Yves Rocher Glossy Lip Pen / Mauve Tendre

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een Glossy Lip Pen van Yves rocher laten zien. Ik hou wel van zo'n glossy lip pen omdat je snel en overal je lippen kan inkleuren zonder dat je een spiegel nodig hebt, mijn keuze ging deze keer voor een neutraal kleurtje die perfect is voor dagelijks te dragen, de glossy lip pen heb ik trouwens nu steeds in mijn handtas zitten zodat ik overal mijn lippen kan inkleuren. De glossy lip pen zou een zachte, balsemachtige formule hebben zoals een lippenbalsem maar dan met een kleurtje. Nieuwsgierig naar deze glossy lip pen van Yves rocher? Kijk dan snel verder! 

Het uiterlijk van de lip pen ziet er niet zo bijzonder uit maar dat hoeft voor mij niet, de lip pen ziet er mauve uit van kleur en dit zou dan ook de kleur moeten zijn op je lippen. De lip pen is afgewerkt met wit kleurige details, ik vind de lip pen er simpel maar er leuk uitzien! Het leukste is dat de glossy lip pen een uitschuifbare punt heeft dus de glossy lip pen hoeft dan ook niet geslepen te worden.


Mijn keuze ging naar Mauve Tendre omdat ik nog een kleurtje wou voor elke dag en dit is dan ook de perfecte kleur voor elke dag. 


Yves Rocher omschrijft: een perfecte glimlach dankzij de glossy lip pen. De hydraterende formule wordt meteen door de lippen opgenomen die door de felle kleuren meteen de aandacht trekken. Dit voorjaar verkrijgbaar in nieuwe kleuren voor onweerstaanbare lippen. Gebruik hem zo vaak u wilt!



Het kleurtje vind ik erg mooi, een roze kleur met een paarse ondertoon. De glossy lip pen bevat kleine goudkleurige shimmers maar dat ziet je niet terug in de swatch, de glans van de glossy lip pen vind ik subtiel en dat vind ik niet zo erg. 


Het resultaat: de glossy lip pen glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een subtiel roze/paarse kleur achter op mijn lippen, de glans vind ik subtiel maar erg mooi. Ik vind dat deze glossy lip pen mijn lippen verzorgt en ze zacht laat aanvoelen, heerlijk! Ik hou wel van dit subtiel kleurtje en ik vind dat het mij doet stralen, hou je zelf van iets fellere kleuren dan moet je vooral eens een kijkje nemen op de webshop van Yves rocher. De houdbaarheid is natuurlijk iets minder doordat de glossy lip pen zo romig is moet je het al bijwerken na een drankje en een hapje, ik zelf vind dat niet zo erg want je hebt snel je lippen ingekleurd met zo'n glossy lip pen. 


Ik ben fan van deze glossy lip pen van Yves rocher en ik ben nieuwsgierig geworden naar de andere kleurtjes. 

De Glossy Lip Pen Mauve Tendre van Yves rocher is te verkrijgen op de webshop en natuurlijk ook bij de Yves rocher filialen voor 8,95€ I.P.V 13,90€ 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 










25 opmerkingen

  1. Ik ben niet zo van de glans, maar zulke 'pennen' werken wel altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooi staan bij je lippen. Ik denk dat het bij mij kan, maar misschien iets te licht of te subtiel voor mijn lippen. Maar je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het bij jou ook mooi zou staan als je van subtiel hou tenminste :)
      x

      Verwijderen
  3. Mooi kleurtje is dit, en je kan het goed hebben! Het staat je lekker fris en zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooie kleur. Op de swatch dacht ik mwa het pigment kan wel beter, maar ik vind het op je lippen er heel erg mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad op de swatch is het wat minder van pigment, maar op de lippen komt het beter over ;)
      x

      Verwijderen
  5. mooie kleur! volgens mij is deze perfect voor dagelijks gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt fan van zulke producten. Ideaal om elke dag te gebruiken. De kleur vind ik je eigenlijk ook heel erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke chubby lippotloden blijven erg leuk he! Wat staat dit kleurtje je mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje is het! Echt iets voor in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Ik vind ze lijken op de sticks die Essence een tijdje terug had. Ik heb er twee van en vind die wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb die van Essence nog niet uitgeprobeerd :)
      x

      Verwijderen
  10. Mooie kleur die je eigenlijk altijd wel op kan hebben.Ik gebruik zoiets als dit van de Hema, vooral met het warme weer vind ik dit soort lipproducten fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie draagbare kleur! Ik vind de lichte glans ook wel wat hebben. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje die overal wel mooi bij past :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij staat heel mooi op je lippen, echt de perfecte roze/paarse kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij ziet er heel mooi uit op je lippen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kleurtje vind ik het. Ik heb zelf nog nooit zo'n soort pen gebruikt. -x-

    http://www.marushilifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️