Favorieten April!

Hallo beauty's, het is weer tijd voor mijn favorieten te laten zien van vorige maand. Ik heb niet zoveel nieuwe producten ontdekt maar er wel herontdekt. Nieuwsgierig naar mijn favorieten? Kijk dan snel verder!


Lush Bubblegum Lipscrub: 

Deze lipscrub van Lush heb ik terug herontdekt omdat ik een periode weer droge velletje had op mijn lippen dus was het eens weer tijd voor ze te scrubben met een lipscrub, deze lipscrub van Lush vind ik zo fijn vooral het snoeperige geurtje van kauwgomballen. Je kunt deze lipscrub aflikken maar ik verwijder de lipscrub met een washandje, mijn lippen voelen na deze lipscrub weer zacht aan en dan breng ik een voedende lippenbalsem aan. Zo heb je weer zachte lippen voor te zoenen! 


L'Oréal Nude Magique Cushion foundation 06 Rose Beige: 

Sinds ik deze Cushion foundation van L'Oréal heb toegevoegd aan mijn stash, gebruik ik de foundation dagelijks. Deze Cushion foundation breng je met een tappende beweging aan op je huid en zo krijg je een natuurlijk resultaat en een mooie glow, het fijnste aan deze Cushion foundation is dat ik de foundation niet voel zitten op mijn huid. Doordat de foundation zo vederlicht aanvoelt is dit de perfecte foundation voor tijdens de zomer! 


L'Oréal Color Rich Les Ombres Smokey Lilas Chéri E7: 

Dit palette van L'Oréal heb ik de afgelopen maand dagelijks gebruikt en wat is het pigment goed van deze oogschaduw, ik draag de laatste tijd erg vaak paarse kleurtjes en vind het wel mooi bij bruine ogen. De oogschaduw brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, ook blijft de oogschaduw een hele dag mooi op zijn plaats zitten. 


Too Faced Pink Leopard Blushing Bronzer: 

Tijdens de winter heb ik iedere dag een matte bronzer gebruikt maar nu het wat mooier weer word grijp ik nu toch sneller naar een glanzende bronzer, deze Leopard bronzer van Too Faced is zo mooi voor naar te kijken maar de bronzer zelf is ook echt prachtig! De bronzer heeft een gouden glans en is de perfecte bronzer voor de lichte huid want deze bronzer is niet te donker en ook niet te oranje, ik ben zo blij dat ik deze prachtige bronzer terug heb herontdekt! 


Dior Blush 756 Rose Chérie: 

Deze blush van Dior heb ik ook herontdekt en wat een pareltje, hou je van een natuurlijke blush met kleine goudkleurige shimmers? Dan is deze blush zeker ook iets voor jou want ik ben alvast verliefd! Deze blush brengt fijn aan en blijft de hele dag mooi op zijn plaats zitten, voor mij is dit de perfecte blush voor tijdens de lente/zomer! 


Cacharel /  Amor Amor L'eau:

Dit zomerse geurtje van Amor Amor L'eau heb ik vorig jaar gescoord tijdens de solden en ik ben er zo blij mee, want dit geurtje is perfect voor tijdens de lente/zomer! De geur is heerlijk fris en zoetig tegelijk en het geurtje blijft dan ook nog eens lang hangen, alleen jammer dat dit geurtje niet meer te verkrijgen is want het was een limited Edition. Dus ik ben er nu toch wel een beetje zuinig mee want de geur is zo heerlijk! 

Zo dit zijn mijn favorieten van vorige maand. Ik ben vooral ook benieuwd naar jullie favorieten?

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 

28 opmerkingen

  1. Die Too Faced bronzing powder met luipaard print ziet er zo mooi uit. Gebruik bronzing powders altijd graag als een natuurlijke blush in de zonnige maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de zomer gebruik ik ook graag bronzers, maar eerlijk gezegd het hele jaar door ;)
      x

      Verwijderen
  2. Nu ben ik misschien een creep dat ik op je achtergrond let, maar wat tof dat je de Nikkietutorials special nog hebt! Ik bewaar hem ook met m'n leven, haha! Mooie favorieten, de Lumi Cushion wil ik ook zo snel mogelijk aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik vind jou totaal geen creep maar juist lief dat je erop let :)
      De Nikkieturorials doe ik nooit van mijn leven weg, leuk voor in te lezen en mee te fotograferen!
      x

      Verwijderen
  3. Amor Amor heb ik ook gehad, heerlijk! Maar ik was hem nu wel beu! De Too Faced bronzer lijkt me zo mooi <3 En de Lush scrub zou ik meer moeten gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik moet de lipscrub ook vaker gebruiken, eerlijk? Hij is al over de houdbaarheid maar het ruikt nog lekker dus gebruik ik het nog steeds :)
      x

      Verwijderen
  4. Mooie producten dat je favorieten zijn. Amor Amor ben ik ook dol op, maar ik gebruik het alleen in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze van Amor Amor is dan ook een zomer editie geweest :)
      x

      Verwijderen
  5. wauw die bronzer van Too Face! dat patroon! <3 zo leuk. en die Dior blush ziet er ook erg mooi uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie favorieten heb je! Ja die blushing bronzer van too faced is ook een favoriet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad de blushing bronzer van Too Faced is ook jou favoriet :)
      x

      Verwijderen
  7. De Lush Bubblegum Lipscrub wil ik echt al zolang proberen, moet het echt eens kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa je moet het echt eens uitproberen, het is echt een heerlijke lipscrub :)
      x

      Verwijderen
  8. Prachtige favoriete. Ik wil ook eens kijken voor een mooie blush van Dior.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa zeker doen, ik ben alvast blij met mijn blush van Dior :)
      x

      Verwijderen
  9. Oehh wat een mooie favorieten die poeder van Too Faced en blush van Dior gaan gelijk op mijn wishlist x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, als je de blush en bronzer ga kopen ben ik alvast nieuwsgierig wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  10. Wat een mooie favorieten zeg :) De lipscrub is idd lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie producten! Ik heb die lipscrub van LUSH ook gehad en deze ruikt inderdaad echt zo lekker! Je zou het bijna op willen eten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jaa de lipscrub zou ik ook bijna kunnen op eten :)
      x

      Verwijderen
  12. Wat een mooie favorieten! Die Lush Bubblegum lipscrub lijkt me heerlijk X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke favorieten heb je :D Dat geurtje spreekt me ook wel aan :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️