Mac Lustre Lipstick / Milan Mode

Hallo beauty's, ik heb weer een nieuwe Mac lipstick toegevoegd aan mijn Mac stash maar deze keer is het een lente/zomer kleurtje. Mijn nieuwe Mac lipstick is Milan Mode met een lustre finish, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder!


De lipstick is mooi verpakt in een zwart kleurige kartonnen doosje en is afgewerkt met wit kleurige details. Ik vind het doosje er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipsticks!


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk Milan Mode.


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien? De welbekende glanzende zwart kleurige kogelvormige huls en is afgewerkt met glanzende zilveren details. 


De lustre finish geeft een dunne tot medium kleurdekking met een semi glanzende finish, ik hou wel van deze finish vooral tijdens de lente/zomer want dan draag ik altijd wat minder make-up.


Oehh.. Milan Mode is een prachtige roze kleur met kleine zilveren shimmers erdoorheen.


Voor een lustre finish vind ik het pigment erg goed. Milan mode heeft een prachtige glans net zoals een lipgloss! De zilveren shimmers zijn subtiel aanwezig, ik vind dit een prachtige roze kleur en is het perfecte kleur voor tijdens de lente/zomer. 


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige roze kleur achter. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen en de zilveren shimmers zijn subtiel aanwezig maar ik voel ze niet zitten op mijn lippen, zoals je ziet heeft de lipstick een prachtige glans. Ik vind Milan Mode een prachtige kleur maar op de Swatch is het net iets feller van kleur dan op mijn lippen, vind ik natuurlijk niet zo erg maar je ziet wel goed het verschil. De lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken, ondanks dat de lipstick minder fel is op mijn lippen ben ik toch fan van dit kleurtje! 

Mac Lustre Lipstick Milan Mode is te verkrijgen bij de Mac Store filialen of op de webshop voor 19,50€.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag,

17 opmerkingen

  1. Hele mooie kleur, en ideaal voor de zomer inderdaad! Hij staat je ook erg mooi. :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een hele mooi kleur voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken deze nog helemaal niet! Dat metallic achtige vind ik sinds toch best tof voor festivals!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een bijzondere kleur! Deze kende ik nog helemaal niet... Misschien maar weer eens de stad induiken, haha.
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet een heel bekende kleur maar wel een heel erg mooi! Gave finish ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De pigmentatie vind ik ook wel erg goed voor een lustre finish. Hij staat je mooi! Zelf vind ik wat minder opvallende make-up vaak ook wel mooi in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt een hele toffe kleur, staat jou supergoed! Zoals iedere roze kleur, hihi. Ik ben helaas niet zo weg van vele shimmers, iets subtieler had ik mooier gevonden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat je echt heel erg mooi! En wat is je blog trouwens leuk geworden! Hij was al heel erg leuk, maar nu is hij zo mooi overzichtelijk. Heel professioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi koel kleurtje, de dekking ziet er prima uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooh dat kleur staat je goed!
    En omg ik ben zo zot van die Amor Amor in a flash van Cacharel :D
    Past goed op je foto's ;)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schattige kleur zeg, super mooie glans op je lippen. Amor Amor vind ik ook heerlijk ruiken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️