Mini Shoplog / Beauty Shopped At The Etos

Hallo beauty's, vorige week ben ik een dagje naar Sluis geweest en natuurlijk kon ik het niet laten voor binnen te gaan bij de Etos. Ik heb niet zoveel gekocht maar ik vond het wel eens leuk voor mijn aankoopjes aan jullie te laten zien want het is al een eindje geleden dat ik nog een shoplog heb gedeeld op mijn blog. Nieuwsgierig naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder! 



Andrėlon / Langer Fris Shampoo 3,05€: 

De Andrėlon haar producten vind ik heel erg fijn en ook Dimirti vind Andrėlon een fijn merk, hier in België is het moeilijk te verkrijgen. Ze verkopen hier wel Andrėlon bij de Albert Hein maar ze hebben niet het volledige assortiment van Andrėlon, gelukkig bij de Etos wel! Dimitri heeft de laatste tijd snel last van vet haar en toen zag ik dat ze van Andrėlon een shampoo hebben voor normaal haar dat snel vet word, Dimitri ga deze shampoo eens uitproberen en hopelijk werkt de shampoo zodat hij niet meer elke dag zijn haar hoeft te wassen, het is een milde en zuivere shampoo met citrusextract.


Andrėlon / Care & Repair Herstellende Masker 5,09€: 

De haarmaskers van Andrėlon vind ik heel erg fijn en ik koop deze haarmasker telkens opnieuw als ik naar de Etos ga. Deze haarmasker doet wat het moet doen mijn haar zacht laten aanvoelen en ook ziet mijn haar er weer gezond uit als ik deze haarmasker iedere week aanbreng op mijn haar. Ja hoor, deze haarmasker is een grote favoriet! 


Nurofen Pijnstillers / Migraine & Fastine 11,78€: 

We hadden geen pijnstillers meer in huis en in Nederland kan je medicatie kopen bij de drogisterijen, hier in België alleen maar bij de apotheken. De pijnstillers van Nurofen vind ik goed werken als ik eens last heb van hoofdpijn of buikpijn. Dimitri heeft soms last van migraine en hij wil deze van Nurofen eens uitproberen en hopelijk gaan ze werken als hij een migraine aanval krijgt.  


Treacle Moon / Sweet Blueberry Memories Body Spray 3,99€:

Ik zag deze body spray van Treacle Moon en ik was er meteen nieuwsgierig naar, tijdens de zomer gebruik ik vaker een body spray in de plaatst van een parfum omdat een body spray verfrissend aanvoelt als het warm is buiten. Deze body spray ruikt heerlijk fruitig, yummie! 


Victoria's Secret & Miss Sporty / Mak-up Tasje , Lipgloss & Concealer: 

Ik ben een grote fan van Victoria's Secret en als ik dan een leuk make-up tasje tegenkom dan kan ik het niet laten voor het mee te nemen naar huis, dit make-up tasje van Victoria's Secret heeft een luipaard motiefje en is afgewerkt met glanzende goudkleurige details. Ik vind het make-up tasje er zo leuk uitzien en deze ga ik dan ook meenemen in mijn tas! Ik ging ook naar huis met een roze lipgloss van Victoria 's Secret, ik vind de lipglosses van Victoria's Secret erg fijn. Het laatste wat ik heb gekocht is een concealer van Miss Sporty omdat ik er al positieve reviews over heb gelezen ben ik nieuwsgierig geworden naar deze concealer, ik kan niet wachten voor deze concealer uit te proberen. 

Prijzen: Victoria's Secret make-up tasje 9,99€, Victoria's Secret lipgloss 3,99€ & Miss Sporty concealer 2,99€. 

Ik ben goed geslaagd bij de Etos en ik ben blij met al mijn aankoopjes, ik vond het dan ook leuk voor het aan jullie te laten zien. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 






24 opmerkingen

  1. Wat een schattige items van VS! Schrijf je een review over de concealer? Ik ben daar ook erg benieuwd naar :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik wil een review schrijven over de concealer als je dat leuk vind :)
      x

      Verwijderen
  2. Die bodyspray ziet er heel leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volledig met je eens, hij ziet er niet alleen leuk uit maar het ruikt ook erg lekker :)
      x

      Verwijderen
  3. Wat een mooi tasje van Victoria Secret! En die body spray ziet erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Als ik naar Sluis ga, spring ik ook altijd eens binnen bij Etos. Ik vind er altijd wel iets 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen heb je gekocht. Ik ben heel benieuwd naar je repair masker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid, ik wil anders wel eens de repair masker reviewen :)
      x

      Verwijderen
  6. Superleuke aankoopjes! Vroeger ging ik er vaak shoppen, is al even geleden nu! Leuk tasje, en benieuwd naar de bodyspray!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes! Het make-Up tasje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die concealer van Miss Sporty is echt een super product, elke keer dat ik Etos shop neem ik één mee 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan al niet wachten voor het uit te proberen :)
      x

      Verwijderen
  10. Leuke aankoopjes! De concealer van Miss Sporty vind ik heel fijn voor die prijs. De body spray van Treacle Moon lijkt me heerlijk. En ik vind het ook jammer dat Andrélon zo moeilijk verkrijgbaar is in België. Ik bestel soms producten via een online drogist, daar vind je ze wel X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb ook vrij snel vet haar, dus ben wel benieuwd of die shampoo ook echt werkt! Het haarmasker lijkt me ook erg fijn. Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen & ik wist niet dat Treacle Moon ook body sprays had ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihi die vicotria's secret pencil etui heb ik ook gekocht! Echt super handig en super leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️