Mijn Vijf Mooiste Blushes!

Hallo beauty's, ik heb een grote blush verslaving en ik heb dan ook meer blushes in mijn stash dan bijvoorbeeld oogschaduw. Ik vond het wel eens leuk voor mijn vijf mooiste blushes te laten zien, deze vijf blushes die ik aan jullie vandaag laat zien draag ik dan ook regelmatig. Nieuwsgierig naar mijn vijf mooiste blushes? Kijk dan snel verder! 


Kiko Sun Lovers blush / 03 Brazilian Pink: 

Deze blush van Kiko komt uit een limited Edition collectie en ik vind deze verpakking zo mooi maar natuurlijk is de blush op zichzelf ook heel erg mooi. Ik draag deze blush altijd tijdens de zomer, aan de linker kant ziet je een peachy kleur en rechts een roze kleur. Je kunt de twee kleurtjes apart gebruiken of door elkaar. 


Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush / Something About Berry: 

Deze blush van Too Faced vind ik toch de wel de mooiste uit mijn stash, de roze hartvormige verpakking vind ik zo schattig en mooi tegelijk. Het is een gebakken blush met drie verschillende roze tinten, de blush bevat ook een mooie glans! 


Mac Mineralize Blush / Dainty: 

Deze blush van Mac heb ik gekocht tijdens het weekendje Antwerpen met Manon, ik ben zo blij dat ik deze prachtige licht roze blush heb gekocht. Deze blush bevat ook een mooie subtiele glans en het laat een licht roze kleur achter op mijn huid, ik ga er nog niet teveel over vertellen want ik ga deze blush nog laten zien in een apart artikel! 


Essence Love & Sound Blush / 01 Sunset @ Center Stage: 

Deze love & sound blush van Essence komt ook uit een limited Edition collectie en ook deze blush draag ik vaak tijdens de zomer. Het is een matte blush en peachy van kleur als ik wat glans wil toevoegen dan gebruik ik een highlighter. De verpakking ziet er niet zo bijzonder uit maar de blush is werkelijk prachtig!


Dior Blush / 756 Rose Chérie: 

Deze blush van Dior heeft een luxueuse verpakking maar de blush is zo mooi vooral als van je subtiel hou, deze blush bevat een rosé gouden glans maar wel erg subtiel! Ik draag deze blush erg vaak als ik zin heb in een rustige look dan komt deze blush goed van pas want het laat een licht roze kleur achter op mijn huid! 


Swatches: Kiko - Too Faced- Mac - Essence - Dior 

Zo dit waren mijn vijf mooiste blushes en ik vond het wel eens leuk voor dit aan jullie te laten zien.
Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 








14 opmerkingen

  1. Die van Kiko en Too Faced vind ik echt ZO ZO ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blushes! Ik vind die van Essence gek genoeg het mooist, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blushes! Ik vind die van Kiko, Too Faced en MAC het mooiste X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blushes, die van Kiko springt er echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van Dior. En die van Kiko. En die van Too Faced. Ze zijn allemaal zooo mooi! Niet zo gek dat dit je favorieten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige blushes allemaal! Persoonlijk vind ik die van kiko de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een beautys! Ik zou ze allemaal zo willen hebben. Mooie foto's heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw geen wonder dat het een mooie blush is, ze zijn echt om op verliefd te worden. Essence vind ik erg mooi hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat zitten er mooie blushes tussen, en vooral veel roze! Ik draag bijna nooit een roze blush, maar vind het wel ontzettend mooi! Die Essence blush zie je trouwens ook nogsteeds voorbij komen, moet echt een toppertje zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wat een beauty's! Die van Kiko is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️