Essence / The Glow Must Go On Bronzing And Highlighting Palette By Serena

Hallo beauty's, in samenwerking met Essence heeft Serena van Beautylap.nl een bronzing en highlighter palette samengesteld. Ik was er nieuwsgierig naar en ik heb deze palette kunnen bemachtigen en vandaag ga ik dit prachtige palette aan jullie laten zien, nieuwsgierig naar dit palette? Kijk dan snel verder! 

Dit palette ziet er mooi uit vooral de bloemen patronen vind ik erg mooi. De palette is verder afgewerkt met pastel blauwe details, wat ik erg mooi en zomers vind! De verpakking is van karton wat ik wel jammer vind een plastic doosje had leuker geweest omdat een kartonnen verpakking sneller vuil word maar ondanks dat de verpakking van karton is voelt het wel stevig aan.


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Essence omschrijft: straal! met haar 'the glow must go on' zorgt Serena voor een stralende teint voor iedereen! Drie verschillende bronzers in warme kleuren kunnen afzonderlijk of in combinatie met elkaar worden gebruikt om een frisse glans te creëren. Met de highlighter benadrukt je de mooiste contouren van je gezicht: deze kan eenvoudig worden aangebracht en gemengd met het minikwastje net als de bronzer. 


De palette aan de binnenkant ziet er zo leuk uit, rechts onderaan ziet je Serena haar handtekening vind ik echt een heel erg leuk detail. De Palette bevat ook een handige spiegel zodat je onderweg snel je make-up kan bijwerken! 


De palette bevat twee matte oogschaduws een donker bruine en een oranje / bruine kleur, in het midden ziet je meteen de prachtige bronzer en natuurlijk ziet je ook de prachtige highlighter. Het kwastje in het Palette ga ik niet gebruiken want ik gebruik het liefst mijn eigen kwasten. Wat mij ook meteen opvalt is dat de oogschaduws, bronzer en highlighter leuke namen hebben gekregen!


Swatches: honey glow highlighter - sandalwood eyeshadow - cinnamon eyeshadow. 

Ik vind vooral de highlighter en de donker bruine oogschaduw mooi van pigment, de lichtste bruine kleur ziet je bijna niet terug op mijn huid wat ik wel jammer vind. De highlighter is echt prachtig want die bevat een mooie gouden glans, op de swatch ziet de highlighter er wit uit maar in het echt is de glans meer aanwezig dan op de foto! 


Swatch: glowing bronzer. 

Wauw wat is de bronzer mooi gepigmenteerd! Je ziet meteen dat het een glanzende bronzer is en voor tijdens de zomer vind ik dat wel mooi maar tijdens de winter draag ik het liefst een matte bronzer.  Je kunt de bronzer ook gebruiken als blush maar ik ga het vooral gebruiken als bronzer, je kunt de kleurtjes te samen gebruiken of apart. 


Ik heb een look gemaakt met dit palette, ik heb een neutrale ooglook gemaakt met de twee oogschaduws uit het palette en de highlighter heb ik gebruikt onder mijn wenkbrauwen en natuurlijk ook in mijn ooghoeken. De oogschaduws brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden alleen de oranje / bruine kleur is niet zo aanwezig op mijn oogleden wat ik heel erg jammer vind. De oogschaduws zijn ook wat poederachtig dus tik ik eerst mijn kwast af vooraleer ik de oogschaduws aanbreng op mijn oogleden zo vermijd je fall-out! De bronzer brengt ook fijn aan en het laat een prachtige glans achter op mijn huid, je krijgt een gezonde uitstraling van deze bronzer. Als laatste breng ik dan de highlighter aan op mijn jukbeenderen en op mijn neusbeen voor een gezonde glow te creëren, I love It! Ik ben fan van dit prachtige The glow must go on bronzing en highlighting palette, vooral de bronzer en de highlighter vind ik het mooist uit dit palette. 

De Bloggers Beauty Secrets limited Edition collectie is nog steeds te verkrijgen bij het Kruidvat, ze hebben ook nog andere varianten maar wil je die van Serena? Wees er dan snel bij want op=op! De prijs voor dit Palette is 4,99€. 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 





24 opmerkingen

  1. Wat een mooie en subtiele look heb je hiermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke look! vind het ook echt een leuk pallet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!! Ik vind het echt een geweldig palette, ik heb hem ook en gebruik hem best vaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aawwhh..wat lief van je, dankjewel!
      Ik gebruik hem ook erg vaak, had ik niet verwacht hahaha!
      x

      Verwijderen
  4. Het staat je ook super, geen wonder dat je fan bent. Ik heb zelf in de winkel geswatcht, maar ik krijg niet veel minder leuke kleuren op mijn huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag net op haar instagram dat het palette in het vaste assortiment komt, zo leuk! Ik vind het echt een prachtig palette en super leuk bedacht. Ik heb zelf het lakje, die is ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk dat het in het vaste assortiment komt :)
      Het lakje is inderdaad mooi maar heb het toch laten liggen.
      x

      Verwijderen
  6. Ik heb hem in mijn handen gehad maar ik heb al zoveel haha. Het is wel echt een super leuk palette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaaha ik heb ook veel, één palette erbij kan geen kwaad ;)
      x

      Verwijderen
  7. Wauw, hij staat je echt prachtig. Ik heb het oogschaduwpalette ook en ligt nu in mijn everyday cube, hihi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie look heb je ermee gemaakt! Ik heb nog staan twijfelen om dit palette te kopen maar uiteindelijk toch maar niet meegenomen. Nu best wel spijt van, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfelde ook maar ben toch blij dat ik het niet heb laten liggen, misschien ga je dit palette nog kunnen scoren ;)
      x

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige look zeg, wauw! Misschien ga ik dit palette ook nog wel scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De pigmentatie van dit palette ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De pigmentatie ziet er goed uit en je hebt er een mooie look mee gecreëerd! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi artikel :) Ik ben ook zo blij met het palette :D Ik ga een artikel maken en allemaal blogs uitlichten die een review over dit wonderschone pallet hebben geschreven. Mag ik een link van dit artikel plaatsen in mijn artikel? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag je natuurlijk! Lief van je, dankjewel :)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️