Yves Rocher / Hydra Végétal Scrub

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over een scrub van Yves rocher uit de Hydra Végétal lijn. Deze milde peeling verwijderd onzuiverheden en dode huidcellen waardoor de huid fris en stralend oogt, nieuwsgierig naar deze milde peeling van Yves rocher? Kijk dan snel verder! 

De verpakking heeft een frisse lichtblauwe uitstraling vind ik er leuk en zomers uitzien, de verpakking is in tubevorm werkt praktisch maar vooral ook hygiënisch. De verpakking is verder afgewerkt met groen kleurige en wit kleurige details!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 



Yves rocher omschrijft: deze milde peeling verwijdert onzuiverheden en dode huidcellen waardoor de huid fris en stralend oogt en heerlijk zacht aanvoelt, bijna als een nieuwe huid met een natuurlijke, frisse uitstraling. 

De verpakking heeft een handige klikdop die gemakkelijk open en dicht klikt, het doseergaatje is perfect van grote zo kan je de juiste hoeveelheid gezichtspeeling eruit knijpen die jij gewenst te gebruiken.


Deze milde peeling bevat minuscule bamboekorreltjes en die zorgen voor een milde, natuurlijke en doeltreffende peeling! De milde peeling heeft een gel textuur en is doorzichtig van kleur, je ziet en je voelt wel de kleine bamboekorreltjes zitten. 


Ik gebruik de gezichtspeeling onder de douche 2 keer in een week, het is een milde peeling dus ook ideaal voor de gevoelige huid! Deze milde peeling ruikt lekker fris en nadat ik de peeling heb afgespoeld voelt mijn gezicht niet trekkerig aan, maar mijn huid voelt eerder zacht en gehydrateerd aan en kan ik meteen nadat ik mijn huid heb afgedroogd mijn dag/nacht verzorging aanbrengen. Ik ben fan van deze Hydra Végétal scrub want als mijn tube op is dan koop ik deze scrub gewoon terug opnieuw omdat mijn huid er goed op reageert. 

De Hydra Végétal Scrub is te verkrijgen bij de Yves rocher filialen of op de webshop voor 5,95€ I.P.V 11,90€. 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







15 opmerkingen

  1. Ik vind de Hydra Végétal lijn van Yves Rocher heel fijn. De scrub heb ik nog niet geprobeerd, maar hij klinkt alvast heerlijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze scrub nog niet geprobeerd, maar ben opzoek naar een nieuwe dus ik wil deze zeer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij klinkt erg fijn! Al gebruik ik bijna nooit geen scrub meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook en vind hem erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken deze lijn van Yves Rocher al. Een hele fijne lijn als je het mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet de scrub er goed uit zeg, je hebt mij nieuwsgierig gemaakt! De producten over het algemeen van Yves Rocher vind ik heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Wat Leuk! Yves rocher heeft dan ook fijne producten ;)
      x

      Verwijderen
  8. Ze hebben daar steeds zo goeie producten van Yves rocher.
    Ben dan ook reuze benieuwd naar deze product.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Yves rocher heeft goeie producten, ik ben al altijd fan geweest van Yves Rocher :)
      x

      Verwijderen
  9. Ik wil hem ook ! 😇
    Love Yves rocher 💖
    Leuk artikel meid. Liefs Imke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bamboekorreltjes? Wat grappig! Hij klinkt ook erg fijn! Ik moet daarom echt weer een keer naar een Yves Rocher winkel. Dan ga ik weer in slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De scrub is heel erg fijn, ik ben er alvast blij mee :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️