Nieuwe Layout + Nieuwe Blognaam


Hallo beauty's, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien is dat mijn blog volledig is veranderd. Ik heb een nieuwe layout en mijn blognaam is ook veranderd, ik heb mijn blognaam veranderd naar mijn voornaam en achternaam zo is mijn blog persoonlijker en helemaal mijzelf. Ik ben trots op mijn nieuwe logo en ik wil vooral Mariska bedanken want zij heeft mijn nieuwe header gemaakt en mijn nieuwe layout erop geplaatst, het is een betaalde layout want mijn vorige layout was gratis maar alles werkte niet zoals het hoort en daar begon ik mij wel aan te ergeren want ik ben een perfectionist in alles en ik wil dat mijn blog er leuk uitziet! De layout is nog niet helemaal in orde want de sociaal media icoontjes moeten er nog op komen en daar is Mariska aan bezig, toen Mariska bezig was met de layout erop te plaatsen had ik wel stress want ik wil natuurlijk dat alles goed verloopt maar gelukkig is alles goed verlopen en kan ik met een gerust hartje artikelen typen. Het is toch voor mij eventjes wennen dat mijn blog zoveel is veranderd. Ik moet nog een mail sturen naar Bloglovin dat mijn blognaam is veranderd zodat Bloglovin mijn oude blognaam kan veranderen naar mijn nieuwe blognaam, in principe veranderd er zelf niets aan mijn blog want ik ga blijven beauty reviews schrijven en hier en daar eens een persoonlijk artikel. Ik ben heel blij met mijn nieuwe layout!

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat jullie van mijn nieuwe layout en header vinden? Het gebeurt niet vaak dat ik de zaterdag een artikel plaatst maar ik wou het toch nog aan jullie vertellen dat mijn blog volledig is veranderd.

Ik wens jullie alvast een fijne weekend,

33 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Ja haha had ik gisteren gelezen in je reactie, vind ik ontzettend lief dat je het hebt opgemerkt :)
      x

      Verwijderen
  2. Wat leuk naar de zoo en jullie hebben echt geluk met de zon! Leuke foto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en strakke layout!
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super mooi en strak uit! Ook je logo vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een reactie van vorige post dat is nadeel als je ineens op zondag extra artikel post. Wat leuk is dit, nieuw lay-out en nieuw logo. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, sorry! Ik wou het toch nog aan jullie vertellen dat mijn layout en blognaam is veranderd. Dankjewel :)
      x

      Verwijderen
  6. Het ziet er mooi uit! Ik vind je logo ook erg geslaagd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lay-out en een fijn logo. Heel erg strak en overzichtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je lay-out is erg mooi en ik vind vooral je logo prachtig. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lief, dankjewel!
      Ik vind mijn nieuwe logo ook erg mooi :)
      x

      Verwijderen
  9. Wat lief die hulp! Vind het echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zonder de hulp was het niet gelukt, maar ben er zo trots op :)
      Leuk voor te horen dat je het echt heel erg mooi vind!
      x

      Verwijderen
  10. Ik ben blij te horen dat je er zo blij mee bent! De rest komt allemaal nog wel! Zoals je slider en je social media icoontjes! Daar ga ik deze week aan werken zodat je ze ook snel hebt! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa door jou ziet het er perfect uit, nogmaals dankjewel!
      Oehh..spannend :), weer stress hahahaa!
      x

      Verwijderen
  11. Ik vind je nieuwe lay-out en header heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je logo en layout is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een mooie lay -out <3 Ik ben helemaal fan :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lay-out. Je logo is heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️