Catrice Eye‘Matic Eyepowder Pen / 060 Lavender Mc Queen

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie de Eye'matic eyepowder pen laten zien van Catrice. Deze oogschaduw pen zou ideaal zijn voor het creëren van highlights en zachte lichtreflecties op je oogleden, nieuwsgierig naar deze Eye'matic eyepowder pen? Kijk dan snel verder!


De uitstraling van de oogschaduw pen is glanzend zwart en is afgewerkt met zilveren details, onderaan de pen ziet je een lavendel kleurige omranding dit zou dan ook de kleur van de oogschaduw moeten zijn. De verpakking vind ik er mooi uitzien en doordat de verpakking een lavendel kleurige omranding heeft vind je deze oogschaduw pen sneller terug in je stash!


De oogschaduw pen heeft natuurlijk een naam gekregen, Lavender Mc.Queen. De ingrediëntenlijst staat niet op de verpakking dus heb ik het opgezocht voor jullie. 

*Ingrediëntenlijst:  MICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED POLYDECENE, TALC, SILICA, HYDROGENATED STYRENE/ISOPRENE COPOLYMER, TIN OXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, SORBIC ACID, CI 75470 (CARMINE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Catrice omschrijft: met de Eye'matic eyepowder pen is het niet nodig om een extra kwastje te gebruiken om de oogschaduw aan te brengen, de pen bevat een geïntegreerde jumbo spons. De conische vorm zorgt voor een eenvoudige en accurate applicatie, ideaal voor het creëren van highlights en zachte lichtreflecties. Breng de poeder aan op het ooglid en meng de romige poedertextuur zachtjes met de vingers. 


De oogschaduw pen heeft een zachte jumbo spons en is perfect van formaat voor de oogschaduw aan te brengen op je oogleden. 


Het pigment ziet er goed uit, de oogschaduw is een licht paarse kleur met een mooie metallic glans. Ik heb natuurlijk de oogschaduw pen uitgeprobeerd op mijn oogleden en het aanbrengen ging niet erg goed want er kwam bijna geen kleur vanaf wat ik erg raar vind want op mijn hand had ik meteen een een licht paarse kleur. Ik probeerde het nog eens en duwde wat harder op de oogschaduw pen en dan kwam er kleur vanaf en ik blende de oogschaduw zachtjes met mijn vingers, het blenden ging erg gemakkelijk maar tevreden ben ik niet want heel veel kleur ziet je niet op mijn oogleden wel heeft het een mooie glans. Ik had toch net iets wat meer kleur verwacht dan alleen maar een subtiele glans, ook al is het de bedoeling voor het creëren van highlights en een zachte lichtreflecties. Ik heb toch liever wat meer kleur op mijn oogleden.  Ik ben niet tevreden van de Eye'matic eyepowder pen en ik kan jullie deze eyepowder pen dan ook niet aanraden. 

De Eye'matic Eyepowder pen is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen en op de webshop voor 3,99€.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag,

14 opmerkingen

  1. Jammer dat deze op je ooglid niet meer kleur afgeeft! Want het is wel een erg mooi kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer want de swatch zag er veelbelovend uit :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik had hier al geen vertrouwen in, de werkwijze is niets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben toch blij dat ik het heb uitgeprobeerd en het werkt niet dus het vliegt meteen de prullenmand in ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wat jammer van die pigmentatie zeg, op je hand ziet het er best goed uit. Zonde, de kleur belooft ook mooi te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer, ik was redelijk teleurgesteld!
      x

      Verwijderen
  4. Jammer zeg, hij ziet er zo prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer, op mijn hand is het zo'n mooie kleur!
      x

      Verwijderen
  5. Oh, jammer! Op je hand ziet hij er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik had er meer van verwacht dus ik was toch redelijk teleurgesteld!
      x

      Verwijderen
  6. Op je hand ziet het er prima uit alleen jammer dat het dan toch tegenvalt x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad op mijn hand ziet het er goed uit maar eenmaal dat ik het aanbreng op mijn oogleden ziet je er bijna niets van terug, wat wel jammer is :)
      x

      Verwijderen
  7. Jammer misschien met een hele goede oogschaduw basis?? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat hij het niet zo goed doet! Want de kleur ziet er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️