NYX Butter Gloss / Sugar Cookie

Hallo beauty's, ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de butter glossjes van NYX en vandaag ga ik aan jullie Sugar Cookie laten zien een paars kleurige glossje. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder!


De verpakking van het butter glossje is doorzichtig en je ziet meteen het paars kleurtje van het glossje erdoorheen, het butter glossje is afgewerkt met zwart kleurige details. Ik vind de verpakking er leuk en schattig uitzien vooral door het klein hartje die erop staat.


Op de achterkant van het butter glossje staat de ingrediëntenlijst.

*NYX is dierproefvrij! 


Het butter glossje heeft een leuke naam gekregen, Sugar Cookie!


NYX omschrijft: Boterzacht en zijdeachtig glad! De verrukkelijke butter lipgloss smaakt als een suikerkoekje en maakt dat uw lippen er direct prachtig uitzien. De lipgloss smelt op uw lippen en plakt niet!


Het butter glossje heeft een klein zacht sponsapplicator die schuin is afgewerkt zodat je moeiteloos de lipgloss kan aanbrengen op je lippen. 


Het pigment voor een lipgloss vind ik er alvast goed uitzien, het is een mooi glanzend paarse kleur. De geur van het butter glossje vind ik heerlijk, want het ruikt namelijk naar een suikerkoekje en de geur past perfect bij de naam van dit butter glossje. 


Resultaat: het butter glossje brengt fijn aan en het laat een mooie licht paarse glanzende kleur achter op mijn lippen, ik vind dit kleurtje erg mooi voor tijdens de zomer. Eenmaal als je het glossje hebt aangebracht op je lippen is het suikerkoekje geur al snel verdwenen en het smaakt subtiel naar een suikerkoekje vind ik heerlijk! NYX beloofd dat het butter glossje niet plakkerig aanvoelt op je lippen en dat is helemaal waar want ik voel het butter glossje niet zitten op mijn lippen, mijn lippen voelen eerder zacht en verzorgend aan! De houdbaarheid van het butter glossje vind ik niet zo goed want na een volledige maaltijd is het tijd voor het bij te werken, maar dat heb je wel met de meeste glossjes. 


Ik ben net zoals de meeste onder jullie fan van deze NYX butter glossje, de verpakking is schattig en de lipgloss voelt fijn aan op mijn lippen. Dit is zeker niet mijn laatste butter glossje, want ik wil nog andere kleurtjes! 

NYX Butter Gloss Sugar Cookie is te verkrijgen bij de Douglas filialen en op de webshop, ook te koop op de webshop van Feelunique voor 6,90€. 

Ik wens jullie een fijne dinsdag,

23 opmerkingen

  1. Wat een schattige naam! Erg mooie kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker roze! Staat leuk bij je! En de naam past er ook goed bij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het smaakt subtiel naar een suikerkoekje dat klinkt goed. Ik vind dat het jou echt goed staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ken veel fans! Maar zelf ben ik dat absoluut niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de swatch vond ik het een beetje tegenvallen, maar op je lippen vind ik de kleur echt fantastisch staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suikerkoekjes? Jammie! Ik vind het kleurtje ook heel lief en heel leuk voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede pigmentatie heeft deze gloss! Wauw, hij staat je ook echt super!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuk kleurtje is dit! Hij staat je heel erg leuk hoor en ik vind de finish prachtig! Die komt goed van pas als het zonnetje schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleur! Ik had verwacht dat deze net als lipglossjes zouden plakken, wat fijn dat dit bij deze niet is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kleur echt heel gaaf en is ook echt iets voor jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je erg leuk! zelf heb ik niks van NYX, maar ik zou toch wel eens iets van hun moeten gaan aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi! Heb er zelf ook een aantal en pak ze er regelmatig erbij, NYX heeft mooie betaalbare producten x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️