Victoria's Secret / Aqua Kiss Bodymist

Hallo beauty's, ik heb een nieuwe bodymist van Victoria's Secret toegevoegd aan mijn Victoria's Secret collectie. Ik vind een bodymist heerlijk tijdens de zomer en gebruik ze dan ook erg vaak in de plaatst van een parfum, vandaag ga ik het hebben over Aqua Kiss van Victoria's Secret. Nieuwsgierig naar deze verleidelijke bodymist met een sexy en frisse geur? Kijk dan snel verder!


De bodymist van Victoria's Secret vind ik er mooi en luxueus eruit zien. De bodymist staat overal leuk en vooral op je kaptafel! De verpakking is van plastic en heeft goudkleurige details, de bodymist is verder afgewerkt met blauwe bloemen.


Victoria's Secret omschrijft: Aqua Kiss is een verleidelijke bodymist met een sexy en frisse geur. Het bevat noten van freesia en noten van madelief. Dit wordt gevoed door aloë vera en kalmerende kamille. 

De Aqua Kiss bodymist heeft een verfrissende werking zoals water op de huid. De verfrissende formule bevat Aloë Vera en kalmerende kamille. Victoria' Secret Aqua Kiss bodymist kenmerkt zich door de verleidelijke, frisse geur van freesia en noten van madelief en laat deze heerlijke geur achter op de huid. 


Houd de bodymist op circa 20 centimeter van de huid en spray de geur op de huid. Breng de bodymist aan na het douchen of badderen zodat de geur het best blijft zitten. 

Tip: voor een extra verfrissende werking, plaatst de bodymist in de koelkast. Voelt extra verfrissend aan op een heerlijke zomerse dag! 


Deze Aqua Kiss bodymist vind heerlijk vooral de frisse subtiele freesia geur. De geur blijft natuurlijk niet zolang hangen zoals een parfum maar tijdens de zomer vind ik het nu fijner voor een bodymist te sprayen op mijn huid in de plaats van een parfum, ook zorgt de bodymist voor een gezond uitziende en zijdezachte huid. Ik blijf fan van de bodymist van Victoria's Secret en vooral van deze frisse zomerse geur, ben je nog opzoek naar een frisse en vooral sexy zomerse bodymist? Dan kan ik jullie Aqua Kiss aanraden want deze is zo heerlijk! 

De Victoria's Secret Aqua Kiss is te verkrijgen bij de Etos filialen voor 9,99€.


Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 

25 opmerkingen

  1. Ooh, de mooie blauwe verpakking sprak me meteen aan! De geur lijkt me ook heerlijk. Ik heb nog geen bodymist van Victoria's Secret, maar nu heb ik wel zin om er eentje te proberen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verpakking! Ik ben erg benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al erg benieuwd naar de bodymist van dit merk. Fijn dat de geur lekkerder is. De frisse subtiele freesia geur dat klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze ken ik nog niet volgens mij! Binnenkort eens gaan snuffelen bij de Etos. Ik zag trouwens dat ik je ineens niet meer volgde via Bloglovin (geen idee hoe dat kan, ik had je posts al gemist) maar ik volg je nu weer natuurlijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dat is inderdaad raar, ik vind het zo lief van je dat je mij terug volgt <3
      x

      Verwijderen
  5. Oeh ik ben erg benieuwd! Lijkt me een lekkere geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van een frisse zomer geur hou, dan moet je het zeker eens uitproberen ;)
      x

      Verwijderen
  6. Deze ken ik nog niet... Lijkt me wel een fijne geur :o

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik eigenlijk nooit een body mist, maar het is wel een leuk merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg! Ik ken deze geur nog niet maar hij klinkt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze klinkt wel erg lekker zeg! Sowieso vind ik voor in de zomer de body mists van Victoria's Secret echt heerlijk; net wat frisser dan parfum ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het is wat frisser dan een parfum, heerlijk!
      x

      Verwijderen
  10. Ben dol op deze geuren van Victoria's Secret, maar deze kende ik nog niet! Klinkt super lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bodymists zien er altijd zo mooi uit! Ik heb 4 grote flessen en 3 kleintjes. Deze geur ken ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn collectie word ook wat groter, vind de bodymists zo heerlijk!
      x

      Verwijderen
  12. Ik vind ze er zo mooi uitzien! Bij mij staat er ook een mooie fles te pronken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mm, klinkt heerlijk! Ik wil heel graag de mango variant kopen als eerste body splash. Maar deze ga ik ook een keer testen in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt er goed! En de verpakking is ook erg mooi! -x-

    www.marushilifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik ben gek op de verpakking, staat overal mooi :)
      x

      Verwijderen
  15. Klinkt heerlijk! En zo'n mooie verpakking!

    Liefs Astrid (Timeless Elegance)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit lijkt mij een hele frisse geur :D Ik vind de verpakking ook heel erg tof x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb nog nooit een vs bodymist getest, kom het ook nooit tegen in de winkels hier :(

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️