Winactie / NYX Make-up Pakket

Hallo beauty's, vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie klaar staan! Dinsdag heb ik mijn verslagje laten zien van de NYX Grand Opening Party en ik heb een goed gevulde Goodiebag gekregen en ik vond het wel leuk voor een paar make-up producten weg te geven in een winactie. Ik ga één iemand van jullie blij maken met deze prachtige make-up producten van NYX. Ja hoor, je leest het goed ik geef een make-up pakket weg van NYX aan mijn lieve lezers! Wil jij kans maken voor deze make-up pakket van NYX te winnen? Kijk dan snel verder! 

Wat zit er zoal in het NYX make-up pakket: setting spray - Liquid foundation naturel - highlight And contour stick - jumbo eye pencil milk lait - Liquid suede cream lipstick stone fox - matte lipstick siréne - matte lipstick perfect red - prismatische oogschaduw frostbite gelure - oogschaduw hot yellow - oogschaduw hot pink - soft matte lip cream Cairo - soft matte lip cream Transsylvanië - soft matte lip cream Copenhagen - matte lipstick hippie chic - Macaron lippie violet - Macaron lippie chambord. 

Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je nog twee stapjes voor mij doet want zo maak je extra kans voor het make-up pakket van NYX te winnen. 

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel : vind je hier
-Volg mij op Instagram: vind je hier

Als je deze stapjes volledig hebt gedaan, laat dan een reactie achter + een geldige mailadres zodat ik de persoon die dit make-up pakket heeft gewonnen kan contacteren! Ik wens jullie alvast veel succes en deze winactie loopt tot 28/07/16. 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 




102 opmerkingen

  1. Leuk! Ik doe graag mee :-)! Mijn mailadres is: info@maudgeniet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Saraya! Wat een fantastische winactie. Als fan van NYX doe ik hier echt heel erg graag aan mee. Ik volg je al een hele tijd via Bloglovin' en Instagram :) Nu kan het duimen beginnen tot 28 juli X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een Mega leuke winactie. Ik volg je op insta. (om na te checken ik heet Jessixa__x) en op bloglovin. Het is echt een prachtig pakket.

    Mijn email is Jessicasthing@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een mooie winactie! Daar doe ik graag aan mee. Ik volgde je al op Bloglovin en Instagram :) Mijn mail: info@ikhouvanbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is echt de ultieme goal om te winnen van NYX. Wat een prachtige producten! Ik volg je nu op Bloglovin en heb het artikel 'geloved'. Ook volg ik je op Instagram en heb de foto geliked natuurlijk :)

    Ben heel benieuwd wie er gaat winnen! <3

    xx


    Email: whitleyheijmans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn liefde voor nyx begint echt te groeien. ik heb inmiddels 5 nyx producten en so far so good! ik volg je al lang op bloglovin en nu ook op instagram :)
    email: jiafengy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi. Wat een supergaaf pakket. Ik ken de producten van NYX nog niet, maar ik zou deze wel eens willen proberen. Lijkt me heel leuk. Ik heb alle stappen gedaan en mijn email adres is mauritsch5@hotmail.com. Gr van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt te gek! Wat lief deze actie! Ik heb nog weinig items van NYX en ik lees dat vele enthousiast zijn over het merk. Graag ga ik dan ook lekker experimenteren en leuke looks creëren met deze prachtige items! ik heb de stappen uitgevoerd! nu maar hopen op een kansje, dan zou ik echt helemaal happy zijn! Liefs, (mvds0906@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi. Wat een supergaaf pakket. Ik ken de producten van NYX nog niet, maar ik zou deze wel eens willen proberen. Lijkt me heel leuk. Ik heb alle stappen gedaan en mijn email adres is mauritsch5@hotmail.com. Gr van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een gave prijs! Daar doe ik graag aan mee! hildestolk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beiden volg ik je al heel lang op. Ik probeer een kansje te maken, ik ben dol op nyx! Producten zouden ook heel mooi uitkomen aangezien ik net geslaagd ben als Visagist (sonjapepers@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winactie! Ik volgde je al op instagram en bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige winactie waar ik graag aan deel neem. De twee stappen had ik al. Liefs, tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige winactie waar ik graag aan deel neem. De twee stappen had ik al. Liefs, tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie! ik wens iedereen veel succes XxX!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag deze geweldige actie net op instagram bij je voorbij komen. Daar volgde ik je al wel maar op bloglovin nog niet dus dat heb ik ook even gedaan :-) Wat een super mooi pakket. Ik heb NYX nog nooit geprobeerd dus dit zou zeker een cadeautje zijn zeg! Dan kan ik alles lekker gaan testen en proberen voor op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee met deze winactie. Wat een mooie leuke goodies! Ik volgde je al lang via Instagram, maar volg je nu ook op Bloglovin en heb het artikel geliked.
    Je kan me contacteren via sparklesofmakeup@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke winactie! Ik doe heel graag mee omdat ik super benieuwd ben naar de soft matte lipcreams!

