Dior Addict Lipstick / After Party

Hallo beauty's, ik heb een nieuwe Dior Addict Lipstick toegevoegd aan mijn Dior collectie en vandaag ga ik de lipstick aan jullie laten zien. Zoals jullie ondertussen al weten ben ik gek op Dior en ik zou nog graag veel meer make-up toevoegen van Dior in mijn stash maar momenteel laat mijn portemonnee het niet toe voor meer Dior make-up producten te kopen. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De lipstick zit verpakt in een holografische glanzende zilveren kartonnen doosje afgewerkt met rood kleurige en zwart kleurige details, als je het kartonnen doosje op verschillende manieren beweegt dan ziet je verschillende kleurtjes net zoals een regenboog. De verpakking vind ik leuk en vooral er luxueus uitzien!


De lipstick die ik heb uitgekozen is After Party, de naam vind ik erg zomers want het doet mij meteen denken aan een leuk strand feestje met cocktails! 


Oehh..de huls van deze lipsticks blijf ik maar mooi vinden! De huls van de lipstick is glanzend zilver van kleur en je ziet meteen in het groot Dior op de huls gedrukt,  net zoals het kartonnen doosje heeft deze huls een holografisch effect want als je de huls op verschillende manieren beweegt ziet je verschillende kleurtjes zoals een regenboog. De lipstick heeft een magnetische sluiting wat ik erg fijn vind! 


Dior omschrijft: Dior introduceert een nieuw tijdperk van lipsticks en ontwerpt voor het eerst een lipstick met een sensationele spiegelglans dankzij een zacht smeltende hydragel kern met een topcoat effect. Deze verrassende zachte, ultrahydraterende kern, met een centrale CD markering bovenaan, loopt door in de volledige lipstickstift. Applicatie na applicatie zorgt de lipstick als een topcoat voor een extra dosis glans, een mooie houdbaarheid van kleur en uniek comfort. 


Je ziet meteen de CD markering en dit loopt door in de volledige lipstick, vind ik zo leuk! After party is een framboos roze kleur met een paarse ondertoon, de lipstick bevat roze en goudkleurige shimmers wat ik erg mooi vind voor tijdens de zomer. 


Het pigment vind ik er goed uitzien voor een glanzende lipstick, je ziet meteen dat de lipstick een mooie glossy finish heeft en de shimmers zijn niet aanwezig op de swatch dus gaan ze ook niet aanwezig zijn op mijn lippen. 


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een mooie roze kleur met een paarse ondertoon achter op mijn lippen, dit kleurtje vind ik perfect voor dagelijks maar is ook perfect van kleur als je een avondje op stap gaat. De lipstick bevat een mooie glans waar ik enorm van hou vooral tijdens de zomer. Ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen maar mijn lippen voelen eerder zacht en gehydrateerd aan, de houdbaarheid van deze lipstick is niet zo goed want na een volledige maaltijd is het tijd voor bij te werken maar dat vind ik niet zo erg. 


Ik blijf grote fan van deze lipsticks van Dior en draag ze dan ook erg vaak tijdens de zomer, ik wil nog kleurtjes toevoegen aan mijn Dior lipstick stash. Hou je van een zomer kleurtje met veel glans dan is deze lipstick waarschijnlijk wel iets voor jou, heb je liever geen glans dan kan ik je deze lipstick niet aanraden! 

Dior Addict lipsticks zijn te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 34,30€. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 












20 opmerkingen

  1. Het is niet mijn ding, maar goed dat het jou zo blij maakt hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer echt zo'n mooie. Ik houd ook echt zo veel van mooie verpakkingen :'D en het is echt een goede kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aawwhh..wat lief, dankjewel! Ik hou ook van mooie verpakkingen maar dat weet je ondertussen al :)
      x

      Verwijderen
  3. Zo mooi <3 Al zou ik het dan wel kopen met een leuke aanbieding :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn duur deze lipsticks van Dior maar nu ga ik wachten voor mijn vierde lipstick dat ik ze ook eens ga kopen met een leuke aanbieding want nu kan mijn portemonnee het niet meer aan, haahha! Maar nu en dan eens jezelf verwennen mag wel eens :)
      x

      Verwijderen
  4. Prachtige lipstick! Maar ik denk dat ik hem voor deze prijs wel zou laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad duur, maar je zelf verwennen mag wel eens ;)
      x

      Verwijderen
  5. Oh wauw, wat een luxe verpakking inderdaad! En de kleur staat je ook top. Erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet deze lipstick er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooit had ik vaak Dior lipsticks, maar toen werkte ik bij de parfumerie en kon ik ze goedkoper krijgen...haha. nu zou ik ze alleen met aanbiedingen aanschaffen. Deze kleur vind ik wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. AaawHH...wat leuk! In aanbieding zo'n lipstick scoren is altijd leuk :)
      x

      Verwijderen
  8. Wat een mooie verpakking! Kleur ziet er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, hijs prachtig en staat je goed! Ben dol op dit soort kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️