Ik ga naar Antwerpen en neem mee...

Hallo beauty's, het is eindelijk zo ver! Morgen ga ik een nachtje naar Antwerpen toe om Manon te ontmoeten. Ik heb er zoveel zin in, want wij praten dagelijks via whatsapp dus is het toch eens tijd voor elkaar te ontmoeten in het echt. Wij gaan heerlijk shoppen, lekker eten en wie weet een avondje stappen in Antwerpen, dat word leuk! Natuurlijk ga ik niet met lege handen naar Antwerpen en vandaag ga ik aan jullie mijn huidverzorging en make-up enz.. laten zien, nieuwsgierig wat ik zoal meeneem naar Antwerpen? Kijk dan snel verder!


Dit zijn mijn Reinigingsproducten die ik meeneem: 

La Roche-Possay Oogreiniger, L'Oréal Micelliar Water, Olaz Beauty Fluid (dagcréme), Kruidvat Ultra Sensitive ( nachtcréme), Cowshed Chamomile Refreshing Toner en Shiseido Creamy Cleansing Foam. 


Dove maximum Protection deodorant, Oral B White Luxe Glamorous Shine Tandpasta, Oral B 3D White Whitening Tandpasta en mijn tandenborstel neem ik natuurlijk ook mee. 


Huidverzorging en haar producten:

Zoella Candy Cream Body Lotion, Yves rocher Fresh Rose Shower Gel en Furterer Lumicia Shampoo.

Ik ga ook mijn stijltang meenemen want zonder mijn stijltang overleef ik het weekend niet want mijn haar moet altijd netjes liggen. 


Make-up: 

DiorSkin BB Creme, L'Oréal Les Ombres Lila's Chéri, Rimmel Scandaleyes Mascara, Chanel Oogpotlood (zwart), Too Faced Pink Leopard Bronzer, Essence All About Matt Fixing Poeder, Dior Blush Rose Chérie en Mac Beauty Powder Pearl Blossom. 


Essence Stat All Day Concealer, Essence Lash & Brow Gel Mascara, Max & More Contour Stick, Catrice Eyebrow Set, NYC Butter Gloss Sugar Cookie en Mac Lipstick Sweetie. 


Ik neem ook mijn kwasten mee en een zomerse parfum van Amor Amor L'EAU. 


Ik neem natuurlijk ook mijn gsm, oplader en portemonnee mee, natuurlijk heb ik vergeten mijn camera te fotograferen maar die neem ik ook mee en natuurlijk ook kleding neem ik mee!

Zo dit is alles wat ik meeneem en ik heb het gevoel dat ik teveel meeneem, ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien wat ik zoal meeneem als ik een weekendje weg ga?

Ik wens jullie alvast een fijn weekend.

13 opmerkingen

  1. Wat leuk dat je Manon gaat zien in Antwerpen! Je neemt erg leuke en mooie producten mee! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien wat je allemaal mee neemt. Alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten zeg! Jullie hebben samen denk ik in elk geval genoeg make-up ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie items neem je mee! Heel veel plezier samen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor jullie, heel veel plezier met Manon! Ik zag dat je twee verschillende tandpasta’s mee moest nemen, gebruik je ze afwisselend ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Nee ik gebruik ze beide omdat de andere een whitening versneller is voor wittere tanden te hebben ;)
      X

      Verwijderen
  6. Wat leuk! Maak er een fijne dag van :) Je neemt prachtige producten mee. Die parfum lijkt me trouwens heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien wat je meeneemt enne veeeel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien wat je allemaal hebt meegenomen! De foto's van Antwerpen zien er super leuk uit!! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️