    Mail: Beautyside@my.com

    xoxo Esma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk pakket! NYX lijkt me echt een geweldig merk, maar het wordt hier nergens in de buurt verkocht en dat vind ik echt super jammer! Ik zou het echt ongelofelijk leuk vinden mocht ik dit pakket dus winnen. Mijn e-mailadres is larakemps@hotmail.com Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave winactie zeg! Ik doe graag mee en heb alles gedaan. NYX heeft zulke mooie producten <3 Mijn e-mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige winactie! Ik ben sinds kort helemaal fan van NYX, dus ik doe heel graag mee. Ik heb alle stappen uitgevoerd. Mijn e-mail: annajirina@hotmail.nl XX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kleuren zeg. Ik doe graag mee en heb het bericht op bloglovin geliked.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super gaaf pakketje zeg! Ik doe graag mee! Mijn email is marshavw@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schandalig ik volgde je nog niet eens, ik doe mee meid! nu hard duimen rachelkromdijk@gmail.com alvast een heel fijn weekend ! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een super leuk pakket! Leuk blog heb je trouwens! Ik doe heel graag mee met je winactie, volg je nu op bloglovin en instagram. Email: infnails@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige winactie! Natuurlijk doe ik mee 💋 Ik volgde je al hihi :) Beautybysuzannex@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuke winactie! Ik heb tot nu toe alleen de buttergloss, soft matt lipbalm en concealer van NYX geprobeerd, maar ik ben heel benieuwd naar de andere producten! Ik volg je al een tijd op Bloglovin' en Instagram :) Mijn emailadres is wieskerrebijn@gmail.com. Nu duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke winactie ! Ik heb het artikel geliked en ik volg je natuurlijk al via bloglovin en instagram ! noella_95@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woooowie super zeg! :D Wat een waanzinnig pakket.. Superleuke producten! :D Ik doe graag mee...
    Groetje van Ilsiee

    BeantwoordenVerwijderen
  30. awesome ik doe graag mee :D ik volg en like via BL en IG!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik volgde je al een tijdje en vind deze winactie echt super. Daarom waag ik een kansje en ga heel hard en snel dingen draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. OMG wat een leuke winactie :) Ik doe mee. Ik volg je al op BL en IG :) Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een geweldige winactie. I'm in :-)! Mijn e-mailadres is info@lafemmefem.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe heel graag mee! Ik volgde je al overal op:) pittellioenvalerie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super gave winactie! Ik waag dan ook graag een gokje :) Ik volg je al een hele tijd op BL en IG en heb je artikel gesaved.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, wat een geweldig tof pakket!!! Ik doe heel graag mee! Ik was al volger op BL en nu ook op Instagram. (Instagram @paramara1982)
    paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oeh zo lief dat je dit weggeeft! Ik maak wel graag kans.

    glamourmoes@gmail.com

    Volg je al op Bloglovin' en Instagram. Bericht geliked :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een toffe winactie! Ik doe graag mee en heb de beide stappen gedaan. Overal heet ik allaboutbertina op.
    Mijn e-mailadres is allaboutbertina@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuke winactie! Ik doe graag mee, mijn e-mailadres: press_jamellestyle@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ahhhhh supergaaf!!
    Ik doe mee!

