Persopening / NYX Professional Makeup’s Grand Opening Party + Inhoud Goodiebag

Hallo beauty's, ik ben weer helemaal terug en ik neem jullie vandaag mee naar de Grand Opening Party van NYX. Ik was op 28 juni uitgenodigd voor de grand opening party van NYX en ik had afgesproken met Naomi in Gent want daar hebben ze nu een NYX Professional Makeup winkel, jeej! Ik vond het wel leuk voor het aan jullie te laten zien in een verslagje en ik ga ook meteen de inhoud laten zien uit de goodiebag, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 


De NYX grand party begon om 20u tot 23u en ik was aangekomen rond 19u30 en Naomi stond mij al op te wachten aan de ingang van NYX, de winkel ziet er mooi uit en de voorkant doet mij meteen denken aan een Mac store winkel. 


We konden eindelijk naar binnen en de winkel is mooi versierd en wat mij meteen opvalt is dat de winkel niet al te klein is maar de belichting vind ik niet zo goed, het was daar redelijk donker wat ik enorm jammer vond. Ze hebben ook een ruime aanbod aan make-up, alleen kon je die avond niets kopen en dat vonden er veel jammer! 


Tijd voor een heerlijke alcoholvrije cocktail en we hebben dan ook meteen het menu bekeken want ik was nieuwsgierig met wat voor hapjes ze gingen rond komen. Later in de avond heb ik dan nog een paar cocktails gedronken maar die waren dan niet alcoholvrij. 


Zo leuk dat er een photo booth was! Ik heb het nog nooit gedaan en we gingen meteen poseren met elk van ons een kusje in ons hand. De NYX cupcake is te mooi voor op te eten maar toch kon ik er niet aan weerstaan en wat was de cupcake lekker! Toen was het tijd voor de Grand Finale Of Belgium NYX Face Award en de winnaar is Raven!


Tijd voor nog meer zoetigheid, yummie! Vooraleer dat we naar huis gingen hebben we nog een selfie genomen, ik vond de NYX grand opening party zo leuk en we werden enorm verwent met heerlijke cocktails en lekkere hapjes. Het is een avond voor nooit meer te vergeten, toen we naar huis gingen hebben we elk een goed gevulde goodiebag gekregen, ik kon niet wachten tot ik thuis was voor de inhoud te bekijken. 


Dit is de inhoud van de goodiebag en je ziet meteen enorm veel lip producten, wauw! Vrijdag komt er een winactie online want ik wil één van mijn lezers verwennen met een paar leuke make-up producten van uit deze goodiebag, wat ik ga weggeven hou ik nu nog even als verrassing. 

Zo dit was het verslagje van de NYX Grand Opening Party en ik wil vooral NYX Cosmetics bedanken voor de uitnodiging! 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 






28 opmerkingen

  1. Wauwww wat veel producten heb je meegekregen! Heerlijk, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kunt zeker zeggen dat dat een heel mooi gevulde goodie bag is! Leuke foto's en de lekkernijen zien er super uit! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! En wat een heerlijke producten heb je meegekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag er een heel leuke bedoening uit :D En oh la la, je hebt mooie goodies mee naar huis gekregen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk verslag zeg :) OMG je goodiebag ziet er echt top uit :D De cupcake ziet er lekker uit en de Photo Booth is leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een avond om nooit meer te vergeten :)
      x

      Verwijderen
  6. Wat ziet het event er super leuk uit, ik wil ook wel een keer de NYX winkel zien. Dat word een tripje naar gent! haha. Leuke foto van jullie samen! en die goodie bag is lekker gevuld zeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel. Ik moet ook nog een verslagje schrijven over dit evenement.
      Bedankt eh lieverd ❤️ Voor de mooie avond! ❤️

      Verwijderen
  7. Dat ziet er super leuk uit en wat een heerlijke goodiebag heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa de goodiebag is heel erg goed gevuld, kreeg het bijna niet allemaal op foto :)
      x

      Verwijderen
  8. Ziet er uit als een leuke dag! En wat een mooie goodiebag. Ik ga zeker mee doen aan de winactie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super gaaf en wat een gezelligheid. En een goed gevulde goodiebag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig om hier naar toe te gaan! Ziet er echt heel leuk uit, en wat een mooie goodiebag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Jammer dat je er niks kon komen, maar de inhoud van de goodie bag maakt een hoop goed! ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al een andere dag naar de winkel geweest voor wat te kopen ;)
      x

      Verwijderen
  12. Ik vond het ook ontzettend leuk! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk verslag van het NYX event! Je hebt een mooi gevulde goodiebag gekregen X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh...wat lief! De goodiebag is inderdaad mooi gevuld :)
      x

      Verwijderen
  14. Wat gaaf dat je naar dit pers- event geweest bent! Heerlijk om dan thuis te komen met een leuk gevulde goodiebag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat zag het er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dit! Ik wil daar zeker een keer gaan kijken. Vaak bij dit soort winkels dat het heel donker is he. Verlichting is toch altijd lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dit! Ik wil daar zeker een keer gaan kijken. Vaak bij dit soort winkels dat het heel donker is he. Verlichting is toch altijd lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lijkt mij een super mooie winkel. Gent is helaas niet bij de deur voor mij. Maar ik hoop er de volgende keer als ik in de buurt ben wel een kijkje te gaan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️