Maybelline / BABY LIPS POP ART IN BLUEBERRY BOOM

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over de Baby Lips Pop Art van Maybelline. De Baby Lips Pop Art is een limited edition serie van 4 lippenbalsems voor ultieme hydratatie en gladheid in verschillende poppy kleuren! Ik heb er één gekocht want ik was er nieuwsgierig naar en mijn keuze ging voor Blueberry Boom en vandaag ga ik deze Baby lips aan jullie laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De Baby lips heeft dan ook een limited edition verpakking, de verpakking ziet er kleurrijk uit maar het ziet er ook tegelijk stoer uit. Je ziet meteen de lippenbalsem erdoorheen wat ik erg leuk vind. Ik vind deze Baby lips er leuker uitzien dan de Baby lips in het vaste assortiment!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst. 


Deze Baby lips ziet er zo leuk uit, je ziet meteen een leuke tekening en de huls is glanzend paars. De tekening is net een graffiti tekening, leuk gedaan van Maybelline. 


Deze lippenbalsems is verkrijgbaar in 4 poppy kleuren en mijn keuze ging naar Blueberry Boom.



Maybelline omschrijft: krijg babyzachte lippen! Baby Lips Pop Art is een limited edition serie van 4 lippenbalsems voor een ultieme hydratatie en gladheid in verschillende poppy kleuren! 8u hydratatie, totale herstelling in 4 weken. 

* Tot 8u lang gevoede en gehydrateerde lippen.
* Zichtbaar zachtere en mooiere lippen. 


Voor het beste resultaat: De baby Lips regelmatig aanbrengen voor een totale herstelling van de lippen in slechts 4 weken. Kan onder lippenstift worden gedragen.


Voor een lippenbalsem met een kleurtje vind ik het pigment er goed uitzien, je ziet meteen dat de lippenbalsem een mooie glans heeft. De Blueberry geur vind ik wel een beetje overheersend wat ik enorm jammer vind, maar eenmaal dat je de lippenbalsem hebt aangebracht op je lippen is de geur dan ook helemaal verdwenen wat ik eerlijk gezegd niet zo erg vind. Het is een zacht paarse kleur wat ik heel erg mooi vind voor tijdens de zomer. 


Het resultaat op mijn lippen: de lippenbalsem brengt fijn aan en glijd heerlijk over mijn lippen, het laat een licht paarse kleur achter op mijn lippen met een mooie glossy finish. Deze lippenbalsem verzorgt mijn lippen voldoende want mijn lippen voelen meteen zacht en gehydrateerd aan, ik heb dan ook meteen deze lippenbalsem in mijn tas gedaan zodat ik deze lippenbalsem zo nu en dan eens kan aanbrengen als ik zin heb in wat subtielere lippen. Na een volledig maaltijd is het tijd voor deze lippenbalsem opnieuw aan te brengen, maar dat vind ik niet zo erg! 


Ik ben fan van deze Baby Lips Pop Art van Maybelline! Hou je niet van paars neem dan vooral eens een kijkje in het assortiment van Maybelline want ze hebben nog 3 levendige kleuren om de zomer in te gaan bomvol energie! 

Baby Lips Pop Art van Maybelline is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 3.99€

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 











23 opmerkingen

  1. ik vind de kleur wel erg pretty en zomers :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad de perfect voor tijdens de zomer :)
      x

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke verpakking en de kleur vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kleurtje :) Ziet er gezellig uit. Wat heb je trouwens een mooie piercing, nooit is het mij opgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo hahaha, ik heb de piercing al heel erg lang! Dankjewel voor je compliment :)
      x

      Verwijderen
  4. Ik hou van de baby lips! Deze lijkt me ook nog een mooi kleurtje te geven, erg fijn als je snel iets op je lippen wilt smeren dat tegelijk nog goed hydrateerd! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuke verpakking! Die andere kleuren klinken ook zo leuk. Zit ook een mooi kleurtje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het pigment vind ik erg goed voor een lippenbalsem en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht :)
      x

      Verwijderen
  6. Oeh de verpakking is echt leuk! En het pigment is ook echt goed voor een lippenbalsem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het pigment is erg goed voor een lippenbalsem en dat had ik niet verwacht, dus ben er heel erg blij mee :)
      x

      Verwijderen
  7. Babyzachte lippen klinkt heel verleidelijk. De verpakking ziet er ook schattig uit. Lipbalsem is onmisbaar in mijn leven. De kleur paars is mijn favoriet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Baby lips vind ik ook heel erg fijn, en net zoals jij hou ik ook van paars :)
      x

      Verwijderen
  8. Wat een super leuk kleurtje en de verpakking vind ik heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik zie dit artikel bij jou en in mijn hoofd hoor ik alleen nog; hebben, hebben, hebben! Leuk dat er weer nieuwe baby lips bij zijn ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik ze zag in de winkel werd ik ook helemaal hebberig :)
      x

      Verwijderen
  10. Wow, wat ziet deze lippenbalsem er leuk uit! Heel mooi kleurtje ook. Ik heb deze nog niet gespot in NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is die in NL. Ik heb die, maar die andere wil ik graag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou eens een kijkje gaan nemen bij het kruidvat of ze nog andere kleurtjes verkopen :)

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️