Kiko Desert Dunes Trio Baked Blush / 02 Gypsy Pink

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een prachtige blush laten zien uit de nieuwe Summer collectie Desert Dunes van Kiko. Het is gebakken blush met drie kleuren en de formule is verrijkt met jojoba olie en vitamine E, nieuwsgierig naar de Trio Baked blush? Kijk dan snel verder!


De blush is verpakt in een mooi wit kartonnen doosje met glanzende goudkleurige details, het doosje ziet er strak en luxueus uit!


Op de onderkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Als je het kartonnen doosje opent, komt er een prachtige glanzende goudkleurige verpakking tevoorschijn. Wauw zo mooi! De verpakking heeft een gegraveerd logo op de cover de KK (Kiko) en de drie-dimensionaal patroon is geïnspireerd door de moderne tijd, de verpakking vind ik echt prachtig en luxueus tegelijk!


Op de achterkant van de verpakking staat de naam van de blush, 02 Gypsy Pink.



Oehh...de Blush is zo mooi, zoals ik daarnet al zei is het een gebakken blush. Haar gebakken formule is verrijkt met jojoba olie en vitamine E, de verschillende kleuren kunnen alleen gebruikt worden of te samen gemengd.

De verpakking heeft ook een spiegel en dat vind ik wel handig want zo kan je onderweg gemakkelijk je make-up overal bijwerken.



Het pigment is supergoed! Je ziet dat de blush twee roze tinten heeft en één perzik tint! De blush bevat een subtiele glans en op de tweede foto ziet je dat ik de blush heb te samen gemengd en dat ging erg gemakkelijk. Ik vind deze blush zo mooi en zoals jullie ondertussen al weten hou ik van roze blushes!


Resultaat: ik heb de blush aangebracht op mijn wangen en dat ging erg gemakkelijk, maar wel opletten want de blush is zo goed gepigmenteerd dat je er al snel zou uitzien als een clown. Ik heb de blush subtiel aangebracht en je ziet dat het een frisse roze kleur achterlaat op mijn wangen, de blush is gemakkelijk te blenden en blush is zeker niet poederachtig! De blush heeft een subtiele glans dus als je wat meer glans wil dan kun je nog een highlighter aanbrengen op je jukbeenderen, de blush blijft dan ook een hele dag mooi op zijn plaats zitten. Ik ben fan van deze prachtige trio blush van Kiko, ben je nog opzoek naar een prachtige blush voor tijdens de zomer? Dan is deze trio blush van Kiko waarschijnlijk wel iets voor jou! 

De Desert Dunes Trio Baked Blush 02 Gypsy Pink is te verkrijgen bij de Kiko filialen of op webshop voor 16,90€. Opgelet deze Summer collectie van Kiko is Limited Edition, wees er snel bij want op=op!

Ik wens jullie nog een fijne zonnige woensdag,

19 opmerkingen

  1. Reacties
    1. De blush is inderdaad prachtig maar de verpakking is helemaal mijn ding ❤️
      X

      Verwijderen
  2. Wauw, wauw, wauw, wat doet Kiko dat altijd goed he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Kiko doet het altijd goed, echt een pareltje deze blush :)
      X

      Verwijderen
  3. De verpakkingen van deze collectie zijn ook zo geweldig mooi! Staat je goed deze kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die verpakking is alleen al zo mooi! En de blush zelf is ook prachtig zeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi zeg! Ik vind dat hij je ook een mooie natuurlijke blush geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die verpakking vind ik echt top! Mooie blush, staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de verpakking van deze collectie supermooi! Mooi kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oké, wauw! Wat een prachtige verpakking heeft deze blush! En dan zijn het nog drie kleuren in één! Hij is niet goedkoop, maar hij lijkt het me wel waard! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zowel verpakking als de inhoud is erg om verliefd op te worden. :-) Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een plaatje. Zowel de verpakking als de blush zelf. Voor mij zou hij te gepigmenteerd zijn, maar jou staat hij heel mooi X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ziet er mooi uit. De verpakking is zooooooooooo sexy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alleen de verpakking is al een pareltje! De blush zelf is ook heel erg mooi en staat je goed! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie blush! De verpakking is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei wat vind ik deze blush mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️