Yves Rocher / Marbled Eyeshadow Bleu Doré

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een marmerachtige oogschaduw laten zien uit de nieuwe lente collectie van Yves Rocher. Nieuwsgierig naar deze marmerachtige oogschaduw? Kijk dan snel verder!


De verpakking van de oogschaduw ziet er niet zo bijzonder uit, een klein rond compact doosje met een doorzichtige deksel want je ziet meteen het marmeren oogschaduw erdoorheen. De verpakking is afgewerkt met zwarte details.


Op de achterkant van de verpakking staat de naam van de oogschaduw, 01 Bleu Doré! 


Yves Rocher omschrijft: Laat uw oogopslag dit voorjaar schitteren met ubertrendy marmerachtige kleuren! Wilt u een marmerachtige look met een sprankelende oogopslag? Dan is de Expert make-up marmerachtige oogschaduw Bleu Doré precies wat u nodig heeft. Deze nieuwe stralende intense en marmerachtige kleur geeft uw oogopslag dit voorjaar een zilveren look.



Oehh.. de oogschaduw ziet er mooi uit en heeft inderdaad een marmerachtige uitstraling, het blauw en het goud erdoorheen vind ik echt een leuk effect hebben. 


Het pigment kon net iets beter want ik heb toch een aantal keer over de oogschaduw moeten wrijven tegen dat er een blauwe streep op mijn hand stond, ik had toch net iets meer pigment verwacht. Het blauwe kleurtje vind ik wel prachtig en het is eens iets anders want ik heb namelijk veel bruine tinten in mijn stash. De oogschaduw bevat subtiele goudkleurige shimmers, wat ik erg mooi vind. De oogschaduw brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden en gelukkig is de oogschaduw niet poederachtig, ook blijft de oogschaduw een hele dag perfect zitten zelfs na een volledige werk dag. Ondanks dat het pigment niet super is maar toch gewoon goed ben ik toch tevreden over deze marmerachtige oogschaduw!

De marmerachtige oogschaduw Bleu Doré is te verkrijgen bij de Yves Rocher filialen of op de webshop voor 8,95€ i.p.v 17,90€.

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag,

21 opmerkingen

  1. Ah het pigment valt inderdaad wat tegen, maar vind hem er wel heel mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het kleurtje ook heel mooi, ondanks dat het pigment tegenvalt :)
      x

      Verwijderen
  2. Wat een aparte kleur, vind hem echt heel mooi! Jammer dat 'ie niet wat sterker is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad dat het pigment niet zo goed is, maar het is inderdaad een aparte kleur :)
      x

      Verwijderen
  3. Het klinkt als een prima oogschaduw ondanks dat het niet zo een goed pigment heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, maar had het pigment beter geweest was het een top oogschaduw :)
      x

      Verwijderen
  4. IK had het pigment wat sterker verwacht maar wow de kleur is zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van het pigment zeg. Ik vind hem zo in de verpakking met goud wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oehw... ik had inderdaad wel meer verwacht toen ik je eerste foto's zag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook meer verwacht, maar het is toch een mooi kleurtje ondanks dat het pigment wat minder is :)
      x

      Verwijderen
  7. Ik had ook een booming pigment verwacht, maar wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Het kleurtje is inderdaad prachtig, jammer dat het pigment wat minder is :)
      x

      Verwijderen
  9. Ik draag dit soort kleuren niet vaak, maar ik vind het wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit al staat blauw me helaas niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er mooi uit al staat blauw me helaas niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kleurtje, het pigment kon wel beter maar met een goede oogschaduwbasis komt het vast goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou hem gewoon willen kopen doordat hij er zo mooi uitziet, maar jammer genoeg houdt het pigment we wel wat tegen.


    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️