    Ik volg je op Bloglovin' en Instagram.
    E-mail is info@sylvahna.nl

    Liefs Sylvahna

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een prachtige actie zeg, ik ben erg benieuwd wie er met dit prachtige pakket vandoor gaat. ik hoef gelukkig niet veel van dit lijstje af te werken omdat ik je overal al volg. ik ga ieder geval duimen. liefs soraya
    aboutsbstyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat zou ik dit pakket graag willen winnen zeg. Heerlijk dat het alleen NYX is en ik mee kan doen aangezien ik alleen dierproefvrije makeup gebruik! Super! Ik doe zeker mee en heb alles gedaan. Mijn email is renske.paasman@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, wat gaaf! Ben dol op NYX! Doe graag mee. Volg je op allebei. Mail: joycesandee@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow!! Hier maak ik zeker graag kans op.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooh wat lief, ik doe graag mee! Ik volgde je al lang en heb je artikel op BL geliked :) op instagram heet ik fayvanbreugel! Echt gaaf dat je dit mag doen! Ben heel benieuwd want ik heb zelf nog niks van nyx.

    fayvanbreugel @ hotmail (.) nl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Whaah! Wat een leuke winactie! Ik doe zeker en vast mee! :) Dat je dit allemaal wilt weggeven, zo 'moedig' :) Ik zou dat toch moeilijk vinden. ;) beautyandowls@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heel erg leuk! Ik wil zeker wel een kansje wagen dus heb ik het alle bij al gedaan! Mijn e-mail addres is: l.verbruggen@udenscollege.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel erg leuk! Ik wil zeker wel een kansje wagen op dit fantastische pakket dus heb ik het allebij al gedaan! Mijn e-mail addres is: l.verbruggen@udenscollege.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nice! ik volg je op bloglovin en instagram.
    met dit NYX Make-up pakket wordt het bij mij een leuk zomerfeest!
    Stalen shinen wauw
    Mijn mail gvdhoff12@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een fantastisch pakket zeg! Ik heb nog niet veel van NYX en zou het graag een keer willen proberen. Ik doe dan ook erg graag mee met deze toffe winactie! Ik volgde je al op Bloglovin' en heb het bericht geliked! Ook volgde ik je al op Instagram! Nu fingers crossed, hihi. Wilde nog even zeggen dat je echt een leuke blog hebt en ben blij dat de omstandigheden weer goed zijn! Je bent een topper meis en een lieve meid!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, mijn e-mailadres is maris.90@live.nl maar die wist je natuurlijk wel! Haha!

      Verwijderen
  54. Ik zou zo graag winnen, mijn e-mailadres is fobeknockaert@hotmail.com. I love NYX!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw wat een prachtige winactie is dit. Ik wens iedereen die mee doet succes, al kan er maar één de winnaar zijn. ;-) Ik heb pas een leuke palette van Saraya gewonnen. Helaas heb ik nog niet de kans gehad om haar in het echt te bewonderen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw! Echt een super leuk en mooi pakket. Ik heb eens een NYX lipproduct in de video van Beautygloss gezien en was meteen verkocht. Helaas voor moi: nergens te vinden. Op de een of andere manier vind ik nooit een filiaal waar NYX wordt verkocht. Zou super tof zijn als ik via deze winactie alsnog kennis kan maken met NYX. Ik volg je op bloglovin, like/save dit bericht en volg je op instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wow, echt een groot pakket dit! En zo veel mooie dingen ook. Ik ben al een tijd heel benieuwd naar de lipsticks van NYX! Word helemaal enthousiast als ik naar dit pakket vol met make-up kijk, haha. Ik doe mee! Ga nu de stappen vervullen en dan duimennnnn. :D
    Mijn email: info@aroundsan.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ahhh wat leuk! Ik heb je nog maar net ontdekt maar zo'n tof pakket kan ik niet zonder proberen aan me voorbij laten gaan natuurlijk. Ik word zo blij van NYX en ben super benieuwd naar die soft matte lipcream! Mijn e-mail is gewoonsher@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nyx is zo'n leuk merk! Ik zie veel leuke dingen ertussen zitten en ook een paar die ik aan een vriendin kan geven! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gaaf deze winactie zeg echt een verwennerij! Ik doe graag mee. Ik volgde je al overal en heb het bericht gesaved op BL. Mijn e-mail remptlonneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oeh NYX is zo'n leuk merk. Fingers crossed! ^^ speeckaert.sarah@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk! Ik doe graag me, ik heb alle stappen gedaan.
    Email: info@elegantic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Superleuke actie! Ik maak graag kans (:
    XX Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. AAAh super gaaf!!! Ik doe héél graag mee, want zoals je weet ben ik dierproefvrij bezig en NYX is zo'n leuk merk. Ik ga heel hard duimen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een mooie make-up ik maak heel graag kans.
    Tamara V
    kletskous999@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuk, een hele mooie pakket, ik doe er graag aan mee! t_980474@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Erika van Koert11 juli 2016 om 19:43

