Favorieten Mei!

Hallo beauty's, het is weer tijd voor mijn favorieten te laten zien van vorige maand. Ik heb nieuwe producten ontdekt maar heb er ook terug herontdekt vorige maand, nieuwsgierig naar mijn favorieten? Kijk dan snel verder! 


Victoria's Secret / Aqua Kiss Fragrance Mist:

Deze bodymist van Victoria's Secret Aqua Kiss heb ik vorige maand heel veel gebruikt want de geur is zo heerlijk! Aqua Kiss is een verleidelijke bodymist met een sexy en frisse geur. Het bevat noten van freesia en noten van madelief. Dit wordt gevoed door aloë vera en kalmerende kamille. Deze bodymist zorgt ook voor een gezond uitziende en zijdezachte huid! 


Dove / Intensief Verzorgende Lichaamsolie: 

Mijn huid voelt de laatste tijd erg droog aan vooral mijn benen hebben er last van. Bij de Action verkopen ze nu ook deze lichaamsolie van Dove met de geur pistache en magnolia. Ik ben fan van deze lichaamsolie want mijn droge benen zijn verleden tijd en mijn huid voelt terug zijdezacht aan, gelukkig trekt deze lichaamsolie snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat. Ojaa en de geur is heerlijk zomers! 


Eucerin / Aquaporin Active SPF 25: 

Niet alleen mijn benen voelen droog aan maar ook mijn gezicht heeft er last van, in dat geval kan deze intens hydraterende dagcréme van Eucerin goed van pas komen. Ik gebruik deze dagcréme nu al een tijdje en mijn huid ziet er al veel minder droog uit, ook trek de créme snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat. Mijn huid voelt weer zacht en gehydrateerd aan. Er zit ook SPF 25 in deze dagcréme zo is mijn huid ook beschermt tegen de zon! 


Primark / Sunkissed Metallic Bronzing Powder:

Deze metallic bronzer heb ik terug herontdekt want tijdens de zomer draag ik altijd een glanzende bronzer, vind ik heel erg mooi voor tijdens de zomer. Het patroon in de bronzer vind ik zo mooi met het goud en het wit erdoorheen! Deze bronzer brengt heel erg fijn aan en het laat een mooie metallic glans achter op mijn huid, deze bronzer is voor mij tijdens de zomer niet te donker maar voor tijdens de winter ga ik deze bronzer niet zo vaak dragen want dan is hij wel ietsje te donker. 


Kiko / Desert Dunes Trio Baked Blush 02 Gypsy Pink: 

De verpakking van deze blush vind ik zo mooi en luxueus tegelijk maar ook de blush zelf is een pareltje. Deze blush heb ik vorige maand iedere dag met veel plezier gedragen, het laat een mooie roze kleur achter op mijn wangen. De perfecte blush voor tijdens de zomer, ook blijft de blush een hele dag mooi op zijn plaatst zitten. 


Dior / Addict Lipstick 561 Wonderful: 

Deze lipstick van Dior heb ik vorige maand iedere dag met veel liefde gedragen want dit is de perfect roze kleur voor iedere dag. De verpakking van deze lipstick is zo mooi en kan er dan ook uren naar kijken, deze lipstick brengt heel erg fijn aan en het laat een licht glanzende roze kleur achter op mijn lippen. Deze lipstick verzorgt mijn lippen want ze voelen zacht en gehydrateerd aan, de houdbaarheid van deze lipstick is niet zo goed want na een hapje en een drankje moet ik de lipstick bijwerken maar dat vind ik niet zo erg. 

Zo dit zijn mijn favorieten van vorige maand. Ik ben vooral ook benieuwd naar jullie favorieten? 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 











19 opmerkingen

  1. Wat een mooie favorieten! Die Kiko blush en Dior lipstick zien er prachtig uit. De bodymist van Victoria's Secret lijkt me ook heerlijk. Ik heb hem al gezocht in verschillende webshops maar ik kan hem nergens vinden. Heb jij soms een idee? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Vanessa de bodymist is niet meer te verkrijgen via webshops, spijtig dat het enkel te verkrijgen is bij de Etos en die winkel hebben we spijtig genoeg niet in België :(
      x

      Verwijderen
  2. Leuk om te zien! Ik vind de producten van Kiko en Primark zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie favorieten! De bodymist van Victoria's Secret klinkt wel erg lekker en wat ziet de blush van Kiko er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa die blush van Kiko is inderdaad erg mooi :)
      x

      Verwijderen
  4. Wat een mooie favorieten Saraya! Vooral de blush van Kiko ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie producten! Vooral de blush van Kiko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie favorieten! Die bronzer van de Primark ziet er geweldig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kiko / Desert Dunes Trio Baked Blush en Dior lipstick wat een kleur en verschijning. Het is altijd untiem genieten om favoriete producten te gebruiken, toch. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! De bodymist lijkt me heel fijn en wow die bronzer ziet er echt mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die blush van Kiko ziet er prachtig uit! Mooie favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en mooie favorieten heb je! Vooral die blush van kiko is zoooo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb die bronzer van Primark ook nog ergens liggen denk ik, die wil ik toch ook nog eens gebruiken dan :) en de Kiko blush is inderdaad een echt pareltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De verzorgende lichaamsolie van Dove lijkt me erg fijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah je foto's zijn prachtig en mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️