Spring Wishlist

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn lente wishlist laten zien en deze keer heb ik niet alleen maar make-up op mijn wishlist maar ook een paar leuke sandalen en een handtas. Nieuwsgierig naar mijn lente wishlist? Kijk dan snel verder! 

1. Dior Addict Gloss / 676 Cruise: 

Ik heb al een Addict Gloss van Dior in mijn stash en tijdens de lente/zomer draag ik erg vaak lipglosses. Dior heeft een paar nieuwe Addict Glosses uitgebracht en ik ben benieuwd naar 676 Cruise. Cruise is een mooie zomerse roze kleur en zoals jullie ondertussen al weten ben ik gek op roze, ik ben nieuwsgierig naar deze vernieuwde Addict Gloss van Dior! 

Prijs, 29,60€

2. Too Faced / Cat Eyes Palette:

Deze Cat Eyes oogschaduw Palette van Too Faced vind ik zo mooi, ik heb nog geen oogschaduw Palette van Too Faced in mijn stash en daar moet er toch wel verandering in komen want ik ben erg benieuwd naar het pigment van de oogschaduws. Ik gebruik de laatste tijd erg vaak paarse kleurtjes en vind paars wel mooi passen bij mijn bruine ogen, leuk dat Too Faced een Palette heeft met twee paarse kleurtjes. Ik hoop dat ik deze binnenkort kan bemachtigen! 

Prijs, 35,50€

3. Miss Dior / Haarparfum:

Ik heb al een haarparfum van Chanel waar ik zo dol op ben. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de haarparfum van Miss Dior want een haarparfum verfrist je haar en het beschermt ook je haar, ik ben vooral benieuwd naar de geur van deze haarparfum. Binnenkort ga ik er eens naar gaan ruiken bij de parfumerie. 

Prijs, 38,20€

4. Mac Lipstick Cremesheen Pearl / Star Magnolia:

Oo ja hoor, er staat natuurlijk ook een Mac lipstick op mijn wishlist die ik graag aan mijn Mac lipstick collectie wil toevoegen, de kleur die deze keer op mijn wishlist staat is Star Magnolia een mooie roze kleur en de lipstick heeft een Cremesheen Pearl finish. Ik kan niet wachten voor deze lipstick te gaan swatchen bij een Mac counter. 

Prijs, 19,50€

5. Designer Schoudertas / Grijs:

Ik kijk graag eens rond op de webshop van Aliexpress want ze hebben daar namelijk goedkope accessoires en dus ook handtassen, na al dat rond snuffelen op Aliexpress zag ik deze designer schoudertas is de kleur grijs en ik was opslag verliefd! Ik vind de schoudertas er stoer maar ook tegelijk elegant eruit zien, ik ga deze schoudertas bestellen op Aliexpress en ik hoop dat ik deze schoudertas dan snel ontvang want met Aliexpress duurt dat wel een tijdje. 

Prijs, 19,90€

6. New Look / Sandalen Met Sleehak:

Op Zalando hebben ze heel veel schoenen in alle vormen en kleuren en ik moet eerlijk bekennen dat ik een schoenen verslaving heb vooral zomer schoenen vind ik leuk voor te kopen. Ik kwam deze licht roze sandalen met een sleehak tegen op Zalando en ik kreeg er meteen een hebberig gevoel van, want ik zag mij al rond lopen met deze sandalen aan mijn voeten. Klinkt misschien raar maar het was zo dus het duurde niet te lang vooraleer ik deze sandalen in mijn winkelmandje stopte. Ik heb ze tussentijd al ontvangen maar moet ze nog uitproberen of dat mijn maat klopt, ik hoop van wel anders stuur ik ze retour! 

Prijs, 29,95€

Zo dit is mijn lente wishlist en ik mag al twee items onderstrepen van mijn wishlist, wie weet mag ik binnenkort alles onderstrepen! Wat staat er op jullie lente wishlist? 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 

27 opmerkingen

  1. Wat een heerlijke wishlist! Ik hoop dat je er snel wat vanaf kunt strepen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige wishlist, ik wil het ook, allemaal en nog meer. Ja, een beetje hebberig, maar dromen mag toch :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, inderdaad een beetje hebberig :)
      Maar dromen mag altijd!
      x

      Verwijderen
  3. Dat is een mooi lijstje! Ik heb ook een hele wishlist, dat krijg je van een no buy haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga ook eens een no buy moeten doen, denk wel dat ik het zou moeilijk hebben ;)
      x

      Verwijderen
  4. Leuke wishlist! Die MAC lipstick ziet er mooi uit. En die sandalen met sleehak zullen je vast heel mooi staan X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist heb je! Vooral die sandalen vind ik gaaf. Mijn wishlist is nooit helemaal afgestreept geloof ik haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke wishlist! Die sandalen zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die MAC lipstick lijkt mij prachtig en ook het Cat eyes palette van Too faced lijkt mij mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja nr 2 mag ook mijn kant op komen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lijstje! Prachtige producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke wishlist! Dat cat eyes palette ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie wishlist, vooral de oogschaduw palette en de schoenen :).
    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Too Faced / Cat Eyes Palette en Dior Addict Gloss daar droom ik ook van. Mooie wishlist. Fijn weekend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een prachtige wishlist! Ik wil zelf graag nog een MAC lipstick... weet alleen niet welke nog, haha! Twijfel erg tussen Mehr en Velvet Teddy. Het Too Faced Cat Eyes palette is echt prachtig zeg, ik ben nog steeds heel blij met mijn Natural Eyes palette!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och ja hoor weer een mac lipstick hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ola wat een prachtige wishlist heb je ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️