    Ook ik maak graag kans op dit mooie pakket.
    kaatje85@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ohh, wat is dat een gaaf pakket, zeg!
    Uiteraard maak ook ik heel graag kans! :D
    Ik heb alle gevraagde dingen gedaan en mijn mail is: yvonnedrenth2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat ben je toch een lieverd je krijgt iets en je maakt er een winsactie van!
    Grappig dat we elkaar nog niet tegen gekomen zijn. Ik woon in Gent en zie af en toe op instagram dat je er ook bent.
    Oké heeft er niets mee te maken, alhoewel nu weet je dat ik je ook volg op insta ��.
    Ik doe ook zeker mee met de winactie ��
    liefs , Imke
    imkeee@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Super tof, ik waag graag een kansje! Ik heb nog nooit iets van NYX geprobeerd, dus dat lijkt me leuk!
    x Lisanne
    lisannedekruijff@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ohh wat ben ik stiekem blij dat ik weer tijd heb om blogjes te lezen zeg! Anders had ik deze winactie zo over het hoofd gezien. Ik ben zelf zo iemand die nog helemaal niks van NYX heeft, maar het heel graag wilt proberen! Daarom doe ik erg graag mee :)

    Mijn mail adres is contact@byrebeccadenise.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een gaaf pakket! Ik maak graag kans. Ik volg je op Bloglovin en like dit bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Merlin Borghuis12 juli 2016 om 08:26

    Wauw gaaf pakket zeg, ik maak graag een kansje :D Alle stappen zijn gedaan, mijn email is: merlinborghuis@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Aaahhh super nice! ik hoop dat ik win! sarissa837@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. WoW echt super mooie en leuke spullen en ook echt super lief dat je het weggeeft! Ik zou super graag willen winnen omdat het mij ook leuk lijkt om wat meer high-end make up te hebben(ik heb namelijk zelf niet heel veel te besteden) ik vind dat je echt een super leuke blog hebt en mijn email is meikeedamen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat onwijs lief dat je een NYX pakket weggeeft! Ik maak graag een kansje heb alles gedaan en wens iedereen veel succes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw! Wat een prachtig pakket ik als echte beautylover doe natuurlijk heeeeeeel geaag mee !!!! Ik
    Volg je op insta ( liekeblon) en op bloglovin heb daar je bericht ook geliked en gedeeld !!! Nu flink duimen xx Lieke b liekepiek@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Lijkt me leuk om cadeau te geven aan iemand die dat kan gebruiken en zelf niet veel geld voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Leuk, ik loot ook graag mee! Mijn mailadres is henrieke1985@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wauw wat een prachtig pakket! Ik volgde je al op bloglovin, en nu ook op instagram!
    email: justjaxelle@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een toffe winactie Saraya! Je zou mij en vele andere die
    mee doen met deze winactie super blij maken met een NYX make up
    pakket. Ik vind het jammer dat in mijn omgeving NYX moeilijk verkrijgbaar
    of eigenlijk kan ik zegen niet verkrijgbaar is. Ik kan daar wel van balen. Ze
    sturen me dan door na grote steden of online. Maar zou het fijn vinden als ik gewoon
    in mijn omgeving NYX ook bekend word meer. Ik heb daardoor maar beperkt kennismaking met NYX en dat is een Jumbo
    pencil. Ik zou het merk meer willen leren kennen, Ik vind de verpakkingen van de matte lipsticks zo mooi.
    Je kunt de kleur door heen zien, Wel handig bedacht! Je kunt wel raden dat ik de NYX Make-up pakket graag
    zou willen ontvangen, Zo kan ik meer van NYX ontdekken. Ik vind het ook een leuke Make-up set van alles wat.
    de oogschaduw kleuren spreken me ook aan, Ik waag me aan opvallende kleuren. I like it! Ik ben benieuwd naar
    Soft matte lip cream producten,highlight And contour stick. Ik ben helemaal om van deze winactie! Heerlijk lijk me dat,
    dat je iemand helemaal blij mag maken op de dag van de uitslag.


