TAG / THIS OR THAT?

Hallo beauty's, afgelopen week werd ik getagd door Manon en zij vroeg mij of ik deze tag ook wil invullen. Natuurlijk wou ik deze tag invullen want het is alweer een eindje geleden dat ik nog een tag heb ingevuld. Deze tag gaat over keuzes maken tussen twee dingen, iets waar ik het toch best moeilijk mee heb! 


Make-up

- Blush of Bronzer – mijn keuze gaat naar een blush omdat ik gewoonweg verslaafd ben aan mooie blushes. Ik heb dan ook meer blushes in mijn stash dan bronzers. 
- Lipgloss of lipstick – vroeger ging mijn eerste keuze lipgloss zijn maar nu draag ik toch meer lipstick.
- Eyeliner of mascara – mijn keuze gaat naar een mascara want ik kan niet zo goed eyeliner aanbrengen dus draag ik het bijna nooit. 
- Foundation of concealer  – ik ga voor concealer omdat ik last heb van donkere kringen onder mijn ogen, foundation draag ik niet dagelijks maar een concealer wel. 
- Neutraal of kleur – geef mij maar neutraal, omdat ik van subtiele looks hou! 
- Vaste oogschaduw of losse poeder oogschaduw – ik ga voor vaste oogschaduw want losse poeder 
oogschaduw gebruik ik nooit. 
- Kwasten of sponsjes – dit is een moeilijke maar ik ga toch voor kwasten, er is niets fijner dan make-up aanbrengen met degelijke kwasten. 

Nagels

- OPI of China Glaze – ik heb geen China glaze lakjes dus ga mijn keuze naar Opi
- Lang of kort – ik ga voor lange nagels. 
- Acryl of natuurlijk – ik ga voor natuurlijke nagels. 
- Felgekleurd of donker – tijdens de zomer draag ik toch erg vaak felgekleurd nagellak, tijdens de winter ga ik dan voor donkere kleurtjes. 
- Met nailart of zonder nailart – zonder nailart want ik kan niet zo goed tekeningen maken op mijn nagels, terwijl ik nailart wel leuk vind. 


Lichaam

- Parfum of Bodyspray –  ik ga voor parfum omdat de geur langer blijft hangen. 
- Lotion of body butter – de laatste tijd gebruik ik vaker een body butter dan een lotion. 
- Douchegel of zeep – ik ga voor een douchegel want zeep gebruik ik bijna nooit. 
- Lush of andere merken – oehh...dit is niet moeilijk, natuurlijk ga ik voor Lush

Haar

- Krullend of stijl – ik heb van mijzelf krullen dus ga ik voor stijl haar. 
- Knot of paardenstaart –  een paardenstaart , als het warm weer is buiten zou ik mijn haar wel eens in een paardenstaart doen. 
- Schuifspeldjes of clipjes – geef mij maar schuifspeldjes want dat blijft beter zitten dan clipjes. 
- Haarlak of gel – ik ga voor haarlak
- Lang of kort – het liefst lang haar. 
- Licht of donker – ik ga natuurlijk voor donker  omdat mijn eigen haar donker bruin is van kleur. 
- Lok of pony – ik ga voor een pony omdat ik zelf een schuine pony heb. 
- Los of vast – ik ga voor los omdat mijn haar bijna altijd los hangt. 

Ik tag Lindsey & Mariëlle om deze tag over te nemen. Als je deze tag wilt overnemen mag dat gerust!





13 opmerkingen

  1. Wat een leuke tag :) Je foto's zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo'n leuke tag! Ik heb zelfs maar 1 bronzer in mijn stash en draag het liefst lippenstift x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Saraya, leuk TAG is het hè! Bedankt voor het taggen, toevallig heb ik hem vorig jaar al ingevuld. http://lindseybeljaars.nl/2015/05/this-or-that-tag/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een leuke tag, ik ga er ook eens naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook verslaafd aan blushes maar dat weet jij als geen ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Sommige dingen zijn voor mij lastig om te kiezen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook zeker van subtiele looks, daarom zou ik ook altijd voor neutraal gaan en niet voor kleur! Leuk ingevuld, deze tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! Ik zou ook zeker voor blushes kiezen, dat gebruik ik eigenlijk altijd wel en bronzer zo af en toe maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke tag is dit! Ik ga hem overnemen :)
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tag om over na te denken. Blush of bronzers dat vind ik een lastige keus. Ik ga ook voor parfum!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag! Ik wou hem een tijd geleden ook doen, maar het is er nog niet van gekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️