The Body Shop / Pinita Colada Body Butter

Hallo beauty's, met het tropisch zomers weer buiten krijg ik helemaal zin in tropische geuren en vandaag ga ik het hebben over de Pinita Colada body butter van The body shop. Deze body butter is genoemd naar een cocktail namelijk de Pinita Colada, ik heb de cocktail nog nooit geproefd maar ben er wel nieuwsgierig naar dus binnenkort ga ik het eens uitproberen. Deze Pinita Colada body butter is maar tijdelijk te verkrijgen wat ik wel jammer vind want ik kan jullie nu alvast verklappen dat de geur van deze body butter heerlijk is, nieuwsgierig naar deze body butter? Kijkt dan snel verder! 


De verpakking ziet er alvast zomers uit, je ziet meteen een ananas en een kokos afgebeeld op de verpakking. Verder is de verpakking afgewerkt met zwart kleurige details, mijn keuze ging naar de mini variant omdat ik nog veel body butters heb staan in mijn voorraad kast maar ik kon deze Pinita Colada body butter niet laten liggen en daarom heb ik gekozen voor de 50 ml.

Aqua/Water/Eau, Glycerin, Butylene Glycol, Cellulose Acetate, Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil/Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Decyl Glucoside, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum/Fragrance, Luffa Cylindrica Fruit, Orbignya Oleifera Seed Oil, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Caprylyl Glycol, Cocos Nucifera Fruit/Cocos Nucifera (Coconut) Fruit, Phenoxyethanol, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Carbomer, Limonene, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Disodium EDTA, Linalool, Citronellol, Citric Acid, Cocos Nucifera Fruit Extract/Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Ananas Sativus Fruit Extract/Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Denatonium Benzoate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel.


The body shop omschrijft: breng wat zonneschijn aan met Pinita Colada body butter. Deze rijke maar toch lichtgewichte créme heeft een heerlijke tropische geur die je huid intens hydrateert voor 24 uur lang. Deze body butter is perfect om je lichaam te verwennen na een dagje op het strand. 



Oehh..de body butter voelt zacht en romig aan van substantie wat ik niet gewoon ben van de body butters van The body Shop , dit vind ik echt een heerlijke substantie! Och.. en de geur is zo heerlijk, je ruikt meteen de ananas en de kokos wat een heerlijke combinatie! 


Met deze tropische body butter smeer ik met alle plezier mijn volledige lichaam mee in, de body butter trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat. Mijn huid voelt zacht en gehydrateerd aan, de tropische geur blijft dan ook een hele dag hangen op mijn huid wat ik zo heerlijk vind en vooral nu met dit tropische zomers weertje buiten. Ik ben fan van deze Pinita Colada body butter van The body shop, ook fan van een tropische geur? Dan is deze Pinita Colada body butter waarschijnlijk ook iets voor jou! 

Pinita Colada body butter is te verkrijgen bij The body Shop filialen voor 6,00€ 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 

18 opmerkingen

  1. Lijkt mij een heerlijke body butter. Fijn dat hij zo zacht en romig aanvoelt. Sowieso spreekt de Pinita Colada lijn mij heel erg aan, maar helaas heb ik geen filiaal meer in mijn buurt en online shoppen gaat ook niet X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och...wat jammer dat er geen filiaal is in je buurt, ik hoop dat we eens gaan kunnen online shoppen :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik heb de hele lijn, en heb pas nog extra gekocht omdat ie limited is natuurlijk. Ik hou van deze lijn!! Mooie foto's heb je gemaakt. Gisteren poste ik mijn bodyshop stash, daar is deze lijn ook prominent aanwezig...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh...wat lief! Oehh..je hebt mij nieuwsgierig gemaakt naar je stash :)
      x

      Verwijderen
  3. Mmmm dit lijkt me zo'n lekkere lijn, heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik deze geur ook super lekker vind. De combinatie van ananas en kokos is gewoon heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij klinkt echt heerlijk! Lijkt me echt iets voor mij. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt verslaafd aan deze geur!! Heerlijk product!! Ik hoop dat ie in het assortiment blijft en geen limited edition is:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het een limited edition ga blijven :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️