    -Ik volg je op Bloglovin (Janine Wooshy)
    -Ik volg je op Instagram (@OMGitsWOOSHY)
    - E-mail: Janinedingx3_1994_@hotmail.nl

    Veel succes met deze winactie!

    Liefs,

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hele leuke actie! Zou ik heel graag willen winnen :) Mail: wendykroezex@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Heel benieuwd naar de producten! (en ok mn foundation is op #lui)

    nicoline_1987@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wauw super leuke winactie! Ik doe heel graag mee! Mijn e-mailadres is sofie_mesens@hotmail.com liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een mooi pakket! Ik heb nog nooit iets van nyx gehad, lijkt me een goede kans om eens uit te proberen! Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw wat een gave winactie. Ik doe er echt heel graag aan mee. Ik heb al eens een aantal producten van nyx geprobeerd en het is echt een super fijn merk. Ik heb alle stappen gedaan! Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. WOW!WOW!WOW! wat een geweldige winactie! Ik ben nog maar enkele maandjes aan het bloggen en ik leer heel wat bij van andere blogs over make-up en fashion. Dit pakketje zou supertof zijn om mijn ervaringen met make-up bij te schaven!!

    Dit is mijn email adres: kimmeke2010@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Dat zou echt geweldig zijn! Ik volg alles al een tijdje, en mijn email adres is :reneebron@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Super leuk ik doe mee!Ik volg je op instagram en al heel lang op bloglovin. Mijn e-mail adres: Lieke.muijsers@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Super leuk actie, ik maak graag kans. Zag je in de newsletter van Bloglovin voorbij komen als suggestie ben je meteen gaan volgen. Mailadres Sonja@eding.org

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik doe natuurlijk ook mee bij deze toffe winactie!!! Ik volg je op bloglovin en instagram! als Elvira van der Heijden en Forest.Elven mijn email is elvirajordi92@hotmail.com

    *fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  92. wauw wat een super gave winactie van Saraya Callewaert ! Ik doe heel graag mee voor dit #musthave make-up pakket van NYX . Wat een prachtige make-up producten van NYX daarmee kan ik de perfecte zomerlook creeeren !! ik volg je op bloglovin https://www.bloglovin.com/people/dianajansen-5742825 en instagram https://www.instagram.com/dianajansen1979/ , Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100011726255199 . twitter https://twitter.com/janusjansen1969 mijn email adres dientjuh-1979@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik zou heel graag zo'n mooi pakket winnen. Mijn e-mail is Lise_nunspeet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  94. JEEEEEMIG!!! Ik word helemaal eufoor als ik dit pakket zie! Wat prachtig en wat een geweldig merk :-) Ik doe super graag mee!!! Ik volg je op instagram en bloglovin' uiteraard!!! Mijn email is: irisvdervelde@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe mee!Jouw foto's zijn trouwens echt goede kwaliteit. Mijn E-mail is anniek.van.dooren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Gent is een attractie rijker: NYX ! :) Helaas zo ontzettend ver weg. :( Ik doe graag mee en heb alle stappen gedaan. Nadia.ah2010(at)yahoo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super leuke actie! Hoop dat ik niet te laat ben, het publiceren van m'n reactie werkt al heel de week niet goed... Zou een fijne addition zijn voor mijn NYX collectie! Hee fijne producten. evanne3@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winactie is vandaag afgelopen, maar binnenkort komt er een nieuwe winactie online ;)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️