L'Oréal Nude Magique Cushion Foundation / 06 Rose Beige

Hallo beauty's, ieder merk brengt Cushion Foundations uit maar onlangs heeft L'Oréal ook een Cushion foundation uitgebracht en ik was er meteen nieuwsgierig naar. Ik heb de Nude Magique Cushion Foundation uitgeprobeerd en vandaag ga ik er meer over vertellen, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder!


De verpakking vind ik er alvast girly eruit zien, een roze compact doosje met een glanzende lila deksel. De verpakking is niet al te groot dus kan je gemakkelijk deze verpakking overal mee naar toe nemen, ik vind de verpakking er leuk uitzien!


L'Oréal omschrijft: De Nude Magique Cushion is dé innovatie in foundation. Het foundationkussentje doseert de juiste hoeveelheid, en de hydraterende foundation is op waterbasis voor een natuurlijk resultaat. 



Ik heb 06 Rose Beige en deze kleur foundation zou voor mij de perfecte kleur moeten zijn want in de lente/zomer ben ik altijd wat bruiner, voor in de winter ga dit kleurtje te donker zijn. 

Als je het doosje opent ziet je meteen een spiegeltje wat ik erg fijn vind want zo kan je gemakkelijk onderweg je make-up bijwerken. Je ziet ook een wit zacht kussentje en met dit kussentje moet je de foundation met een tappende beweging aanbrengen maar gebruik je liever iets anders kan je ook de foundation aanbrengen met een kwast of een beautyblender. 


De foundation is afgedekt met een wit afscherm folie en deze moet je eerst verwijderen vooraleer je de foundation aanbrengt, wel opletten dat je het doosje terug goed afsluit zo vermijd je dat de foundation uitdroogt. 


Het Nude Magique Cushion Foundation creër je makkelijk en snel een egale frisse teint met de begeerlijke dauwachtige gloed. 


Hier ziet je het sponsje dat doordrenkt is met foundation, de foundation ziet er opzicht donker uit maar eenmaal als je met je vinger over het sponsje gaat ziet je meteen dat de foundation lichter is van kleur. 


Op de Swatch ziet je meteen dat de foundation lichter is van kleur en de foundation heeft een roze ondertoon, dit is voor mij de perfecte kleur! 

Hoe te gebruiken: Je dept het sponsje simpelweg op het cushion waardoor precies de juiste hoeveelheid vrijkomt, en brengt deze vervolgens met tappende bewegingen aan op je huid. 


Het resultaat: links heb ik geen foundation op en rechts heb ik de Cushion foundation met tappende bewegingen aangebracht en dat was toch wel eventjes wennen, maar het ging wel erg snel. De Cushion foundation voelt fris aan tijdens het aanbrengen, wat ik erg fijn vond. Ik heb deze keer niet zo last van roodheden in mijn gezicht dus dekt deze Cushion foundation mijn sproetjes op mijn neus heel erg goed maar toch op een natuurlijke manier want ik voel de foundation niet zitten. Wie meer dekking nodig heeft dan is deze Cushion foundation niets voor jou maar hou je net zoals ik van een natuurlijke dekking dan is deze Cushion foundation zeker iets voor jou, doordat de foundation zo vederlicht aanvoelt is dit de perfecte foundation voor tijdens de zomer. De foundation blijft de gedurende dag perfect zitten maar tegen de avond is de foundation toch wel wat vervaagt, vind ik niet zo erg. Ik ben fan van deze Nude Magique Cushion Foundation van L'Oréal omdat de foundation fijn aanbrengt en het heeft een natuurlijk resultaat en een mooie gezonde glow!

De Nude Magique Cushion Foundation 06 Rose Beige is te verkrijgen bij verschillende drogeristerijen voor 17,99€. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag,

18 opmerkingen

  1. Klinkt super! Al ben ik bang dat de lichte kleur nog te donker is voor mij, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa de kleuren zijn inderdaad wat aan de donkere kant, ze zouden wat meer kleuren moeten uitbrengen :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik vind 'm wel een klein beetje aan de donkere kant. Best wel een fijne dekking volgens mij en de verpakking is ook gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij is dit niet te donker en dat ziet je ook op de foto, in de winter gaat hij wel wat te donker zijn :) X

      Verwijderen
  3. Oeh ben erg benieuwd naar deze foundation. Ik heb net een cushion foundation getest van Yves Rocher.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik ben benieuwd naar je review over die van Yves rocher :)
      x

      Verwijderen
  4. Ik ga zeker deze foundation ooit kopen. Ik lees alleen maar positieve dingen erover, nu weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben alvast nieuwsgierig wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  5. Leuk dat jij hier ook zo enthousiast over bent. Ik vind dit zelf ook een heel fijne en natuurlijke foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad en ik hou wel van een natuurlijke dekking ;)
      x

      Verwijderen
  6. Wat een aparte manier is het toch he haha! Ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hahaha het is een aparte manier maar je bent het snel gewoon ;)
      x

      Verwijderen
  7. Ik ben hem nu ook aan het testen, ik vind hem tot nu toe ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij heeft inderdaad een heel erg mooi resultaat :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij zou de kleur te donker zijn, maar bij jou staat hij heel mooi X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik vind het echt een mooie foundation. De kleur is voor mij te donker, maar hij matcht met jouw huid heel mooi! Ik heb hem ook drie keer in mijn handen gehad, de allerlichtste kleur en ga hem volgende week toch kopen omdat ik hier heel benieuwd naar ben!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️