Unboxing DeautyBox / Juni

Hallo beauty's, ik heb de Deautybox ontvangen van juni en ik ga vandaag de inhoud aan jullie laten zien. Wat staat er deze keer op het programma? Liefdevolle verfrissing, hydratatie en hoge bescherming, en geurtjes voor je haar. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder!


Hansaplast / Footexpert Blaarpleister: 

De zomer vermenigvuldig de mogelijkheden om buiten te komen. Joggen in het bos of park, wandelen, winkelen, terrasje doen,...Liefst doen we dit met onze blote voeten in zomerschoenen. Laat die kousen maar in de lade. Dit kan wel van die vervelende blaren opleveren. Daarom heeft Hansaplast blaarpleisters ontwikkeld met een verbeterde formule opdat de pleister beter en langer blijft ziten ( minsten 48u) en de blaar sneller geneest. Op hakjes, sportschoenen of ballerina's, gedaan met lijden om mooi te zijn. 

Full Size 5 pleisters, aanbevolen verkoopprijs: 5.99€


Merci Handy / Love And Refreshing Face Mist Travel Size: 

Met veel liefde stellen we onze lieveling voor: de love and refreshing face mist van Merci! Dit is wat Merci Handy er zelf over te vertellen heeft: We hebben de grote druppels vervangen door een fijne mist van liefde. We hebben een gewone pschit vervangen door een pschit die deze naam waardig is. Een harmonieuze pschiiiit die blijft en je uitnodigt je ogen te sluiten en te genieten van het moment ( vergeet daarna niet je ogen opnieuw te openen). Geen grote fles maar een handig formaat dat je overal mee kan nemen en kan gebruiken waar en wanneer je wilt, met wie je wilt. 

Full Size 30 ml, aanbevolen verkoopprijs: 4.50€


Uriage / Bariésun Stick Invisible Gevoelige Zones SPF 50 Full Size:

Wanneer blootgesteld aan de zon hebben de gevoeligste zones van ons lichaam het dikwijls hard te verduren. Lippen drogen uit, je neus verbrandt snel, huidvlekken die donkerder worden, littekens die rood worden en ga zo maar door. Voor deze gevoelige zones heeft Uriage een doelgerichte zonnebescherming ontwikkeld. Het hart van deze stick met transparante formule is een nieuwe filter die hoge bescherming garandeert en die dankzij vitamines C en E een antioxidante werking heeft. Deze zonnebescherming is super eenvoudig aan te brengen en nog makkelijker te doseren. 

Full Size 8 gr, aanbevolen verkoopprijs: 11.00€


Yves Rocher / Sun Perfect Skin Zonnespray SPF30 Full Size: 

Deze zonnespray SPF 30 Sun Perfect Skin van Yves Rocher zal je beste vriend zijn deze zomer. Hij zal je beschermen tegen de schadelijke effecten van zonnestralen en terzelfdertijd je huid hydrateren. We houden van de textuur van deze zonnemelk en van de frisse hydratatie en zijn heerlijke zomerse geur. Het spuitpompje maakt deze spray bovendien heel handig. De formule bevat geen minerale olie, noch kleurstoffen en geen parabenen. 

Full Size 50 ml, aanbevolen verkoopprijs: 24.90€


Batiste / Dry Shampoo Cherry Of Tropical Travel Size:

Batiste verfrist onmiddellijk je haar zonder het vochtig te maken. Een paar seconden, een paar pschits en je haren zijn proper, fris en licht geparfumeerd. In deze Deauty Box ontdek je of de versie Cherry met kersenparfum of de versie Tropical met een kokos en vanille parfum ( ik heb de Tropical ontvangen). Je gebruikt best deze dry shampoo van Batiste door eerst te schudden en dan te verstuiven op 30cm afstand naar de haarwortel toe. Masseer vervolgens je hoofdhuid en laat even inwerken. Vervolgens kam je je haar en breng je in model. 

Full Size 50 ml, aanbevolen verkoopprijs: 2.49€




Dit is de inhoud van vorige maand en ik vind de inhoud niet zo bijzonder, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de face mist van Merci Handy! Wat vinden jullie van deze inhoud? 

Wens jullie nog een fijne woensdag, 









17 opmerkingen

  1. wel lekker de batiste shampoo en de yves rocher producten. liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Batiste en Yves rocher vind ik ook fijne producten :)
      x

      Verwijderen
  2. Die pleisters had ik niet verwacht xD maar het is wel allemaal heel handig! Leuke box :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die pleisters zijn handig voor in mijn tas ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wat een leuke inhoud! Die blarenpleisters zijn super handig voor in je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb altijd blarenpleisters in mijn tas dus deze komen goed van pas ;)
      x

      Verwijderen
  4. Ik vind de inhoud best nog wel ok! De batiste en zonnespray van Yves Rocher lijken me in elk geval erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Batiste vind ik ook heel erg fijn, maar een paar maanden geleden zat er ook een droogshampoo van Batiste in een box :).
      x

      Verwijderen
  5. Leuke inhoud! Ben erg benieuwd naar de face mist xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook benieuwd naar, ga ik binnenkort eens uitproberen :)
      x

      Verwijderen
  6. Leuke inhoud maar ik ben niet meer van de boxen. Van 't geld haal ik liever echt wat ik zelf wil halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het wel leuk die boxen, zo leer je ook eens andere merken kennen maar soms vallen de producten wel tegen! Ik weet het nog niet of ik mijn abonnement ga afzeggen, ik vind het leuk voor iedere maand aan jullie te late zien ;)
      x

      Verwijderen
  7. Ik vind de inhoud op zich wel leuk. Ik ben nog altijd enorm benieuwd naar Batiste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de inhoud ook leuk maar heb er geen wauw gevoel bij :)
      x

      Verwijderen
  8. Ik vind deze inhoud best wel leuk! En die face mist lijkt me wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik vind deze inhoud wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De inhoud is niet spannend, maar er zitten wel handige producten bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️