Photo Diary Deel #2 / Zoo Antwerpen

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie Photo Diary deel 2 laten zien van het weekendje Antwerpen. De zaterdag hebben we gaan shoppen zoals je in de vorige Diary kon zien maar de zondag zijn we te samen met Manon haar mama en Marcel naar de Zoo Antwerpen geweest, ik heb er al eens geweest toen ik klein was maar ik wist niet meer hoe de zoo eruit zag. Het is een artikel met heel veel foto's want er zitten zoveel mooie foto's tussen dat ik ze toch wil aan jullie laten zien, nieuwsgierig naar de foto's? Kijk dan snel verder!



Het was prachtig weer buiten en de ingang van de zoo vind ik zo mooi! De ingang was trouwens 19€ en op de site stond er 28€ maar er was een fluisterkorting wat wel leuk was.


Hier kan je rustig zitten en je picknick op eten, ik vind het nog steeds mooi voor naar te kijken!


Oo dit koala beertje is zo schattig en poseerde graag voor de camera, ik wou dit beertje knuffelen maar dat ging natuurlijk niet want het koala beertje zit achter glas.



Manon is dol op bomen fotograferen en ik vind het resultaat prachtig!


Pinguïns vind ik zo schattig, doet mij meteen denken aan de tekenfilm Happy Feet!


De lente seizoen is zo mooi en dat ziet je ook op deze foto want alles begint te bloeien, zo mooi voor naar te kijken. 




Oo een olifant vind ik ook een prachtige dier, eerlijk gezegd vind ik alle dieren prachtig!



"Koekoek ik zit hier ergens, kan je mij zien?




"Een selfie!


Deze nijlpaard is heerlijk aan het zonnen, zo leuk voor te zien!



Prachtige waterval!



We zijn ook naar de vlindertuin geweest en het was daar gigantisch warm daar binnen maar wel de moeite waard voor te zien want er vlogen prachtige vlinders in het rond!




Show me that ass! (grappige foto)



Het Aquarium vond ik ook erg mooi voor te zien, al die prachtige vissen!



We hebben dan ook nog iets gedronken gegeten en nog veel meer andere dieren gezien, ik heb nog heel veel foto's maar ik vind dat ik er nu al heel veel aan jullie heb laten zien. Het was een superfijne dag maar dan heb ik moeten afscheid nemen van Manon want het was weer tijd voor naar huis te gaan, maar het weekendje Antwerpen ga ik nooit vergeten en we gaan zeker nog eens afspreken!

Als je eens in Antwerpen bent is het de moeite voor eens naar de dierentuin te gaan want de dierentuin is vlak naast het station van Antwerpen.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, 

12 opmerkingen

  1. Jullie lijken wel zusjes ;-) Wat een leuke foto's van het dagje dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Het is er erg veranderd sinds ik er een paar jaar geleden geweest ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt. Net als Manon trouwens! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij hebt mooie foto's gemaakt :) en wat een leuke header heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achh wat leuk dat je het opmerkt, mijn layout is volledig veranderd trouwens :)
      X

      Verwijderen
  5. Wat een leuke en mooie foto's ( wat is je nieuwe Layout mooi! stiekem ben ik erg jaloers haha )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief meid ❤️ De layout is nog niet helemaal op orde :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat jullie naar de Zoo zijn geweest! Het lijkt me echt een prachtige dierentuin. Je hebt supermooie foto's gemaakt, net zoals Manon! Die selfie van jullie samen is erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Het ziet er ook gezellig uit. Wat is je layout en header trouwens mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook erg gezellig, wat lief van je Kirsty :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️