Mac Chris Chang Lipstick / DDDevilish

Hallo beauty's, Mac heeft een prachtige limited Edition collectie uitgebracht namelijk de  Chris Chang collectie. Ik wou zo graag een lipstick bemachtigen uit de  Chris Chang collectie en gelukkig was ik op tijd en heb ik DDDevilish besteld op de webshop van Mac, vandaag ga ik deze lipstick aan jullie laten zien. Nieuwsgierig naar deze lipstick? Kijk dan snel verder! 
China's meest extravagante fashion designer geeft een psychedelisch tintje aan haar Mac collectie met een mix van opvallende kleuren. Haar melodramatische stijl wordt weergegeven in de unieke tinten lipstick, Cream Colour Base en Eye Shadow en het prachtige design van de packaging.

De lipstick is verpakt in een kleurrijk kartonnen doosje, eens iets anders of dat we gewoon zijn van Mac. Ik vind de verpakking geweldig eruit zien en ga dan ook dit doosje bewaren, ik bewaar ze eerlijk gezegd van al mijn Mac lipsticks.


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk DDDevilish, ik vind de naam leuk maar moeilijk voor het uit te spreken. 


Als je het doosje opent komt er een prachtige kleurrijke huls tevoorschijn, oehh..wauw die is mooi zeg! De lipstick heeft geen zilveren omranding zoals we gewoon zijn van Mac maar deze lipstick heeft een glanzende blauwe omranding, wat ik erg mooi vind! 


Mac omschrijft: geeft de lippen kleur en textuur. Vijf opvallende kleuren met glanzende en matte texturen. Deze lipstick heeft Mac beroemd gemaakt. De melodramatische stijl van Chris Chang wordt weergegeven in het prachtige design packaging. 



DDDevilish heeft een matte finish en is fel roze van kleur, ik vind de kleur er mooi uitzien! 


Wauw wat een pigment en je ziet meteen dat deze lipstick een matte finish heeft, oehh..het is wel een heel erg fel roze kleur! 


Het resultaat op mijn lippen: de lipstick brengt fijn aan en het laat een fel roze kleur achter op mijn lippen, ik vind de kleur mooi maar vind het mij toch niet zo mooi staan! Ik vind het een Barbie roze kleur, hahaha het was toch eventjes wennen als ik deze kleur heb aangebracht op mijn lippen. ik draag niet erg vaak matte lipsticks maar ik moet eerlijk bekennen dat ik deze finish wel fijn vind aanvoelen op mijn lippen, mijn lippen voelen niet droog aan door de matte finish waar ik heel blij voor ben. Ik voel de lipstick niet zitten en de houdbaarheid vind ik goed want na een hapje en een drankje was deze lipstick nog steeds aanwezig maar na een volledige maaltijd is het dan wel tijd voor bij te werken. Ik vind de verpakking prachtig van deze lipstick maar de Barbie roze kleur vind ik toch voor mij niet zo mooi wat ik wel jammer vind! 

De Chris Chang collectie is te verkrijgen bij de Mac Store filialen of op de webshop. opgelet deze collectie is maar tijdelijk te verkrijgen, wil je iets scoren wees er dan snel bij want op=op! 
De prijs voor deze lipstick is 22€! 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 







17 opmerkingen

  1. Wow, wat een gave kleur. Geweldig voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die lipstick ziet er echt prachtig uit! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die lipstick ziet er echt prachtig uit! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je de kleur van de lipstick niet echt mooi vind, ik begrijp het zeker! Want het is echt een barbie kleur! Maar die verpakking is inderdaad pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er inderdaad uit als een barbie kleur jammer dat je er niet blij mee bent

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die verpakking is echt geweldig :D prachtige tint ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, echt een barbiekleurtje inderdaad. Ik vind hem je toch niet misstaan! Ik heb zelf Vermillion Vee (de rode) en die was ook al zo fel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kleur is zeg en de verpakking mag er ook zeker wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kleur! Ik zal het niet kunnen hebben deze kleur maar jij wel. Wat een verschijning deze lipstick hebt zeg. Een woord Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De huls is echt heel tof zeg! De kleur staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag deze lipstick op een event en werd opslag verliefd. Wat staat de kleur jou geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, ik vind het zelf echt een prachtige lipstick! Bij mij is alleen de kleur heel anders... apart zeg! De mijne komt dan ook uit Amerika, die is dan misschien wat anders. Toch vind ik het je niet misstaan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, jammer dat je de kleur een beetje teveel Barbie vindt. Hij is ook erg roze. Op zich wel weer leuk voor in de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk en leuke verpakking! Echt een mooie kleur. Staat jou goed! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kleurtje. En wat een leuke verpakking, alleen hiervoor zou je hem al kopen. Wat een plaatje voor in je stash.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️