X-Gin / Cacoa Based Gin

Hallo beauty's, Ik heb een X-Gin ontvangen die Peter Messely dit jaar heeft ontwikkeld op basis van cacao en 45 kruiden. Peter Messely is niet alleen gekent voor zijn X-Gin maar is ook een patissier en chocolatier in zijn dagelijks leven. Nieuwsgierig naar deze X-Gin? Kijk dan snel verder!


De X-Gin verwijst naar de origine van de cacaoboon waar de Inca's, Azteken en de Maya's een godendrank mee brouwden. Ze geloofden dat dit een drank was bestemd voor goden en koningen, die zorgde voor een langere levensduur, extra intelligentie en eveneens een afrodisiacum was.


Met de jeneverbes en 45 andere kruiden worden verschillende van de beste specerijen van over de hele wereld gebruikt. De X-Gin heeft een sublieme smaak met een vleugje cacao en noties van vanille. De zuivere en zachte aroma's zorgen voor een intens gevoel van genot. 

De fles ziet er leuk uit en het uiterlijk doet mij dan ook denken aan goden en koningen, de X-Gin bevat 45% alcohol een zwaar drankje dus! 


Just a few steps to make the perfect X-Gin:

- Vul je glas met ijsblokjes
- voeg 50 ml X-Gin aan toe 
- voeg 150 ml tonic aan toe
- werk af met frambozen en chocolade 


De X-gin smaakt bitter maar dat komt door de tonic die je eraan moet toevoegen en toch proef je subtiel de cacao en de vanille. ik hou normaal niet zo van bittere drankjes maar ik vind deze X-Gin lekker en is het ideale drankje voor tijdens de zomer! 


Je proeft dat deze X-Gin gemaakt is met passie, ik had eerst nog nooit een Gin Tonic geproefd en ik ben blij dat ik kennis gemaakt hebt met deze X-Gin want ik vind het een heerlijke drankje!

Dare To Share! 
X-Gin is te verkrijgen bij verschillende supermarkten voor 49,50€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag,

*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening.

19 opmerkingen

  1. Dit lijkt me een sterk drankje. Ik ken het niet, maar het klinkt opzicht wel lekker, ook al hou ik zelf ook niet zo van bittere drankjes. Ik denk dat de vanille en cacao het wat drinkbaarder maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad door de vanille en de cacao is het drinkbaarder, want ik hou echt niet van bittere drankjes :)
      x

      Verwijderen
  2. Dit klinkt heerlijk! En de fles is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi flesje! Ik heb eigenlijk ook nog nooit gin gedronken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook nog nooit gedronken maar het eens leuk voor iets nieuws uit te proberen ;)
      x

      Verwijderen
  4. Dat flesje alleen al ziet er geweldig uit! Lijkt me heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh nu heb je me wel benieuwd gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik drink al jaren niet meer maar vind dit stiekem toch wel gaaf om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik drink ook bijna nooit alcohol maar nu en dan is kan geen kwaad ;)
      x

      Verwijderen
  7. Ik hou van Gin! ik ken de Combo met chocolade en framboos alleen niet! Maar lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had nog nooit Gin gedronken, maar door de chocolade en de vanille en de frambozen is het wel lekker!
      x

      Verwijderen
  8. Wat een mooie fles! En het klinkt echt super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf nog nooit een gin tonic gedronken. De fles ziet er erg prachtig uit. Ik dacht eerst dat het een parfum flacon was. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha neen het is geen parfum, je bent niet de enige die denkt dat het een parfum is :)
      x

      Verwijderen
  10. Ik vind Gin altijd wel lekker, was even in de verwarring met parfum haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha jaa de fles is zo mooi hé, misschien daardoor dat je het verwart met een parfum :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️