Kruidvat Maracuja & Coconut Crèmedouche ( Limited Edition)

Hallo beauty's, het Kruidvat heeft een nieuwe créme douche in het assortiment met een heerlijk exotische fruitige geur. De créme douche is maar tijdelijk te verkrijgen wat ik wel jammer vind, want ik vind de geur van deze créme douche zo heerlijk! De créme douche is verrijkt met Maracuja extract dit helpt de huid tegen uitdroging, nieuwsgierig naar deze créme douche? Kijkt dan snel verder! 



De verpakking van de créme douche vind ik er niet zo bijzonder uitzien, de fles is geel van kleur en is afgewerkt met rood kleurige details. 


Kruidvat omschrijft: de créme douche Maracuja & Coconut ontspant het lichaam al onder de douche. Het zachte schuim verrijkt met Maracuja extract en de aangename exotische fruitige geur maken het douchen een bijzondere belevenis. Het softcomplex helpt de vochthuishouding van de huid te reguleren en beschermt tegen uitdrogen. De huid voelt weer zacht en soepel aan. 


De fles is gemakkelijk te openen doordat het een handige kliksysteem is, die gemakkelijk te openen is en weer dicht te klikken. Het doseergaatje is perfect van grote, zodat jezelf de hoeveelheid créme douche kan doseren die jij gewenst te gebruiken. 


Het substantie van de créme douche is niet dun en ook niet te dik van structuur. De créme douche is wit van kleur en je ruikt meteen de exotische fruitige geur, heerlijk! De créme douche heeft inderdaad een zachte schuim en mijn huid voelt meteen zacht en soepel aan, nadat ik de créme douche heb afgespoeld ruik je subtiel de exotische fruitige geur terug op mijn huid. Mijn huid voelt zacht aan maar toch smeer ik mijn lichaam nog graag in met een een body butter of bodylotion! 


Ik ben fan van deze créme douche en gebruik het nu elke dag met veel plezier onder de douche, wil je graag een soepel zijdezachte huid dat ruikt naar een exotisch paradijs? Dan kan ik deze créme douche van het Kruidvat aanraden, want hij is echt heerlijk! 

De Maracuja & Coconut créme douche is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 1.29€

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







27 opmerkingen

  1. Oh, nu heb je me wel benieuwd gemaakt naar de geur. Klinkt alvast heerlijk zomers! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je net zoals ik van tropische geuren hou, dan is deze créme douche zeker iets voor jou :)
      x

      Verwijderen
  2. Het ruikt vast heerlijk naar de zomer! Jij hebt mij nu heel nieuwsgierig gemaakt :) -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, sorry!
      Hahha, ik moest deze créme doouche met jullie delen ;)
      x

      Verwijderen
  3. Dit klinkt echt heel lekker, ik ben dol op kokosnoot! Snel even kijken bij Kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ben benieuwd wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  4. Oh my, deze geur lijkt me zo heerlijk! ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n product! Lijkt me een fijn geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeh nu ben ik ontzettend benieuwd geworden naar de geur :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vlug naar de winkel rennen en eens gaan ruiken ;)
      x

      Verwijderen
  7. Ik ben erg benieuwd naar de geur! Het klinkt in ieder geval goed ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is heerlijk, vooral als je van tropische fruit geur hou ;)
      x

      Verwijderen
  8. Ik heb nog nooit dit soort douche geprobeerd, maar als ik dat doe gebruik ik waarschijnlijk zelf ook bodycreme achteraan zoals jij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik smeer mij altijd in nadat ik mij heb gedoucht ;)
      x

      Verwijderen
  9. De verpakking is inderdaad een beetje teleurstellend, ik ben wel fan van mooie verpakkingen. Maar de geur klinkt erg fijn! De volgende keer bij een bezoekje aan Kruidvat zoek ik hier zeker eens naar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad de verpakking is niet zo bijzonder, maar de crémé douche is echt top!
      x

      Verwijderen
  10. Door jou ben ik nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar de geur geworden x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, was niet mijn bedoeling :)
      Maar ik vind die crémé douche zo heerlijk dat ik het moest delen!
      x

      Verwijderen
  11. Mmm, de geur klinkt echt heerlijk en als iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️