Primark / PS...Bronze Bronzing Brick

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over deze PS...bronze bronzing brick die nu nog steeds te verkrijgen is bij de Primark. Ik vond deze bronzing brick er leuk uitzien en het uiterlijk van deze bronzing brick doet mij meteen denken aan de shimmer bricks van Bobbi Brown, de verpakking van de Primark ziet er natuurlijk niet zo luxueus uit als de shimmer bricks van Bobbi Brown. Nieuwsgierig naar deze bronzing brick? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is een vierkant compact doosje met een doorzichtige deksel, je ziet meteen de bronzing brick erdoorheen wat ik wel leuk vind! De verpakking is brons van kleur en is afgewerkt met wit kleurige details, het ziet er niet zo bijzonder uit maar toch vind ik de verpakking er leuk uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Ik vind de bronzing brick er zo leuk uitzien met het streepjes patroon, je ziet ook dat de bronzing brick verschillende kleurtjes heeft en glanzend is van finish. 


Oehh...kijk hoe mooi! Je kunt deze bronzer ook gebruiken als blush maar ik ga het vooral gebruiken als bronzer, je kunt de kleurtjes te samen gebruiken of apart. 


Het pigment ziet er niet zo goed uit want ik heb een aantal keer moeten wrijven over de bronzer tegen dat er een beetje kleur op mijn hand stond, wat jammer zeg! De bronzer voelt ook wat stroefjes aan als ik erover wrijf, heb ik nog nooit eerder gevoeld bij een make-up product. De glans van de bronzer vind ik dan wel weer mooi maar het pigment is echt niet goed! 


Ik heb de bronzing brick aangebracht op mijn huid en er kwam niet veel kleur vanaf, wat ik erg jammer vind. De bronzing brick laat wel een mooie subtiele glans achter op mijn huid dus eventueel kun je deze bronzing brick gebruiken als een subtiele highlighter. Ik ben niet tevreden over deze bronzing brick en raad het jullie dan ook niet aan voor deze uit te proberen. Hou je van subtiel dan is deze bronzing brick misschien wel iets voor jou, maar voor mij is dit te subtiel! 

Deze PS...Bronze Bronzing Brick is te verkrijgen bij de Primark filialen voor 3,00€ 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 









21 opmerkingen

  1. Wat jammer dat hij tegenvalt, hij ziet er zo op het eerste gezicht wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hijs echt prachtig! Jammer dat hij niet bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah zo jammer, het printje was zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er mooi uit! Jammer dat er weinig kleur van af komt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat hij te subtiel is! Hij ziet er in de pan wel veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou wel van subtiel, misschien is dit dan wel iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet genoeg pigment dat herken ik wel. Ik heb deze palette ook gezien, maar door weinig kleur dat ervan af komt heb ik hem maar niet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de vorige variant van dit product. Deze zit in zo'n enorm groot rond doosje, dat ik hem gewoon niet praktisch vind om straks mee te nemen op vakantie. Vandaar dat ik gisteren besloot om dit product aan te schaffen. Ik vind de glow dat het grote exemplaar afgeeft juist ontzettend mooi: aanwezig, maar niet te heftig. Ik hoop dat dit palette dat ook biedt. Op zich vind ik het niet erg als er niet heel veel pigment vanaf komt, omdat ik bronzers altijd een beetje eng vind. Maar vrijwel geen effect zou ook heel jammer zijn. Ik ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem vanmiddag al op je insta voorbij komen! Jammer dat er te weinig kleur vanaf komt, had erg mooi kunnen zijn ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer zeg! Ik had er een tijdje geleden ook naar staan kijken. Ziet er leuk uit alleen vind t make up van primark niet wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat dit product niet doet waar voor het bedoeld is x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben het wel met je eens, ik vind het ook nét iets te licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest ook meteen aan de shimmer bricks van Bobbi Brown denken! Jammer van de pigmentatie, maar wel fijn dat je hem eventueel als subtiele highlighter kan gebruiken. Zo zijn die 3 euro toch niet helemaal verloren ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh ik had er echt wel wat meer van verwacht. Ik wil ook wel wat meer pigment eigenlijk :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ondanks die tegenvalt vind ik 'm er wel prachtig uitzien! Heb je weinig aan, maar toch ;-) Gelukkig was ie niet zo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, jammer dat hij tegenvalt! Hij ziet er namelijk wel heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mèh, voor mij is de bronzer ook te subtiel. Wel jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh dat is wel erg jammer, want hij zag er nu wel nog mooi uit qua print :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jammer van de pigmentatie, want de print was stunning! ik had deze zelf in de zomer ook zien liggen, maar durfde het niet aan. Thanks voor de review:) en het delen uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️