Mac Lustre Lipstick / Plumful

Hallo beauty's, tijdens mijn weekendje Antwerpen met Manon hebben wij te samen naar een Mac store geweest en natuurlijk gingen we niet met lege handen naar huis. Ja hoor, ik heb weer een nieuwe Mac lipstick gekocht! Mijn Mac lipstick stash word steeds groter maar ik ga ze eens moeten tellen hoeveel lipsticks van Mac ik nu in totaal heb want eerlijk gezegd weet ik het niet, oeps! Mijn nieuwe Mac lipstick is Plumful met een Lustre finish. Nieuwsgierig naar dit prachtige kleurtje? Kijk dan snel verder!


De lipstick is mooi verpakt in een zwart kleurige kartonnen doosje en is afgewerkt met wit kleurige details. Ik vind het doosje er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipsticks!


Op de onderkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk Plumful.


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien? De welbekende glanzende zwart kleurige kogelvormige huls en is afgewerkt met glanzende zilveren details. 


De Lustre finish geeft een dunne tot medium kleurdekking met een semi glanzende finish, ik hou wel van deze finish vooral tijdens de lente/zomer want dan draag ik altijd wat minder make-up. 


Oehh..Plumful is een prachtige paarse kleur met een roze ondertoon, de lipstick bevat kleine goudkleurige shimmers.  


Voor een Lustre finish vind ik het pigment erg goed. Plumful heeft een prachtige glans net zoals een lipgloss! De goudkleurige shimmers zijn niet aanwezig tijdens het swatchen, dus ga ze ook niet aanwezig zijn op mijn lippen. Plumful vind ik een prachtige paarse kleur en je ziet toch dat deze kleur een roze ondertoon heeft, wat ik erg mooi vind! 

Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige paars/roze kleur achter op mijn lippen. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen en de glans van de lipstick vind ik zo mooi! Ik vind Plumful echt een prachtige kleur maar op de swatch is het net iets feller van kleur dan op mijn lippen, vind ik natuurlijk niet zo erg maar je ziet wel goed het verschil. De lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken, ondanks dat de lipstick minder fel is op mijn lippen ben ik toch fan van dit kleurtje! 

Mac Lustre Lipstick Plumful is te verkrijgen bij de Mac Store filialen of op de webshop voor 19,50€.

Ik wens jullie alvast een fijn zonnige weekend, 

13 opmerkingen

  1. Het is een prachtige kleur, het staat je erg goed. Ik wist niet dat ik Lustre zo fijn vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dezelfde lipstick en bij mij valt de kleur veel donkerder uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet mijn ding, die finish dan! Het is wel een leuke tint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, een hele mooie kleur van Mac. Staat je goed ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op dit soort kleuren en hij staat je prachtig. Kwaliteit zoals je gewend bent van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur staat je echt prachtig! Plumful lijkt me een hele mooie kleur. Dat is de volgende roze kleur die ik ga scoren, haha. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleur is erg mooi, staat ook al een tijdje op mijn wishlist dus binnenkort maar eens shoppen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer zo'n mooie kleur! Staat heel zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zomers! De kleur is minder heftig dan hij lijkt in de verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur is prachtig en staat je ook heel mooi! Maar vanwege de finish zou ik 'm zelf niet zo snel aanschaffen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kleurtje! Ik vind dat deze je ook erg leuk staat. Ik kende hem nog niet, misschien maar snel eens een bezoekje nemen aan de Douglas website, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er inderdaad heel erg mooi uit! Ik ben de laatste mijn "roze kant"aan het verkennen maar om direct barbieroze te gaan is nogal extreem. Ik ga deze eens checken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kleur! Zou ik ook wel aan mijn collectie willen toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️