Winactie / Makeup Revolution Fortune Favours The Brave Eyeshadow Palette!

Hallo beauty's, vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie klaarstaan want ik heb deze week verschillende webshops afgelopen voor iets leuks te vinden en ik heb deze Makeup Revolution Fortune Favours The Brave oogschaduw palette dan ook snel ontvangen. Ik ga één iemand van jullie blij maken met deze prachtige oogschaduw palette. Ja hoor, je leest het goed ik geef deze oogschaduw palette weg aan mijn lieve lezers! Wil jij kans maken voor deze oogschaduw palette te winnen? Kijk dan snel verder! 


Het Fortune Favours The Brave palette van Makeup Revolution is een echt pareltje met maar liefst 30 verschillende tinten: matte / glimmer / glanzende oogschaduws! Zowel het prachtige fancy design als de inhoud van dit veelzijdige palette zijn volledig ontworpen door de BritishBeautyBlogger!


Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je nog twee stapjes voor mij doet want zo maak je extra kans voor het oogschaduw palette te winnen.

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel: vind je hier
-Volg mij op Instagram: vind je hier

Als je deze stapjes volledig hebt gedaan , laat dan een reactie achter + een geldige mailadres zodat ik de persoon die dit palette heeft gewonnen kan contacteren!
Ik wens jullie alvast veel succes en deze winactie loopt tot 30/06/16.

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 





41 opmerkingen

  1. Ik doe heel graag mee om kans te maken op dit pracht palette. Tamara Dutoit x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee om kans te maken op dit pracht palette. Tamara Dutoit x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow heel mooi, ik doe graag mee!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi palette, ik doe graag mee!! X julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oefff, ik krijg vlinders in mijn buik als ik dit palette zie :D ik kwam heel toevallig voorbij je blog gestruikeld op een FB groep, zonder te weten dat dit een winactie was. ik zag het palette en verwachtte een review maar nu MOET ik wel mee doen en je gewoon overal volgen <3 ik volg ofcourse via IG en BL! (als het goed is kun je mijn email zien, anders is het info@femketje.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja gedaan! Ik doe heel graag mee. Wat een prachtig palette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf en mooi palette! Ik doe mee :)
    Beautybysuzannex@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehh deze winactie kan ik niet overslaan, ik zat namelijk al te twijfelen of ik dit palette niet toch zou aanschaffen! Ik heb de stappen gedaan en doe dus graag mee :) Mijn e-mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf palette! Ik mpag dan geen beautyblogger meer zijn, maar mijn liefde voor make-up is nog lang niet voorbij! Ik heb alle stapjes gedaan en mijn e-mailadres heb je al 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee. Ik wil het palette sowieso kopen, maar het zou extra leuk zijn als ik het gewoon win! Ik volgde je al (missbowtieblog) en mijn e-mailadres is emma.verbeke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend palette, echt mooi van kleur en de kleuren er in wauw
    kraanannewil@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze wil ik wel winnen.wat een mooie kleuren. Ik doe ook mee voor mijn dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze wil ik wel winnen.wat een mooie kleuren. Ik doe ook mee voor mijn dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is zooo mooi! Ik doe daarom heel graag mee met de winactie!

    Ik volgde je al op Bloglovin' en Instagram. Verder heb ik het artikel geliked en gesaved. Mijn e-mail is jooolet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Interessante palette, ik doe ook graag mee. Ik ben sowieso dol op dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave winactie! Ik doe graag mee, want het palette is elke keer overal uitverkocht. Ik voglde je al op zowel Bloglovin als op Instagram. Mijn email adres is: jouvence@hotmail.nl
    ♥ xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtig palette! Ik doe graag mee :) Ik volgde je al en heb nu ook het artikel geliked :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig palette, wauw! Ik doe heel graag mee met de winactie. Ik volgde je al op Bloglovin en Instagram en heb de post een like gegeven, Mijn e-mail: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige palette. Mag Nederland ook gewoon meedoen? Ik maak in elk geval heel graag kans.
    sepia [at] home .nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pareltje. Ik doe mee met deze winactie, volg je op instagram en bloglovin. Mijn email is bloghtase@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een prachtig palette zeg! Ik doe niet mee voor de winactie, want ik heb nog een paar palettes in de kast liggen die wachten op een review. Maar ik moest toch even laten weten dat ik het palette echt heel erg mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe graag mee. wat een prachtig palette. Ik volg je op bloglovin en instagram. Mijn email adres is mamaspassie@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kleuren, ik doe mee! t_980474@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow een super leuke winactie ! hier moet ik mijn kansen zeker op wagen, het zou te mooi zijn om deze aan mijn collectie toe te kunnen voegen! :)
    (ps: ik ging naar je instagram en wou even zeggen dat ik die super mooi vind! blij dat ik jou volg)

    janadewilde96@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een prachtig palette! Ik zou hier heel graag een kansje op willen wagen doe dan ook graag mee met deze toffe winactie! Ik heb beide stapjes gedaan en nu maar vingers gekruist houden tot 30 juni!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl, hihi, helemaal vergeten!

      Verwijderen
  26. Ik doe heel graag mee! Mijn e-mail is: pittellioenvalerie@hotmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi pallet!
    Een paar weken geleden kocht ik mijn allereerste, eentje van Naked by Urban Decay. Nu heb ik de smaak helemaal te pakken en kan er gerust nog een extra bij :D
    liefs Lien (lienvdw@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze is echt prachtig!
    ik doe super graag mee!

    Ik volg je op www.bloglovin.com/liekevanveen8 en instagram liekevv24
    Mijn e-mailadres is xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuk palette, ik doe graag mee. Mijn e-mail adres is hanne_smeetss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik volgde je natuurlijk al op BL en IG, en kwam daardoor ook dit leuke bericht tegen. Wat een onwijs gaaf palette met prachtige kleuren. Ik doe natuurlijk graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig pallette! Ik maak graag kans (:
    XX Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldig mooi palette, daar doe ik graag voor mee! Ik was al volger op Instagram (@paramara1982) en heb alles stappen gedaan. x paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend mooi palette, en wat zitten er veel kleuren in zeg. Erg mooi. Ik vind het altijd leuk om blogs te volgen die ik nog niet kende, ik zal je toevoegen op instagram. Ben heel benieuwd. Volg je mij terug? Dikke zoen XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat leuk! super mooi palette droeg nooit oogschaduw maar de laatste tijd vind ik het toch wel mooi en dit is een perfect palette omdat er zowel nude shimmer als matte in zit (insta-annabel2604) mail- merve_kaya@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat leuk! super mooi palette droeg nooit oogschaduw maar de laatste tijd vind ik het toch wel mooi en dit is een perfect palette omdat er zowel nude shimmer als matte in zit (insta-annabel2604) mail- merve_kaya@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze staat echt superhoog op mijn wensenlijst! Ik doe dus graag mee. Heb je gevolgd met mijn Ikhouvanbeauty account. EMail: info@ikhouvanbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze hollandse dame doet ook graag mee. Ik volg je op facebook instagram en bloglovin. Ik denk dat mijn dochter van 14 jaar, graag experimenteert met revolution-fortune en na de zomervakantie met schoolreis naar België dit goed kan gebruiken. Mijn mail adres: gvdhoff12@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kleuren! Ik doe graag mee en heb alles gedaan! Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi pallet. Ik volg je al een tijdje op instagram maar nu kan ik via Bloglovin je artikels "sneller" lezen. Tof ! Je zal hier zeker een meisje heel erg blij mee maken !
    X Imke
    E-mail; imkeee@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️