Persoonlijk / Vakantie & Hoe Het Met Mij Gaat?

Hallo beauty's, het is al een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijk artikel heb gepost op mijn blog en jullie vragen zich waarschijnlijk af hoe het met mij gaat? Vandaag ga ik daar meer over vertellen, nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 
 Persoonlijke Update:

Ik kan jullie vertellen dat alles goed met mij gaat, ik ben nu trouwens in vakantie tot 8 augustus en wil zoveel mogelijk leuke dingen doen tijdens mijn vakantie. Maandag en gisteren heb ik niet kunnen genieten omdat er in huis wat verbouwingen moesten gedaan worden, de badkamer is nu helemaal betegeld en ik ben er zo blij mee. Gisteren heb ik de badkamer volledig opgeruimd en gekuist want er lag overal oranje stof, vandaag gaan we naar een winkel voor een badkamer vloer want onze waterproof laminaat is nu helemaal kapot door de werken wat ik natuurlijk erg jammer vind. Donderdag of vrijdag wil ik graag eens langs gaan bij de Sephora want ik heb er nog nooit geweest en ben zo benieuwd hoe die winkel eruit ziet en wat voor merken dat er daar allemaal te verkrijgen is of misschien gaan we wel vandaag,aach..we zien wel! Voor volgende week heb ik nog niet echt plannen maar we zien dan wel wat we nog gaan doen tijdens onze vakantie.

Hoe gaat het met mijn blog:

Ik ga het hier met jullie mededelen dat ik tot 8 augustus niet ga bloggen, omdat ik toch wat wil genieten van mijn vakantie en ik merk ook dat de artikels minder word gelezen maar ergens begrijp ik het ook wel want jullie willen nu ook zoveel mogelijk genieten. Verder ga alles goed met mijn blog want ik doe het nog steeds heel erg graag! Morgen ga ik dan ook de winnaar bekend maken van de NYX winactie en dat doe ik dan via mijn facebook pagina en natuurlijk stuur ik dan ook een mailtje naar de persoon die gewonnen heeft. Dan ga ik alweer beginnen brainstormen voor een nieuwe winactie maar wat ik nu deze keer ga weg geven in een winactie dat weet ik nog niet, ga er nog eens goed over nadenken.

Zoals jullie lezen gaat alles goed met mij maar nu ga ik dit artikel afsluiten en ik zie jullie dan terug over twee weken!

Ik wens jullie nog een fijne woensdag,


16 opmerkingen

  1. Hele fijne vakantie en tot daarna weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je bij een sephora in de buurt bent! shopse en gelukkig gaat het weer wat beter met je meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap dat je wilt genieten van je vakantie! Misschien nog een IG fotootje van Sephora? Super leuk in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker een IG fotootje op mijn instagram page delen :)
      x

      Verwijderen
  4. Fijne vakantie en ik hoop dat je nog leuke dingetjes kunt scoren bij de Sephora!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen dat alles goed gaat met jou. Heel begrijpelijk dat je even niet gaat bloggen, geniet van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De badkamer is mooi geworden! wel klote van de vloer zeg!! geniet lekker van je vakantie mop het bloggen komt wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh verbouwingen kunnen wel wat stress meebrengen hè. Maar probeer zoveel mogelijk te genieten van je vakantie ! Waar ga je naar Sephora ? 😄
    Fijne vakantie! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je nu vakantie hebt, geniet er maar van! Jammer van je laminaat :/
    De Sephora is het kijken waard! Prachtige winkel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond al dat het zo stil was hier :) hopelijk heb je genoten van je vakantie! Jammer van de laminaat trouwens. Wel leuk dat de badkamer vernieuwd is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️