Photo Diary Deel #1 / Een Weekend Antwerpen Met Manon

Hallo beauty's, zoals jullie ondertussen al weten ben ik te samen met Manon een weekend naar Antwerpen geweest en we hebben daar overnacht in een hotel. Ik vond het best spannend voor Manon te ontmoeten maar stress had ik niet. Omdat ik Manon nu toch al een hele eind goed heb leren kennen klikte het meteen in het echt ook, waar ik natuurlijk ontzettend blij voor ben! Vandaag ga ik jullie meenemen in ons eerste dagje Antwerpen, nieuwsgierig naar de foto's? Kijk dan snel verder!



We konden niet wachten voor naar het centrum te gaan voor te shoppen, dus onze koffers hebben we in ons hotel kamer gegooid en we zijn meteen naar het centrum gegaan. Maar dat ging niet al te goed want we vonden de weg niet, hahaha ik vond het best grappig want we zijn in totaal drie keer verdwaald gelopen! 


Jaa we hebben het centrum gevonden terwijl ons hotel niet te ver van centrum ligt lopen we toch steeds verdwaald, typisch vrouwen denk ik dan! We gingen binnen bij Forever 21 maar we zeiden meteen tegen elkaar dat we geen kleding gingen kopen omdat we beide de laatste tijd veel kleding hebben gekocht, maar we hebben wel twee basic topjes gekocht omdat er twee voor 4€ waren en dat konden we niet laten liggen. Ik ga mijn aankopen donderdag aan jullie laten zien! 


Manon had nog nooit de H&M Home gezien en ik wist dat er een H&M Home filiaal in Antwerpen was dus gingen we dan ook meteen binnen, bij de H&M Home afdeling is er ook een grote beauty afdeling en kijk al die mooie oogschaduw kleuren. Ik werd meteen hebberig maar toch heb ik er geen gekocht! We hebben ook de Mac counter gevonden en we hadden geluk dat we erop tijd waren want ze sloten die dag eerder, wat waren we blij dat we toch nog een Mac lipstick konden scoren!


Ik wou ook meteen aan Manon het station van Antwerpen laten zien want dit is toch wel een grote mooie station, ik ben verliefd op dit station!


Na al het shoppen hadden we dorst gekregen en trakteerde ik een drankje voor Manon bij de Starbucks. 


Toen kregen we ook honger en trakteerde Manon mij met een softijsje, ontzettend lief! 


Station van Antwerpen is zo mooi hé!!


Oo die plafond is zo mooi, ik ben verliefd!



Antwerpen is een prachtige stad en vooral ook een gezellige stad, ik ben best trots als belg dat we zo'n mooie stad hebben als Antwerpen!


In Antwerpen heb je ook een China Town, ik ben al zo vaak naar Antwerpen geweest maar dit had ik nog nooit gezien! Manon en ik hebben erdoor gewandeld en het was net alsof dat we in China waren, er waren allemaal chinese winkeltjes en we hebben binnen geweest in een supermarkt waar je chinese voedingswaren kon kopen. Manon heeft een chips verslaving dus ze nam twee zakken chips mee die ik zelf nog nooit heb geproefd, ik ben benieuwd of Manon de chips lekker vond?


Het was tijd voor een leuk tentje te zoeken voor te eten want na al dat wandelen hadden we honger gekregen,we hebben gekozen voor te gaan eten bij de Grand Café en ik kon mijn ogen niet geloven want het was daar zo mooi! Het hele restaurant had ijzeren spanten en leuke gedekte tafels, het was zo mooi voor naar te kijken. Ik en Manon hebben de zelfde maaltijd gekozen een steak met pepersaus en frietjes, het was heerlijk! Manon vroeg of ik nog een dessert wou eten en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!


Als dessert heb ik gekozen voor een verwenbordje en ik vond vooral de berlijnse bol lekker en het appel taartje, de brownie was een beetje aan de droge kant. 


Samen aan het genieten van ons zoete wijntje, na ons wijntje zijn we terug gegaan naar het hotel voor ons wat op te frissen want we gingen terug naar het centrum voor een cocktail te gaan drinken. Gelukkig hebben we direct de weg gevonden naar het centrum. We hadden een cocktail bar gevonden maar er was teveel volk dus besloten we voor ergens anders iets te gaan drinken. We hadden een leuk cafeetje gevonden en dan heb ik Manon doen een Martini Royal drinken en ze vond het erg lekker, na ons babbeltje en ons Martini Royal hadden we toch nog zin naar een cocktail en we besloten voor een cocktail te gaan drinken in het hotel aan de louche bar. Maar het was al donker buiten en het begon te regenen na een tijdje wandelen hadden we het plots door dat we weer verdwaald waren.


Gelukkig hebben we ons hotel terug gevonden want we hadden het beide erg koud en we waren kletsende nat van de regenen, maar we hebben toch nog kunnen genieten van een cocktail! Manon haar keuze ging voor een Mojito en ik ging voor Red Is Red, ik vond de cocktail erg lekker. Na onze cocktail gingen we naar ons hotel kamer en was het tijd voor ons gezicht te reinigen, pyjama aan te doen en we hebben nog wat naar tv gekeken maar dan werden we alle twee moe en gingen we slapen.

Dit was ons eerste dag in Antwerpen en ik vond het ontzettend leuk! Zondag zijn we dan naar de zoo van Antwerpen geweest maar de Photo Diary van de Zoo van Antwerpen ga ik vrijdag aan jullie laten zien. Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 

19 opmerkingen

  1. Leuk verslag meid, volgens mij hebben jullie het naar je zin gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat leuk meiden, volgens mij hebben jullie heel veel plezier gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben het super leuk gehad he! snel weer doen💋❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslag zeg! Ik hoopte hier al op om te lezen, hihi. Ziet er echt super gezellig uit! Het eten ziet er ook allemaal super lekker uit en ik krijg er spontaan trek van, haha! Mooie foto's heb je gemaakt, zag eruit alsof jullie het erg naar jullie zin hadden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke diary! Ziet eruit als een heeeel leuk weekend! Leuk dat jullie elkaar eindelijk in het echt hebben kunnen ontmoeten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk voor jullie en dat het in het echt ook klikte, ik ben benieuwd naar jullie aankoopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dat jullie elkaar echt ontmoet hebben en dat het zo goed klikte. Leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. |Wat leuk dat jullie elkaar hebben gezien! geeft altijd al een bekend gevoel door alles wat je van diegene gelezen hebt! altijd leuk en oeh die H&M oogschaduws love it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super leuk dat jullie elkaar eindelijk in het echt hebben gezien. Jullie zijn allebei toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke diary! Antwerpen is super mooi, vooral het stationsgebouw is heel indrukwekkend om te zien. En jullie hebben ook nog eens lekker gegeten zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het station van Antwerpen ziet er inderdaad prachtig uit zeg, ik wist niet dat het station daar zo mooi was! Verder ziet het eruit als een heerlijke en gezellig dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk is dit, prachtig foto's van het gebouw en jullie samen. Het ziet er echt gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er gezellig uit! De foto van al die oogschaduwtjes is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jullie het naar je zin hadden! Ik kom regelmatig in het station en ik blijf het zo ontzettend mooi vinden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's heb je gemaakt! En wat gaaf dat jullie elkaar eindelijk ontmoet hebben! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aahw, gezellig! Wat heb je een leuke foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellig weekendje leek me dit :) mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig weekendje leek me dit :) mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️