Benefit / High Beam Highlighter

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie de populaire vloeibare highlighter laten zien van Benefit. Ik gebruik niet zo vaak vloeibare highlighter maar eenmaal je het gewoon bent van te gebruiken is het toch een fijn product. Nieuwsgierig naar deze high beam vloeibare highlighter van Benefit? Kijk dan snel verder! 


De high beam heeft een uitstraling zoals een nagellak flesje, het flesje is van glas en heeft een glanzende witte dop verder is de high beam afgewerkt met zwart kleurige details. De high beam ziet er niet zo bijzonder uit maar toch vind ik het er leuk uitzien!

Deze prachtige roze highlighter zorgt voor een stralende, glanzende teint. Het is een vloeibare highlighter met een lichte parelmoer finish. 


Het kwastje is precies zoals een nagellak kwastje maar deze is natuurlijk niet bedoeld voor je nagels mee te lakken. Het kwastje is perfect van breedte niet te dik en ook niet de dun, zoals je ziet staan de haartjes mooi tegen elkaar en zijn ze mooi gelijkmatig afgesneden. Met dit kwastje kan je gemakkelijk een paar stipjes aanbrengen op je jukbeenderen, onder je wenkbrauwen en op je neusbrug, dan hoef je gewoon nog de highlighter te blenden en dat kan je met vingertoppen of met een kwast. Ik doe het met mijn vingertoppen en doe het op de zelfde manier zoals ik mijn concealer aanbreng met een kloppende beweging. 


De high beam is zoals ik daarnet al zei een vloeibare highlighter met een mooie parelmoer glans, de tweede foto heb ik genomen in de zon zodat je beter de glans kan zien. Ik vind de high beam een prachtige highlighter! Het is wel een koele highlighter en daar moet je van houden, ik hou zelf zowel van een warme highlighter als een koele highlighter. 


Ik breng drie stipjes highlighter aan op mijn jukbeenderen en met een kloppende beweging met mijn vingertoppen smelt de highlighter in mijn huid, het resultaat op mijn jukbeenderen is een mooie roze glans. De highlighter blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelfs na een volledige werk dag, ik ben ook zoals de meeste fan van deze prachtige high beam vloeibare highlighter. Ben je op zoektocht naar de perfecte vloeibare highlighter? Dan kan ik jullie deze high beam van Benefit aanraden! 

De high beam van Benefit is te verkrijgen bij de Inno filialen of op de webshop van Douglas voor 27,00€. 

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, 

21 opmerkingen

  1. Ik vind dit echt een prachtige highlighter, al staat bij mijn huid Sunbeam net iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit een vloeibare highlighter gebruikt dus ik ben wel benieuwd naar het resultaat. De swatch op je hand ziet er alvast mooi uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zelf niet zo makkelijk werk, maar glans geven doet het zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vloeibaar lijkt me lastig met aanbrengen maar hij is wel echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat dit een top product is, hoor niet anders dan allemaal complimenten over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik ook niet vaak een vloeibare highlighter, maar denk dat het effect wel erg mooi kan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me echt een top product! De parelmoer glans is inderdaad prachtig en gelukkig blijft deze een hele dag op zijn plaats zitten! Klinkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Echt heel mooi! Ik vind het alleen wel een beetje aan de dure kant. Maar misschien is er een keertje een aanbieding :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, hij is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige glans! Al hou ik zelf niet van vloeibare highlighters! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben hier erg benieuwd naar! Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon een poeder highlighter, maar hier hoor ik veel goeds over.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vloeibare highlighter... hmm ben ik nog niet zo zot van. Een koele highlighter is wel mooier dan een warme. Ik hoor wel enorm veel positieve reacties hierover.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb deze ook en heb toch liever mijn poeder highlighters. Vind vloeibaar moeilijker om mee te werken.

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er mooi uit zeg. Ik dacht op het eerste gezicht dat het een nagellakje was hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze staat echt al maanden op mijn wishlist, hij is zo mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind deze zo prachtig! Ik kom even niet op de naam maar Lush heeft ook zo'n geweldige vloeibare highlighter:)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️