Persoonlijke Update / Hoe het nu met me gaat + nieuwe blog schema!

Hallo beauty's , het is al weer een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijke artikel heb gepost op mijn blog. Jullie vragen zich waarschijnlijk af hoe het met mij gaat? Vandaag ga ik daar meer over vertellen! Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!


Persoonlijke Update:

Ik kan jullie vertellen dat alles goed met mij gaat, vorige week was ik twee dagen thuis en ik heb er dan ook van genoten en het was dan nog eens prachtige zomer weer. In die twee dagen dat ik thuis was heb ik de eerste dag vooral mijn huis opgeruimd want er lag overal make-up zowel in de woonkamer als op mijn bureau, gelukkig word Dimitri er niet gek van! De tweede dag was een vrijdag dan ben ik te samen met Dimitri en mijn mama een dagje naar Gent geweest en wat was het heerlijk zomers weer buiten, we hebben wat geshopt, lekker gegeten en een boottrip gedaan. Ik heb mooie gebouwen gezien tijdens de boottrip die ik in Gent nog nooit eerder had gezien, we vonden het toch eens de moeite voor dat te doen want dan ziet je Gent eens op een ander manier. Nu ga ik ondertussen al weer een weekje gaan werken maar zondag is het Pinksteren dus dan ben ik maandag ook thuis en hopelijk is het wat mooi weer zodat we weer kunnen genieten! Wie mij volgt op instagram geeft ondertussen gezien dat ik een hartje heb laten tatoeëren op mijn rechterarm, ik heb al twee tattoo's en wou nog een kleintje erbij en daarom ging mijn keuze meteen naar een hartje. Het deed geen pijn en ik dacht eerst dat het ging pijn doen omdat mijn andere twee tattoo's wel pijn deden, gelukkig deed het geen pijn en daar was ik al blij voor. Het is nu aan het genezen en als ik mij douch dan laat ik mijn rechterarm eruit, het is wel een beetje irritant maar wie mooi wilt zijn moet het één en het ander er voorover hebben. 


Hoe gaat het met mijn blog:

Het is jullie waarschijnlijk al op gevallen dat er nu en dan eens wat minder artikelen online komen . Dat komt omdat ik wat meer leuke dingen wil doen, ik heb het ook echt nodig want buiten mijn blog heb ik ook nog mijn huishouden want soms geraak ik er niet voor in de week bijvoorbeeld mijn was te strijken en ik zie het dan ook niet echt zitten voor het in het weekend te doen want dan doe ik liever andere leuke dingen dan strijken. Ik blog nog steeds erg graag en ga natuurlijk niet stoppen met het bloggen, alleen ga ik nu mijn blog schema veranderen en dat ga ik onderaan in het artikel aan jullie laten zien. Verder ga alles goed met mijn blog! De laatste paar weken merk ik wel dat mijn artikels minder word gelezen en dat er minder reacties zijn, maar ergens begrijp ik het ook wel want het word mooi weer buiten en jullie willen er net zoals ik ook van genieten. Ik ga jullie binnenkort ook eens weer verwennen met een leuke winactie maar wat ik nu deze keer ga weg geven in een winactie dat weet ik nog niet, ga er nog eens goed over nadenken.

Zoals jullie lezen gaat alles goed met mij maar nu ga ik dit artikel afsluiten.
Ik wens jullie nog een fijne donderdag,

*Dit is nu mijn nieuwe blog schema:

16 opmerkingen

  1. Wat fijn dat het goed met je gaat en volkomen begrijpelijk dat je niet altijd een artikel online hebt! :) Geniet van de leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik zeker :), geniet jij er ook maar van <3
      x

      Verwijderen
  2. Mooi dat het goed gaat! Je tattoo is echt mega cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het goed met je gaat! Dat je even wat minder gaat bloggen snap ik wel en ik denk dat het ook helemaal niet erg is; naar de zomer toe zijn er toch minder mensen online, omdat iedereen buiten van het weer geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Ik merk ook van mezelf dat ik wat minder blogs lees dan anders door het mooie weer :)
      x

      Verwijderen
  4. Blij dat het zo goed met je gaat! En met de zomer is het sowieso rustiger op blogs. Ik kan je goed vinden in je nieuwe blogschema :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, bloggers zijn stiekem toch een beetje blij als het regent, dan schieten de statistieken omhoog in de zomer ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja inderdaad, maar ik hou ook van zonnig weer hoor en dan lees ik zelf ook wat minder blogs :)
      x

      Verwijderen
  6. Fijn om te horen dat het goed met je gaat meis! Ik heb dat ook hoor met het mooie weer. Geniet maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat het goed gaat, en even wat minder bloggen en meer tijd voor jezelf is natuurlijk ook belangrijk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het goed met je gaat Saraya! Goede keus om wat minder te bloggen, lekker tijd voor je zelf is ook erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Overal make-up die snap ik. Fijn dat je je huis lekker hebt opgeruimd. Strijkgoed,Ik heb ook nog een hele stapel liggen. ;-) Rust met blog dat kan heerlijk zijn, je doet het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 4 artikelen per week alsnog een hele prestatie hoor! Ik mag blij zijn als ik dat voor elkaar krijg haha. Neem je tijd x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️