Mijn beauty hoekje opnieuw gedecoreerd!

Hallo beauty's, zondag heb ik mijn beauty hoekje opnieuw gedecoreerd en ik vond het wel eens leuk voor aan jullie het resultaat te laten zien. Ik gebruik de bovenkant van mijn Alex kast en daarop plaatst ik graag wat make-up en andere spulletjes, zo ziet mijn Alex kast er toch wat leuker uit! Kijk je mee hoe ik mijn beauty hoekje heb gedecoreerd?



Voor betaalbare decoratie kan je terecht bij de Action en ik heb natuurlijk zaterdag langs geweest bij de Action en ik zag dat ze leuke fleurige Theelichthouders hadden. Mijn keuze ging meteen naar de roze met het leuke glitter hartje erop, ze hadden nog andere kleuren zoals wit en lichtblauw. Ik heb ook een kleine dienblad gevonden en binnenin zit er een spiegel vind ik zo mooi dus die ging ook mee naar huis. 


Ik heb mijn beauty hoekje rustig gehouden en dat vind ik wel mooi, ik heb nu mijn zomerse kleurtjes van Mac in mijn lipstickhouder geplaatst en de winterse kleurtjes heb ik opgeborgen tussen mijn andere lipsticks. Helemaal achteraan in het lipstickhouder ziet je twee lipglosses van Mac en tijdens de zomer draag ik erg vaak lipgloss en daarom staan ze nu tussen mijn Mac lipsticks.


Ik had eens een bestelling geplaatst op de online boutique van Chanel en de verpakking was een geschenkdoos van Chanel, ik kon de geschenkdoos niet weggooien en had het opgeborgen in mijn Alex kast. Ik heb nu de geschenkdoos van Chanel bovenaan mijn Alex kast geplaatst en ik vind het resultaat erg mooi en chique tegelijk. 


Mijn lipglosses heb ik in die roze theelichthouder gedaan en het dienblad heb ik verder gedecoreerd met een bodymist van Victoria's Secret en met een parfum van Marc Jacobs. Het flesje van Marc Jacobs vind ik zo mooi dat deze parfum wel een plekje verdiend op mijn Alex kast. Dan ziet je nog een klein roze lipgloss van Estēe Lauder en deze lipgloss past perfect bij de theelichthouder. Ik ben zo blij nu met mijn beauty hoekje. Ik was eerst niet tevreden omdat het volgepropt stond met make-up en nu heb ik het rustig gehouden, ik ben zo blij met het resultaat!

Wat vinden jullie van mijn beauty hoekje?

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag,

32 opmerkingen

  1. Wat een mooi opgeruimd hoekje, heerlijk om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk voor te lezen dat je het leuk vind voor te zien :)
      x

      Verwijderen
  2. Het ziet er super leuk uit ! Die verpakking van Marc Jacobs is zo cool ! xxx

    http://mariekekazen.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dat parfumflesje staat daar zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa die is zo mooi dat hij wel een plaatsje verdiend ;)
      x

      Verwijderen
  4. Je hoekje is echt heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het erg leuk gedaan en best inspirerend. :-) Ik ga ook kijken wat ik kan doen met mijn rommel make-up hokjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat ik jou heb geïnspireerd, ben blij dat ik het aan jullie heb laten zien ;)
      Ik ben al benieuwd naar jou beauty hoekje!
      x

      Verwijderen
  6. Saraya, het is een prachtig hoekje geworden! Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooi en leuk geworden! Staat gewoon zo leuk :D ik heb een gigantische la waar ik alles in stop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Mariska, jaa mijn lades van mijn Alex kast zit er ook nog make-up want ik kan niet alles uitstallen ;)
      x

      Verwijderen
  8. Leuk gedaan! Ik wil ook nog graag zo'n lipstick houder hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De lipstick houder heb ik gekocht bij de Bigbazar :)
      x

      Verwijderen
  9. Ziet er leuk uit! Ik wou dat mijn beauty hoekje er zo georganiseerd, schoon en mooi bij lag haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het lag er ook eerst niet zo mooi bij hoor! Ik ben blij dat ik het eindelijk heb gedaan ziet er netjes uit zo :)
      x

      Verwijderen
  10. Oeh wat een mooi beauty hoekje <3 Al die mooie MAC lipsticks vooral :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Jana, jaa die mac lipsticks zijn pronkstukken ;)
      x

      Verwijderen
  11. Echt een prachtig hoekje is het geworden! Heel leuk gedecoreerd. Ik ga snel eens naar de Action voor die Theelichthouder want die is echt fantastisch leuk en mooi! Het dienblad heb ik ook vaak gezien, ga er ook eens naar kijken! Ik wil ook ontzettend graag zo'n mooie Alex kast!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mariska, wat leuk dat ik jou heb geïnspireerd ben benieuwd wat jij met de theelichthouder ga doen ;). De Alex kast is duur in aankoop maar eenmaal je hem hebt kan je niet meer zonder vooral als beauty liefhebber!
      x

      Verwijderen
  12. Wauw wat ziet het er mooi uit :) Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoekje! Ik vind zo'n gevulde lipstickhouder er altijd heel cool uitzien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel sereen uit en super ordelijk.
    Lijkt me fijn om daar in alle rust je makeup aan te brengen :D

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super mooi uit! Ik moet ook nog eens dringend langs de Action gaan, je brengt me op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! Aqua Kiss is een favoriet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️