L'Oréal Color Riche Les Ombres Quad / Lilas Chéri

Hallo beauty's, de laatste tijd draag ik erg vaak paars kleurige oogschaduw en vandaag ga ik dan ook een oogschaduw palette laten zien van L'Oréal met paarse kleurtjes. Nieuwsgierig naar de Color Riche Les Ombres Quad van L'Oréal? Kijk dan snel verder!


De verpakking ziet er luxueus uit maar het voelt wel een beetje goedkoop aan, je ziet dat de deksel een glanzende gouden rand heeft en je ziet meteen de oogschaduw erdoorheen. Wat ik erg leuk vind want zo vind ik sneller dit palette terug in mijn stash. Het palette heeft trouwens ook een naam gekregen E7 Lilas Chéri, de naam vind ik wel passen want er zitten lila kleurtjes in het palette!


L'Oreal omschrijft: De enige oogschaduw die je zo'n intense blik geeft...Laat je verleiden door een kostbaar setje van 4 harmonieuze, heldere of smokey kleuren. Een chique oogmake-up met een ultieme elegantie.

Het palette bevat geen spiegel, wat ik wel jammer vind! De 4 oogschaduw kleuren vind ik erg mooi want met deze 4 kleuren kan je alle kanten op voor een ooglook te creëren, er zit ook een dubbel sponsapplicator in waarmee je de oogschaduw kan aanbrengen maar ik gebruik nog steeds het liefst mijn eigen kwasten. 


Een setje van 4 onderling bijpassende kleuren, intens, helder en met een crémige, zijdezachte textuur. Voor een gesofisticeerde blik met een smokey effect op maat. 



Het pigment is super! De kleurtjes vind ik zo mooi en passen dan ook bij elkaar, alle 4 de kleurtjes bevatten kleine zilveren en paarse shimmers. De oogschaduw brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden alleen is de oogschaduw poederachtig, dus tik ik eerst mijn kwast af vooraleer ik de oogschaduw aanbreng op mijn oogleden want zo vermijd ik fall-out. De oogschaduw blijft de hele dag mooi op zijn plaats zitten zelfs na een volledige werk dag zit de oogschaduw nog steeds mooi op zijn plaats. Ik ben fan van deze Color Riche Les Ombres Quad van L'Oréal want het pigment is erg goed en de kleurtjes vind ik erg mooi!

De Color Riche Les Ombres Quad Lilas Chéri van L'Oréal is te verkrijgen bij verschillende drogisterijen voor 14,99€.

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag,

24 opmerkingen

  1. Ik draag eigenlijk nooit paars, maar de tinten zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tinten! Paars past bij bruine ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren zijn het. Ik heb ook twee van deze palette's alleen dan andere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Het pigment is echt super en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht :)
      x

      Verwijderen
  4. Prachtig palette en mooie diepe kleuren meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die lichte kleurtjes goed! Vaak zijn deze toch wat zwak, maar hier zien ze er heel goed uit. Ook het paarse kleurtje is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren ! Lijkt me een erg fijn palette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. L'Oréal heeft echt wel mooie en kwalitatief goede oogschaduws! Leuk palette, ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is mijn eerste palette van L'Oréal en zeker niet mijn laatste ;)
      x

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren zitten hierin. Heel mooi. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh mooi! Ik hou echt van paars dus dit is zeker wat voor mij. Volgens mij staan deze kleuren jou ook geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooie kleuren en geweldig pigment. Ik draag eigenlijk nooit paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat pigment is idd echt amazing!
    En de kleurtjes zijn ook echt helemaal m'n ding :)
    Ga ik zeker in de winkel eens bekijken :)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa de kleurtjes zijn zo mooi en het pigment is super :)
      x

      Verwijderen
  12. De kleuren zijn zeker mooi met elkaar afgestemd. Zeker hier kan je een erg mooie look van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurtjes. De pigmentatie is inderdaad super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh ik vind de kleurtjes echt supermooi <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!! Ik gebruik heel graag paars, past best goed bij mijn groene ogen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️