Mac Mineralize Blush / Dainty

Hallo beauty's, in het artikel Mijn vijf mooiste blushes heb ik aan jullie de Mineralize blush Dainty laten zien en vandaag is het tijd voor een review. Ik draag deze blush nu bijna elke dag omdat deze blush zo mooi is en vooral ook omdat het een subtiele blush is, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De blush is verpakt in een zwart kartonnen doosje en bovenaan is het mat zwart en onderaan glanzend, verder is het kartonnen doosje afgewerkt met wit kleurige details. De verpakking van Mac vind ik er leuk en luxueus uitzien en zoals jullie ondertussen al weten is dat ik dan ook ieder doosje van Mac bewaar!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Bovenaan de verpakking staat de naam van de blush en dat is natuurlijk Dainty! 


De verpakking is een rond mat zwart compact doosje en bovenaan ziet je meteen de zacht roze blush er doorheen, wat ik erg leuk. De verpakking is verder afgewerkt met wit kleurige details zoals we gewoon zijn van Mac, het doosje heeft een magnetische sluiting zo kan het doosje niet open vallen als je deze blush bijvoorbeeld meeneemt op reis. 


Mac omschrijft: gebakken mineralen in een luchtige poederformule die een buitengewone glans biedt en superlicht aanvoelt. De kleur word zachtjes opgebouwd, laagje per laagje, zonder zware dekking. Accentueert de jukbeenderen met een heldere parelmoeren glinstering. 

Zoals je ziet is het een gebakken licht roze blush met zilveren en roze shimmers erdoorheen, wat ik erg mooi vind! 



Het pigment is heel erg goed van deze blush en je ziet meteen een licht roze swatch op mijn hand, deze blush heeft inderdaad een parelmoeren glinstering. 


De blush brengt fijn aan en het laat licht roze kleur achter op mijn wangen, wil je het net iets meer roze dan breng je nog extra een laagje blush aan. Het enigste nadeel aan deze blush is dat de blush enorm poederachtig is dus tik ik eerst mijn kwast af vooraleer ik de blush aanbreng op mijn wangen zo vermijd je fall-out! De blush blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelf na een volledige werkdag, hou je ook van subtiele roze blushes met een mooie glans dan kan ik deze Mineralize blush in de kleur Dainty aanraden. Ik begrijp nu helemaal waarom deze blush zo populair is in beautyland! 

Mac Mineralize Blush Dainty is te verkrijgen bij de Mac store filialen en op de webshop voor 24,50€. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 










25 opmerkingen

  1. Fijne review. Ik draag Dainty ook erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik draag Dainty nu ook dagelijks en ik blijf het maar een mooie blush vinden ;)
      x

      Verwijderen
  2. Lijkt mij een fijn product ik draag alleen nooit roze blushes! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een pareltje. Fijn dat je hem stapje per stapje kan opbouwen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa dat is wel heel erg fijn aan deze blush dat je hem geleidelijk aan kan opbouwen :)
      x

      Verwijderen
  4. Dat is zeker een heel fijn product. Ik denk alleen dat deze roze net iets te roze voor mij is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is rozer dan ik dacht! Ik ben toch meer van de peach kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik van jou dat je van peachy blushes hou :)
      x

      Verwijderen
  6. Oh my, hij is echt heeeel mooi! Misschien moet ik ook eens aan de MAC blushes gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, want ik vind dit een fijne blush ;)
      x

      Verwijderen
  7. Wauw wat een kleur, echt om verliefd op te worden. Prachtig roze! Even kwast af tikken is een goede tip. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben meer voor peachy blushes, maar ik begrijp zeker dat dit een mooie blush is :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf heb ik niet veel met de blushes van MAC, maar Dainty is toch echt wel een pareltje x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is zeker niet mijn laatste blush van Mac, ik wil er nog hahaha!
      x

      Verwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kleur! Misschien iets te roze voor mij, maar hij is zeker mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Zo blij dat ik die heb gekocht tijdens ons weekendje Antwerpen :)
      x

      Verwijderen
  12. Zo'n fris en fruitig zomers kleurtje! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️