Mini Shoplog / The Body Shop , Ici Paris Xl & Feelunique

Hallo beauty's, het is tijd voor een mini shoplog want het is al een hele eind geleden dat ik nog eens mijn aankoopjes heb laten zien aan jullie. Nieuwsgierig naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder! 


The Body Shop / Pinita Colada Body Butter 50 ml 6€: 

Ik heb veel reviews gelezen over deze nieuwe Pinita Colada body butter van The body shop , ik was er erg nieuwsgierig naar omdat het mij doet denken aan een heerlijke zomerse cocktail. Ik heb eraan gesnuffeld tijdens mijn bezoekje aan de The body shop en ik was opslag verliefd op deze heerlijke zomerse geur, ik heb de grote verpakking niet gekocht omdat ik nog veel grote potten body butter heb staan van The body shop maar kon het gewoon niet laten voor deze mee te nemen naar huis. 


The Body Shop / Virgin Mojito Body Scrub 50 ml 5€: 

Ik heb nog de body butter van Virgin Mojito en ook deze geur vind ik heerlijk voor tijdens de zomer. Ik heb nog nooit een body scrub uitgeprobeerd van The body shop dus was ik er wel nieuwsgierig naar en kan niet wachten voor het uit te proberen, als deze body scrub mij bevalt ga ik er een grotere pot van aanschaffen! 



Guerlain / Météorites Pearls 02 Clair 41,20€: 

Op de webshop van feelunique.com was er 20% korting op bepaalde merken en toen ik zag dat de korting ook van toepassing was op het merk Guerlain twijfelde ik geen seconde voor de Météorites poeder parels te bestellen, ik ben hier zo nieuwsgierig naar want deze poeder parels zou je huid voldoende matteren en een gezonde glow achter laten op je huid. 




Yves Saint Laurent / Palette Ombres De Jour 50,80€: 

Ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar een oogschaduw palette van Yves Saint Laurent en tijdens mijn bezoekje aan Ici paris xl heeft de verkoopster een paar palette's laten zien maar toen ik deze verpakking en oogschaduw kleuren zag was ik opslag verliefd. De verkoopster zei dat het een oude limited Edition palette is uit de collectie Désir De Jour Spring 2015, ze zei dan ook meteen dat ik een korting van 5€ krijg op dit palette en dat vond ik natuurlijk meteen leuk en ging ik meteen naar huis met dit pareltje! Ik ga geen review schrijven van dit palette omdat dit palette niet meer overal te koop is. 


Ik vind de kleuren zo mooi dat ik toch de swatches wou laten zien aan jullie, het pigment is erg goed! 
Dit palette van Yves Saint Laurent ga ik tijdens de zomer heel erg vaak gebruiken. 
Dit waren mijn aankoopjes, ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? 

Ik wens jullie nog een fijne maandag,










34 opmerkingen

  1. Die body butter & scrub lijkt mij erg lekker van die lijn! Ohjaaaa, jij wou die oogschaduw palette he je vertelde me nog, leuk dat je die gekocht hebt. Prachtige items allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid <3, ben blij met die oogschaduw palette ;)
      x

      Verwijderen
  2. Wat heb jij lekkere en mooie producten gekocht zeg ♡ Altijd leuk hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Pinita Colada body butter van The Body Shop lijkt me heerlijk. Ik vind het zo jammer dat het Body Shop filiaal in mijn buurt weg is. Het zou fijn zijn mochten ze in de toekomst een Belgische webshop openen. De parels van Guerlain zien er ook prachtig uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer want ik moet naar Oostende voor langs te gaan bij de The Body Shop wat ik wel jammer vind, ik hoop ook net zoals jij dat er ooit een webshop komt zodat we online kunnen bestellen :)
      x

      Verwijderen
  4. Ik heb ook ene mini van de Pinita Colada meegenomen :) Lijkt me heerlijk voor als ik op vakantie ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad mini verpakkingen zijn handig voor mee te nemen op reis ;)
      x

      Verwijderen
  5. Mooooi palette! Zeker leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk voor te lezen, dat je het leuk vind voor te zien :)
      x

      Verwijderen
  6. Dat palette ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke shoplog heb je gedaan. Pinita Colada Body Butter ziet er erg vrolijk en leuk uit. Wat een kleur. Guerlain / Météorites Pearls deze zijn echt een pareltje.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa de Météorites zijn zo mooi, altijd leuk dat je zoiets scoort met een leuke korting ;)
      x

      Verwijderen
  8. Wow die pareltjes! Super mooi! Je hebt mooie en luxe spulletjes gekocht. Ik houd daar ook wel van :D veel plezier met je nieuwe aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat heb je toch weer een prachtige producten uitgekozen! Ik ben ook helemaal verliefd op de verpakkingen van de laatste twee producten! Wauw, wauw, wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben de laatste tijd meer voor highend merken dan voor budget producten omdat ik merk dat ik het meer waardeer ;)
      x

      Verwijderen
  10. Mooie aankoopjes! Ben zo benieuwd naar die Pinata Colada geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de geur is heerlijk want je ruikt voornamelijk kokos ;)
      x

      Verwijderen
  11. Jij bent goed geslaagd!! Vooral die body scrub ziet er geweldig uit, die kleur alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahhaa de kleur ziet er inderdaad geweldig uit :)
      x

      Verwijderen
  12. Wat een heerlijke en mooie producten heb je gekocht. Ik wil ook zelf nog heel graag The Body Shop Pinita Colada Body Butter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehh dat palette! Wat ziet die er prachtig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een mooie aankoopjes allemaal. Wil ik ook wel <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat een prachtige aankoopjes allemaal! En die scrub lijkt me echt heerlijk van geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het palette van YSL ziet er zó luxe en mooi uit! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie producten! Korting op Guerlain en YSL, ik zou het ook niet laten passeren :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️