Mac Cremesheen Lipstick / Sunny Seoul

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn favoriete zomerse Mac lipstick laten zien en dat is Sunny Seoul. Sunny Seoul is een koraal roze kleur en is voor mij de perfecte zomerse lipstick, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

Sunny Seoul is een Cremesheen lipstick en de lipstick is verpakt in een zwart kartonnen doosje en het kartonnen doosje is afgewerkt met wit kleurige details. Ik vind de doosjes van Mac er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipsticks.


Op de achterkant van het kartonnen doosje staat de ingrediëntenlijst. 


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk Sunny Seoul.


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien? De welbekende glanzende zwart kogelvormige huls met kleine subtiele zilveren shimmers, de huls is afgewerkt met glanzende zilveren details. 


De Cremesheen finish geeft een medium tot maximale, opbouwbare dekking met een glanzende finish. Ik hou wel van deze finish! 


Sunny Seoul is een prachtige koraal roze kleur, de lipstick bevat subtiele goudkleurige shimmers. Dit kleurtje vind ik zo mooi en is perfect voor tijdens de zomer periode! 


Het pigment ziet er goed uit en dat ben ik ondertussen al gewoon van Mac, ik vind dit koraal roze kleur zo mooi en is ook de perfecte kleur voor iedere dag. De shimmers zijn niet aanwezig op de swatch dus gaan ze ook niet aanwezig zijn op mijn lippen, wat ik niet zo erg vind. De lipstick bevat ook een mooie subtiele glans, waar ik zo dol op ben! 


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige koraal roze kleur achter. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen en de glans van de lipstick vind ik zo mooi omdat het subtiel aanwezig is. Ik vind Sunny Seoul echt een prachtige kleur voor nu tijdens de zomer! De lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken. Ben je nog op zoektocht naar de perfecte zomerse koraal roze kleur die je dagelijks kunt dragen? Dan is Sunny Seoul waarschijnlijk wel iets voor jou! 

Mac Cremesheen lipstick Sunny Seoul is te verkrijgen bij de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€. 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 










21 opmerkingen

  1. Oeh mooi kleurtje!! Ik kende deze nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kleur kende ik nog niet, maar ik word er helemaal blij van :D echt een heel zomers tintje inderdaad! Maar zou 'm gewoon in andere seizoenen ook opdoen :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ik zou het ook dragen tijdens de andere seizoenen ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wauw, echt een fantastische kleur die je heel erg mooi staat! Ik ga deze zeker op mijn wensenlijstje zetten voor mijn verjaardag!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review en wat een prachtige lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het wel een lief kleurtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kleur!! Hij lijkt super fel, maar op je lippen valt dat (gelukkig) wel mee. Ik houd wel van dit subtiele doch aanwezige kleurtje! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi. En hij ziet er ook nog natuurlijk uit x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij ziet er inderdaad natuurlijk uit, daarom ben ik er heel erg blij mee :)
      x

      Verwijderen
  8. Oooh wat een subtiel maar toch mooie kleur is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kleur ken ik volgens mij nog helemaal niet, echt heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken deze kleur helemaal niet, maar vind hem erg mooi! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kleurtje en fijne finish! Altijd leuk roze.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️