Dior Addict Ultra-Gloss / 676 Cruise

Hallo beauty's, een eindje geleden heb ik aan jullie mijn lente wishlist laten zien en daar stond er dat ik graag de vernieuwde Addict Ultra-Gloss van Dior wou uitproberen in de kleur 676 Cruise een mooie zomerse roze kleur. Ik mag natuurlijk de Addict Ultra-Gloss van Dior afstrepen van mijn wishlist en vandaag ga ik dit pareltje aan jullie laten zien, nieuwsgierig naar deze Ultra-Gloss van Dior? Kijk dan snel verder! 
*De magische toets van glans en mode die het gezicht verheldert. De nieuwe Dior Addict Gloss is een liefdesverklaring aan de mode, een elektrische wervelwind van glossy tinten.

De ultra-gloss is mooi verpakt in een glanzend zilveren kartonnen doosje en als je het doosje op verschillende manieren beweegt ziet je verschillende kleurtjes zoals een regenboog, leuk! Verder is het doosje afgewerkt met rode en zwart kleurige details.


Bovenaan de verpakking staat de naam van de ultra-gloss, 676 Cruise. 


Als je het doosje opent komt er een prachtige lipgloss tevoorschijn, wauw de verpakking is zo mooi en luxueus tegelijk. De verpakking is doorzichtig want je ziet meteen de kleur van de gloss erdoorheen, vind ik heel erg fijn want zo vind ik dit kleurtje sneller terug in mijn stash. De lipgloss heeft een mooie glanzende zilveren dop met bovenaan CD  ( Christian Dior) opgedrukt en ook op het doorzichtige stuk van de gloss staat er Dior opgedrukt, ik vind de verpakking zo mooi voor naar te kijken. 


Dior omschrijft: De magische formule biedt de lippen een unieke spiegelglans en een ongeëvenaard comfort. Zijn geheim: het Mirror Shine Complex bestaande uit gepolariseerde kristallen microbolletjes dat de lichtweerkaatsing zodanig organiseert dat de magie van een perfecte spiegel ontstaat. De verzorgende gelformule werd verrijkt met hyaluronzuursfeertjes om de lippen te hydrateren en voller te maken. Hij staat garant voor een intens volume-effect. 

De ultra-gloss bevat geen gewone sponsapplicator maar een lip kwastje, met dit kwastje kan je mooi en netjes je lippen inkleuren. 


Wat is het pigment goed voor een lipgloss! Het is fel roze kleurtje met blauwe shimmers erdoorheen, ik vind dit kleurtje er bijzonder uitzien. 


Resultaat op mijn lippen: de gloss komt feller over op de swatch dan op mijn lippen. De gloss brengt fijn aan en het laat een mooie roze kleur achter op mijn lippen, de blauwe shimmers zijn niet aanwezig op mijn lippen. Ik voel de gloss een beetje zitten op mijn lippen maar niet dat het vervelend aanvoelt. De gloss voelt niet plakkerig aan zoals de meeste glossjes! Het volume effect merk ik niet zo maar de spiegelglans is zeker aanwezig, ik hou wel van een gloss met veel glans. Na een volledig maaltijd is het tijd voor de lipgloss bij te werken maar dat vind ik niet zo erg.


Ik ben fan van de vernieuwde Addict Gloss van Dior, alleen jammer dat het kleur feller overkomt op de swatch dan op mijn lippen. 

Dior Addict Ultra-Gloss is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 29,50€ 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 







21 opmerkingen

  1. Ohh wat een beauty! Ik heb eigenlijk nog niks van Dior (denk vanwege het prijskaartje), maar moet toch eens bij dat schap gaan kijken x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Was leuker als hij zo fel als de swatch was geweest! Maar zo is hij ook mooi draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had ook liever wat feller gehad, maar ondanks dat het niet zo is vind ik het toch een mooie lipgloss :)
      x

      Verwijderen
  3. Hij staat je er goed hoor! Ik heb alleen een hekel aan lipgloss ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschijning, staat je weer erg prachtig. Het lijkt mij een verwennerij dit. Ik ben zelf meer van matte en geen gloss effect. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat die wat feller is, maar alsnog vind ik het een hele mooie kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh wel pretty hoor! Ondanks het feit dat ie op je lippen minder fel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige glans heeft deze lipgloss van Dior! Ik zou zelf voor een lichtroze versie gaan, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Deze felle kleur roze staat jou wel erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou van ieder roze kleur, maar inderdaad ieder heeft een andere smaak :)
      Dankjewel voor je compliment!
      x

      Verwijderen
  8. Hij ziet er prachtig uit en hij staat je ook erg goed liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk kleurtje! Je ziet er weer heel mooi uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij staat je erg mooi! Jammer dat hij op je lippen niet zo fel is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een heel mooi kleurtje! Maar ik hoopte dat hij eigenlijk net zo fel was als in het flesje. -x-

    www.marushilifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De verpakking alleen al! De kleur is ook zo mooi en staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kleur, hij staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️