Max & More Mini Nail Polish Set / Pretty In Pastel

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een mini nail polish set laten zien die ik een tijdje geleden heb gekocht bij de Action. Het setje bevat drie zomerse kleurtjes en ik was wel benieuwd naar de kwaliteit van de nagellak want ik heb nog geen nagellak uitgeprobeerd die te koop zijn bij de Action. Nieuwsgierig naar deze Max & More mini nail polish setje? Kijk dan snel verder! 

De lakjes zitten mooi verpakt in een glanzend zwart kartonnen doosje, je ziet meteen de lakjes erdoorheen wat ik wel leuk vind. Verder is het doosje afgewerkt met wit kleurige details!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 



Het setje bevat drie zomerse kleurtjes: een licht blauwe kleur en die bevat confetti, dan heb je een Turquoise kleur en een neon roze kleur. Het enige minpuntje is dat de lakjes geen naam hebben gekregen, wat ik wel jammer vind!


De lakjes zien er leuk en schattig uit, de flesjes zijn van glas en ze zijn afgewerkt met zwart kleurige details. 


Het kwastje van de lakjes zijn niet al te breed wat ik niet zo handig vind voor mee te werken maar voor mijn teennagels te lakken gebruik ik  dan wel liever een fijn kwastje.


Ik heb mijn vingernagels gelakt met het Turquoise kleurtje, het lakje dekt perfect met twee laagjes zonder streepjes effect. De droogtijd vind ik erg goed maar na drie dagen begon het lakje te chippen, maar dat heb ik wel met de meeste lakjes. 


Links ziet je de neon roze kleur dit lakje dekt ook mooi egaal met twee laagjes zonder streepjes effect ,de droogtijd is ook erg goed maar ook dit lakje gaat chippen na drie dagen. Het laatste lakje is een licht blauwe confetti lakje met neon roze en neon groene confetti erdoorheen, ik vind deze er leuk uitzien. Het lakje dekt mooi egaal met twee laagjes zonder streepjes effect, de droogtijd is ook erg goed maar ook na drie dagen gaat dit lakje chippen maar zoals ik daarnet al zei heb ik het wel met de meeste lakjes. 


Ik vind dit een leuk nagellak setje en ik vind het kwaliteit van de lakken erg goed! Dit Max & More mini nail polish set is te verkrijgen bij de Action filialen voor 0,79€. 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 










15 opmerkingen

  1. Ik vind ze er heel erg leuk uitzien, vooral het turqoise kleurtje :D. Ideaal voor de zomer. Zelf hou ik niet zo van dat confetti in een lak maar ziet er wel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh wat een lieve kleurtjes. Je foto's zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de mint groene kleur mooi en zal mooi afsteken bij een gebruinde huid. Ik heb zelf nog nooit lakjes van Max & More gekocht/geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuke kleurtjes voor een lief prijsje! Vind het echt schattige kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke kleurtjes en fijn dat ze goed lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door je foto's maakt het deze nagellak een stuk exclusiever. Ik had ook ooit nagellak van Action gekocht. Set van regenboog kleur, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, voor dat geld kan ik ze zelf ook echt wel even gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuk setje dit. Vooral die met de spikkeltjes vind ik mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! En wat een super leuke kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren en dan ook nog eens lekker betaalbaar, goede combinatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe kleuren en nog een toffer prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor die prijs, wat een leuke lakjes! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de lakjes van de Action altijd erg fijn dekken en drogen, maar de geur vind ik verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️