UnBoxing Deautybox / Maart

Hallo beauty's, vorige week heb ik de Deautybox ontvangen en ik ga vandaag de inhoud aan jullie laten zien. Deze maand verrast Deauty ons met producten die je kan omschrijven als glamour, zachtheid en licht. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder!


Bee Natural / Lippenbalsem Met Bijenwas Full Size:

De lippenbalsem van Bee Natural is voor 100% samengesteld uit natuurlijke bijenwas. De balsem is lekker geparfumeerd met granaatappel en geef je lippen alle zachtheid die ze verdienen. Wens je ook de andere smaken te proberen, ga dan naar Di Beauty en Care en ontdek mango en acai bes. 

Full size , aanbevolen verkoopprijs: 2,99€


Eucerin / PH5 Protection Douche Olie 20ml:

Eucerin viert zijn 30ste verjaardag! Wist je dat het verhaal van Eucerin 30 jaar geleden is begonnen met de lancering van het pH5 gamma? Daarom moet je dit sterproduct uit het pH5 gamma testen: de pH5 douche olie. Je huid wordt in alle zachtheid gereinigd, gehydrateerd en omwikkeld met een beschermend laagje. De droge huid zal dus zijn plaats moeten afslaan aan een zijdezachte huid.

Full size 200ml, aanbevolen verkoopprijs: 10,99€


Rene Furterer / Lumicia Shampoo Révélation Lumiére 50ml:

Rene Furterer lanceert een nieuw gamma haarproducten Lumicia genaamd. Hoe brengt deze shampoo de glans terug op je haar? De schubben van de haren worden terug gesloten zodat ze beter licht weerkaatsen en makkelijker te kammen zijn, en kalk uit het water wordt geneutraliseerd. Rene Furterer heeft ook vitamine B5 toegevoegd voor zijn hydraterende eigenschappen zodat je haren nog zachter zouden aanvoelen. En de geur...een delicaat floraal parfum.

Full size 200ml, aanbevolen verkoopprijs: 12,90€


Bellapierre / Shimmer Powder Full Size:

Bellapierre is een Engels cosmetica merk met een ruim aanbod aan minerale make-up. Dit poeder is sterk gepigmenteerd en 100% hypoallergeen. Geschikt voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Je kan het poeder gebruiken als oogschaduw voor een wakkere blik door een beetje poeder en een penseeltje te gebruiken. Als je een druppeltje water toevoegt kan je het ook als eyeliner gebruiken. 

Full size , aanbevolen verkoopprijs: 12,99€


Bellapierre / Mineral Lipstick Catwalk Full Size:

Dit product is een blijver! Dankzij zijn samenstelling die bestaat uit natuurlijke wassen en minerale pigmenten zal deze lippenstift je make-up de perfecte finishing touch geven. Hij zit ook vol met antioxidanten zoals vitamine C en vitamine E waardoor je lippen gevoed en beschermd worden. 

Full size, aanbevolen verkoopprijs: 20,00€


Dit is de inhoud van Maart en ik moet eerlijk zeggen dat ik tevreden ben met deze inhoud. Ik vind de oogschaduw en de lipstick er alvast mooi uitzien! 

Wat vinden jullie van deze inhoud?

Ik wens jullie alvast een fijne weekend,

*Voor meer informatie over de Deauty abonnement vind je hier

20 opmerkingen

  1. Leuke items! Vooral de Shimmer Powder vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die shimmer powder en lipstick zien er heel erg mooi uit! Lijkt me een netjes gevulde box.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten leuke items tussen, maar niet alles zou ik gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inhoud! De lipstick spreekt mij heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze inhoud ook erg leuk, vooral die gave lipstick. Wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook blij met deze inhoud, vooral met de lipstick :)
      x

      Verwijderen
  6. De inhoud ziet er wel leuk uit, vooral de lipstick spreekt mij wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke inhoud! De oogschaduw ziet er zo mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een leuke inhoudt. Die lippenbalsem is echt heel erg fijn, die heb ik ook! Oh ben echt super benieuwd hoe die lipstick je staat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ga je ik wel eens laten zien hoe dat de lipstick mij staat ;)
      x

      Verwijderen
  9. Mooie inhoud, de meeste merken kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het wel een mooie inhoud, zeker de make-up :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er goed uit. Leuke inhoud :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke box! De oogschaduw en de lipstick vind ik erg mooi ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet ondersteboven ben van de inhoud, de Bellapierre producten vind ik best ok maar de rest niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne producten. Ik heb zelf de blux box en daar zitten vaak een beetje de zelfde producten in als deautybox.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat er producten van Bellapierre inzitten! Ik vind het een mooie inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die poeder en die lipstick zien er echt heel goed uit! Maar ook de lippenbalsem lijkt me heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bellapierre Mineral Lipstick Catwalk wat een kleur zeg. Geen wonder dat je tevreden bent met deze maand box. De inhoud is top!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️