coco Stylo heeft natuurlijk een een naam gekregen en dat is 212 Récit. 


Chanel omschrijft: een lippenstift in de vorm van een pen die met een eenvoudig gebaar, de juiste stijlen boodschap overbrengt. Een lippenstift die je als vanzelfsprekend overal mee naartoe neemt. Met deze hybride formule, die zo intens is als een lippenstift, zo glanzend als een gloss en zo 
verzorgend als een balsem, opent Rouge Coco Stylo een nieuw hoofdstuk op gebied van make-up. 



Ik heb gekozen voor een Berry kleurtje met een rode ondertoon, de lipstick hoef je niet te slijpen maar onderaan kan je eraan draaien zodat de lipstick in één klik omhoog komt en dat is voldoende voor één keer je lippen mee in te kleuren want je kunt namelijk de lipstick niet terug indraaien zoals je bij een gewone lipstick wel kan. 


Het pigment vind ik erg goed en wauw wat een mooie kleur, op de foto is het net een rode lipstick maar het is een licht Berry kleurtje met een rode ondertoon. De lipstick bevat veel glans net zoals een lipgloss en daar hou ik wel van. Het is misschien wel meer een herfst/winter kleur maar voor tijdens de zomeravonden vind ik zo'n kleurtje ook wel mooi! 


Het resultaat: de lipstick brengt fijn aan en het laat een mooi Berry kleurtje achter met een rode ondertoon op mijn lippen. De glans van de lipstick vind ik erg mooi want mijn lippen zien er voller uit, wat ik erg mooi vind! De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen want het net zoals een lippenbalsem, mijn lippen voelen verzorgt en zacht aan als ik deze lipstick gebruik. De houdbaarheid is iets minder doordat de structuur van de lipstick net zoals een lippenbalsem is, dus na een maaltijd is het dan wel tijd voor bij te werken maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben fan van deze Rouge Coco Stylo van Chanel en ik denk dat ik nog een kleurtje ga bij kopen. 

Rouge Coco Stylo 212 Récit is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën en op de Online Boutique voor 35€, opgelet als je een beneden de 100€ besteld op webshop van Chanel zijn de verzendingskosten 10€. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 

19 opmerkingen

  1. Wauw wat een mooi kleur zeg! Chanel is echt een goed merk al gebruik ik ook wel regelmatig producten van Dior.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook Dior lipsticks en glossjes, maar Chanel is ook zoals je zegt een fijn merk :)
      x

      Verwijderen
  2. Hele mooie kleur heb je gekozen! Ik vind hem eigenlijk wel perfect voor elk seizoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het toch meer een herfst / lente kleurtje, maar voor de zomeravonden of een leuk feestje is dit kleurtje ideaal :)
      x

      Verwijderen
  3. Wow de kleur vind ik echt mooi en het pigment is ook super! het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een supermooie kleur is dit, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en hij staat je prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een tof kleurtje, maar ik draag dit eigenlijk nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze vorige week ook gekocht. Zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur zeg! Ik heb zelf 1 lipstick van Chanel, maar wil me ook wel weer eens verdiepen in andere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig, opvallende kleur zeg. Het staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n kleurtje heb ik ook! Opvallend maar staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️